Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Har du håndsåpe på kjøkkenet?
Ja. 188 82,46%
Nei. 23 10,09%
Har hatt men ikke nå lengre. 13 5,70%
Annet. 4 1,75%
Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-09, 22:46   #61
saxpia
Aktiv
 
saxpia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 232
saxpia er litt kul
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Ja, selvfølgelig har vi håndsåpe på kjøkkenet.

Og søppelbøtte på do.

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:47   #62
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Å ja. Alltid. Og Antibac med dispenser.
Etter denne tråden vil jeg ut og finne fin beholder til såpa mi. Den Chanett har var lekker.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:53   #63
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Nei, jeg liker ikke å vaske hendene i oppvaskkummen. Av en eller annen grunn finner jeg det mer urenslig enn å ikke ha håndsåpe på kjøkkenet. Jeg har uansett kort vei til andre vaskemuligheter.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:53   #64
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.392
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Nei, jeg liker ikke å vaske hendene i oppvaskkummen. Av en eller annen grunn finner jeg det mer urenslig enn å ikke ha håndsåpe på kjøkkenet. Jeg har uansett kort vei til andre vaskemuligheter.

Det hadde vært interessant å vite hva denne grunnen var...

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:53   #65
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Selvsagt har jeg håndsåpe ved kjøkkenvasken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:59   #66
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det hadde vært interessant å vite hva denne grunnen var...

Rett og slett fordi jeg foretrekker at skiten fra hendene renner ned i en dertil egnet vaskekum framfor oppvaskkummen hvor vi vasker koppene våre.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:00   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.193
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Ja, jeg liker ikke å vaske hender i zalo, og jeg har selvinnsikt nok til å vite at hvis jeg skal gå HEEELT til badet for å vaske hender hver gang det er nødvendig, så blir det ikke gjort... :lat:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:00   #68
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.392
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg foretrekker at skiten fra hendene renner ned i en dertil egnet vaskekum framfor oppvaskkummen hvor vi vasker koppene våre.

Ok. Når jeg vasker hendene på kjøkkenet er det stort sett pga matsøl, og matsølet kommer jo i kummen uansett. Men vi har oppvaskmaskin og vasker ikke opp i kummen uansett, så det er jo greit.

Da trenger jeg ikke å kutte ut, liksom.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:07   #69
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Jeg kommer ikke helt over det med å ikke ha søppelbøtte på do altså. Jeg har opplevd det hjemme hos eldre. Særlig hos eldre enslige menn er det sjeldent søppelbøtte på do, men hos folk på min egen alder trodde jeg dette var vanlig å ha. Jeg synes tanken på at gjester skal måtte smugle med seg truseinnlegg og bind inn på kjøkkenet er litt ekkel.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:11   #70
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Jeg er 88 år i sinnet og har selvfølgelig håndsåpe på kjøkkenbenken. (Og portvinsmarinert påleggsild i kjøleskapet, viser det seg. Men det er min 89 år gamle mann sin.)

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:12   #71
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Jeg hater å ha mensen, skulle skifte, og befinne meg på et toalett uten søppelbøtte. Det er alltid like moro å pakke det inn, krølle det godt sammen i hånda, finne kjøkkenet og "tilfeldigvis" spørre hvor søppelbøtta er.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:20   #72
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg hater å ha mensen, skulle skifte, og befinne meg på et toalett uten søppelbøtte. Det er alltid like moro å pakke det inn, krølle det godt sammen i hånda, finne kjøkkenet og "tilfeldigvis" spørre hvor søppelbøtta er.


I know! :skingre-Monica-stemme:

  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:20   #73
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vaskerommet vårt er vegg i vegg med kjøkkenet, så jeg er nok særdeles lat.


Er det bare jeg som ikke slipper unna dritten selv om jeg har hormonspiral?

Nei du er ikke alene, lagde en egen tråd om problemene jeg hadde med blødningene.

Ellers har vi såpe på kjøkkenet.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:26   #74
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Nei men badet er rett ved kjøkkenet så hendene blir vasket der. Men vi har søppelbøtte på badet.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:26   #75
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Ja, det har jeg. Om jeg er tom, bruker jeg Zalo.

Jeg prøver likevel å unngå og gå tom, for zalo er hardt for hendene. Jeg har også en hådnkrem stående der.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:26   #76
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg noterer meg at dobørsten blir stående i vinduskarmen en stund til.

Husker med gru den gang da Ask var mindre. Tok meg en cowboystrekk på gulvet. Plutselig kjenner jeg at noen børster håret mitt, snur meg og ser 1.5 åringen min med dobørsten i høgste hogg. :spy:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:27   #77
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg hater å ha mensen, skulle skifte, og befinne meg på et toalett uten søppelbøtte. Det er alltid like moro å pakke det inn, krølle det godt sammen i hånda, finne kjøkkenet og "tilfeldigvis" spørre hvor søppelbøtta er.

Den er alltid diskre den

Jeg har mensen skjønner du!!!

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:31   #78
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.392
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Husker med gru den gang da Ask var mindre. Tok meg en cowboystrekk på gulvet. Plutselig kjenner jeg at noen børster håret mitt, snur meg og ser 1.5 åringen min med dobørsten i høgste hogg. :spy:

Jeg syns hårbørste er bedre enn kjærlighet på pinne.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:33   #79
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg syns hårbørste er bedre enn kjærlighet på pinne.

Hårbørste er greit, dobørste er IKKE greit.

Har også våknet opp med tyggis i håret, etter at samme gutten hadde blitt lei av den og lagt den på puta mi.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:44   #80
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.392
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hårbørste er greit, dobørste er IKKE greit.

Har også våknet opp med tyggis i håret, etter at samme gutten hadde blitt lei av den og lagt den på puta mi.

Ja, jeg mente at det er bedre å bruke dobørsten som hårbørste enn å bruke dobørsten som kjærlighet-på-pinne.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no