Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er poenget med DS når man kan ha spill på iPhone/iPad?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-12, 15:34   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er poenget med DS når man kan ha spill på iphone/ ipad?

Poden får stort sett ikke leke med iPhonen min eller laptopen min eller noe, så jeg syns det er fint at han har sin egen spilldings.

Sitat:

Hva er poenget med DS når man kan ha spill på iphone/ ipad?

Det er som flere sier: forskjellige spill til forskjellige konsoller.
Jeg liker spillene på DS'en tusen ganger bedre enn de spillene han kan få spille på telefonen min. Og det er ikke aktuelt å kjøpe egen telefon eller padde til ham enda.
Mange av vennene hans har også DS, og de spiller sammen og prater mye om de forskjellige spillene.

Jeg syns det er veldig greit at han har en spilldings han kan flytte med seg fra stua og til rommet når han har besøk og de skal spille sammen og slikt. Det hadde ikke gått om han bare skulle lånt min telefon.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no