Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg hvor rotete du har det!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-16, 22:58   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.482
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Litt av gangen

Det var jo ikke rotete der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:00   #82
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Kjøkkenet ansees og som veldig ryddig

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_5371.jpg (397,9 KB, 72 visninger)
__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:00   #83
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.825
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det var jo ikke rotete der.

Tja, det henger ting og tang ut av skuffene og det er sko stablet i tre høyder inne i skapet. De ligger som regel på gulvet, men mannen fikk i besøk i går kveld og gjerde en innsats for litt renere flater.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:03   #84
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.825
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

En annen vinkel i gangen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (12,1 KB, 35 visninger)
__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:08   #85
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg deler ut 10 prikkepoeng til hvert eneste bilde.

Vel, det er ikke så lett, for jeg hater rot og smårydder alt for ofte, men denne uka har jeg jobbet mye og ikke ryddet noe, men "unga" rydder etter seg selv, så de gjør det ikke så gæli. Da jeg kom hjem isted viste det seg at Eldste hadde gjort det jeg ba om, nemlig rydde mitt rot også i dag. Men jeg klarte å rote litt da.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Rotepult.jpg (101,6 KB, 52 visninger)
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:21   #86
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.446
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Jeg misliker rot så her er det stort sett alltid strøkent. Loftet er litt rotete da, men jeg har full oversikt Et par unntak:
- Det settes ting som skal vaskes opp ved siden av vasken på egnet plass (vaskes opp daglig)
Pga sykdom er det et lite område på kjøkkenbenken som er dedikert til kalkulator, vekt, notatblokk og oppslagsbok. Ikke optimalt ryddig, men klarer ikke finne en bedre løsning når alt brukes til hvert måltid og det møte være svært lett tilgjengelig for å kunne benyttes raskt.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:35   #87
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.539
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Som sagt. Jeg er i en helt annen liga
Dette er stua vår. Jeg er helt uten ryddegen og det plager meg overhode ikke.
I dag har vi hatt uplanlagt besøk og det er helt uproblematisk for meg å skyve unna litt på bordet og servere kaffe.
Det skal dog sies at akkurat nå er det på topp. Så blir det langsomt ryddigere mot jul. På julaften er huset strøkent også holder det seg ryddig til uti mars før det langsomt blir verre og verre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (14,9 KB, 114 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:38   #88
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Jeg er i Floksas liga.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:53   #89
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Jeg har hatt selskap så huset er shinet, og jeg ser at det jeg synes er rotete hos meg nok ikke vil bli godkjent av andre. Men vaskerommet er min store greie. Dette er egentlig en ganske så ryddig versjon.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (20,1 KB, 57 visninger)
Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:55   #90
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.539
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg er i Floksas liga.

Det tror jeg må bevises med bilder.

Gangen er kanskje vårt ryddigste rom. Sammen med soverommene til barna.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (16,2 KB, 92 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:56   #91
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Men dere som har ekstremversjonen av rot her, er det ikke håpløst å holde det sånn passe rent? Hvordan støvsuger man når det ligger saker og ting overalt?

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 07:51   #92
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.539
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Men dere som har ekstremversjonen av rot her, er det ikke håpløst å holde det sånn passe rent? Hvordan støvsuger man når det ligger saker og ting overalt?

Jeg tror du kan regne med at vi ikke er av den typen mennesker som støvsuger hver dag
Eller hver uke.
Og det går greit altså. Jeg lover. Barna er friske, rene i tøyet, gjør lekser og har med seg det de skal og møter når de skal. Spiser relativt sunt gjør de også.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 08:04   #93
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Men dere som har ekstremversjonen av rot her, er det ikke håpløst å holde det sånn passe rent? Hvordan støvsuger man når det ligger saker og ting overalt?

I går var det ekstrem-versjonen her. I dag er det ryddig.

Det er "overfladisk" rot, og så lenge jeg tar en 10-15 minutter, så blir det ryddig. Det blir støvsugd her hver uke, og vasket og tørket støv annenhver uke. Bad blir vasket minst 1 gang i uka, og kjøkkenet daglig. Koste smuler gjøres daglig.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 08:28   #94
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Men dere som har ekstremversjonen av rot her, er det ikke håpløst å holde det sånn passe rent? Hvordan støvsuger man når det ligger saker og ting overalt?

Vi rydder til vaskemenneskene kommer. Imellom der vasker vi etter innfallsmetoden, men sjelden støvsuging.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 08:29   #95
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Jeg har også sunne, friske og glade barn. Som moren min sier: dere er ikke så flinke til å sette ting på plass.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 09:33   #96
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.689
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Vi er ikke ryddige av oss. Vi liker det ryddig men orker ikke velikeholde. Sliter med å godta å motta besøk uten å rydde først. Så da blir det lite besøk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (11,8 KB, 73 visninger)
Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 10:05   #97
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Pell dere ut av tråden!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 10:10   #98
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Vi er en rotete familie! Det er sjelden det er strøket hos oss, og det varer aldri lenge.

Her er ett typisk bilde. Noen ganger er det bedre, andre ganger er det værre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1474186364226.jpg (473,9 KB, 87 visninger)
__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 10:13   #99
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg prøver å kjenne på om jeg føler jeg burde ha det strøkent.

Og kjenner at nei. Jeg er alene med to unger. Jeg har brukt dagen i dag på frivillig arbeid. Jeg brukte går ettermiddag på å ha alenetid med Storebror.
Og samme på torsdag, jeg brukte ettermiddagen på ungene.

Og unger dør ikke av rot. For det er rent her. Og delvis orden i kaoset.


Eg har jobba utruleg mykje med å kjempe mot den trangen sjølv.

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

Jeg har det ikke så rotete, egentlig, for alt ligger i denne skuffen.

Vi har vore nødt til å utvide til to slike skuffer.


Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Dette er ganske ryddig til oss å være.

Det der er normal-ryddig her og.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 10:28   #100
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Jeg hater rot og blir helt handlingslammet om ting flyter rundt. Det mest rotete rommet her i huset er syrommet mitt, hvilket betyr at jeg ikke klarer å sy noe der nede. Jeg må få ryddet før høstmørket kommer.

Kontoret/loftsrommet mitt er også rotete pga jeg har vært på reise og kofferten ligger der halvveis utpakket - det skal jeg gjøre noe med i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1474187212525605659068.jpg (201,9 KB, 59 visninger)
Filtype: jpg 1474187246061-1172444443.jpg (212,1 KB, 63 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no