Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Juletrebelysning

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 12:41   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.083
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrebelysning

Jeg tror vi har begge deler. Men bruker det ikke. Ikke samtidig i hvert fall.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 16:20   #22
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletrebelysning

Nå var jeg en tur på Plantasjen for å se på juletrelys. Vi har bare med 16 lys og jeg vil gjerne ha en pakke med litt flere. Men neida. Enten er det pakker med 16 lys eller 30 lys. Finnes det ikke noe mellomting.
Det var det samme på Nille.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 18:10   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletrebelysning

Supergrip ja *jeg ligger under treet og holder, svigerfar peser, stønner og kristenmannssverger over meg og prøver å få treet beint, og jeg ser opp i bukseskrittet hans* han hatet supergripen vår og i fjor tok han med seg heile gripen og kastet den sammen med treet.
Vi blander store og små lys. Fantastisk nydelig. Hvite. Vi har edelgran og det er så tett ofte at jeg syns bare små lys bilr for lite utav.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 18:18   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletrebelysning

Jeg syns det er mest koselig med 'ordentlige' juletrelys, ikke de små.
Har sikkert noe med hva man er vant til, men det er jul for meg.

Ellers er det kun kuler i rødt og gull som gjelder, ingen annen pynt. Skulle gjerne hatt sølv i stedet for gull, men har så mange kuler med gull som er råflotte så da får jeg meg ikke til å bytte de ut.

Glitter ble kuttet for lenge siden, og flagg har jeg vel bare hatt ett år. (Første året jeg hadde eget juletre. )

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 22:20   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrebelysning

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ellers er det kun kuler i rødt og gull som gjelder, ingen annen pynt. Skulle gjerne hatt sølv i stedet for gull, men har så mange kuler med gull som er råflotte så da får jeg meg ikke til å bytte de ut.

Det er veldig lekkert med gull og sølv sammen, faktisk. Bare gull og sølv, evt litt innslag av rødt.

Enig med den ang juletrelys også. De vanlige er finere enn de små.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 18:41   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletrebelysning

Vi har alltid hatt fargede lys på juletreet. Nå har jeg arvet lysene og gitt de til svigermor... ja for de har faktisk virket i "alle" år de!!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 18:52   #27
Enot
Nybegynner
 
Enot sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 7
Enot har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Juletrebelysning

Plantasjen eller Europrice har mye.
Og som andre her skriver, kjøpe en ordentlig juletrefot ( supergrip) så slipper du mye irritasjon

Enot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 20:28   #28
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Juletrebelysning

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Nå var jeg en tur på Plantasjen for å se på juletrelys. Vi har bare med 16 lys og jeg vil gjerne ha en pakke med litt flere. Men neida. Enten er det pakker med 16 lys eller 30 lys. Finnes det ikke noe mellomting.
Det var det samme på Nille.

Her har de med 20 lys.
Det blir kanskje litt lite.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 20:54   #29
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Juletrebelysning

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Nå var jeg en tur på Plantasjen for å se på juletrelys. Vi har bare med 16 lys og jeg vil gjerne ha en pakke med litt flere. Men neida. Enten er det pakker med 16 lys eller 30 lys. Finnes det ikke noe mellomting.
Det var det samme på Nille.

Nå har jeg vært på Bohus og kjøpt lys. Der hadde de pakker med 24!

Kjøpte vanlige lys, ikke de små. Supergripfot på vei.

Tusen takk for hjelpen!!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no