Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Beste dyne når man sliter med å regulere temperaturen på nettene?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-25, 15:39   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste dyne når man sliter med å regulere temperaturen på nettene?

Jeg er alltid iskald når jeg legger meg. Jeg våkner gjerne etter noen få timer, da er jeg glovarm, særlig rundt pulsårene på hals og håndledd. Jeg er aldri svett, bare veldig varm nevnte steder. Jeg trives med å ha det relativt kaldt på soverommet, som regel 16-18 grader. Det varierer hva jeg har på meg når jeg sover, men tykkelse og mengde klær spiller erfaringsmessig lite inn på følelsene av å bli for varm rundt pulsårene. Jeg forsøker så klart å trekke dyna bort fra nevnte pulsårer når jeg merker dette, men dyna har en tendens til å skli over igjen ...

Så til saken: Jeg har en helt vanlig helårsdyne i fiber. På sommerhalvåret er det vanskelig å få ned temperaturen på soverommet, så da bruker jeg en sommerdyne. Jeg opplever denne som for kald nå. Kan dyner i for eksempel dun eller ull fungere bedre, tror dere? Erfaringer noen?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.