|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Treningsøkt i svømmehallen med et godt kvarter i badstua etterpå.
![]() |
#42 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Internett virker igjen!
![]() |
#43 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg er halvferdig med det nye puslespillet mitt. Det er "bare" på 2000 brikker, men gøy lell og helt nytt.. Puslespill er av de tingene jeg får mestringsfølelse av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19At en sylfersk (i dag faktisk) 15 åring fremdeles elsker å sitte i armkroken til mammaen sin, og snakke om alt og ingenting. At han passer på nevnte mamma når vi er ute, så jeg ikke trør feil i trapper osv. At han plutselig på åpen gate, hekter armen sin i min og går sammen bortover.
![]() |
#45 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Gratulerer til ungen Taien. Det er så fint å få sånne stunder innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Strå, så moro. Jeg elsker puslespill, men det gjør de to kattene mine også, bare mer som å rote til. Har ikke vært mye pusling de siste årene. Sist redigert av Kaija : 29-01-25 kl 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Gratulerer med de to 15-åringene Taien!
![]() |
#51 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Kaija, for en flott unge du har, dere rundt har gjort en veldig god jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg skulle egentlig i gruffetråden og gruffe litt over at en pakke jeg har ventet lenge på har ligget registrert på en flyplass i Tyskland i en hel uke og jeg har lurt litt på hva som skjer, men sannelig tikket det nettopp inn en melding om at pakken kom til Norge i morges.
![]() |
#54 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vi passet på en nydelig liten vofse her før jul. Hun er det nydeligste jeg vet om. Og nå skal vi passe på henne fra i dag til mandag!
![]() |
#55 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Veldig fin liten tur i byen med yngste og støttekontakten hans i går. De er samme årskull, og så langt har det vært bare positivt.
![]() |
#56 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vi har hatt årets første bingo med gutta i fengselet, og så god stemning med latter og tjohei trur eg nesten ikkje vi har hatt før. Lenge sidan eg har flira og fjasa så mykje.
![]() |
#57 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Så fantastisk!!
![]() |
#58 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19At vi har kommet til slutten av januar.
![]() |
#59 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Dobbelbursdag i heimen. Både mann og datter har blitt sunget bursdagssang for. Og begge ble glade for presanger.
![]() |
![]() |
#60 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Sol! Og jeg har akkurat gått en lang tur til et senter og sitter nå med en dobbel latte. Egentid.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|