Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nine pine - erfaring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-23, 09:55   #41
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Både Eldste og jeg returnerer Asana-buksene. Ikke optimal passform, og selv om jeg gikk en str ned, så kunne jeg fint gått ned enda en str. Verken jeg eller Eldste synes stoffet i buksene egnet seg til så mye annet enn trening og kosebukser egentlig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 13:28   #42
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

jeg har også fått min siste bukse, grå denne gangen. Litt lysere grå enn jeg hadde håpet, men ok. Denne ble i str. M og lengden long (tror jeg det var). Sitter snasent over stumpen, noe jeg har lite av og er ellers vid hele veien, jeg har ikke hofter og lår og snakke om.

Jeg har også fått to t-skjorter derfor og jeg har bare prøvd den ene, og det var litt grovere kvalitet enn jeg håpet (en off-white sak). og av en eller annen grunn har jeg feilbestilt størrelse i en lyseblå genser! Jeg har bestilt XXS!!! Så den kan noen kjøpe til 500 kroner om de vil ... Må vel sende den i retur hvis ikke, men var ikke det litt pes med retur dit? Må få tilsendt lapp eller noe? jeg har returnert en treningssinglet der før en gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 13:40   #43
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Jeg synes også Asana-buksene var litt for trening i stoffet, og ikke passet helt til jobbruk.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 17:06   #44
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg synes også Asana-buksene var litt for trening i stoffet, og ikke passet helt til jobbruk.

De selges og markedsføres som treningstøy, så det er naturlig tenker jeg. Så er det litt opp til hva man selv definerer som jobbklær.
Jeg har brukt min på jobb, men den brukes aller mest som joggebukse her hjemme. Og den skjemmer meg overhodet ikke ut om jeg går ut blant folk med den.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 17:10   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Stoffet i seg selv reflekterte jeg ikke over. Det var mer hvordan de er utformet i livet, men ettersom det havner innenfor topper og gensere og ikke synes, så tenker jeg at det er greit. Det er sykt behagelig da.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 18:43   #46
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Funker strålende på min jobb og hadde glatt gått på restaurant med den den. De driver ikke og tar på buksene mine. Jeg jobber ikke med folk med dresscode da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 19:11   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Jøss. Datteren min gikk nylig med den i begravelse. Jeg var der også, og hun så i høyeste grad pyntet ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 20:28   #48
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

De selges og markedsføres som treningstøy, så det er naturlig tenker jeg. Så er det litt opp til hva man selv definerer som jobbklær.
Jeg har brukt min på jobb, men den brukes aller mest som joggebukse her hjemme. Og den skjemmer meg overhodet ikke ut om jeg går ut blant folk med den.

Nja, jeg er ikke helt enig i at det utelukkende markedsføres som treningstøy: «These peach soft "wear-for-everything" pants are tailor-inspired trousers re-imagined with all the comforts of activewear. They are designed with discrete zip pockets, a relaxed & straight fit, a high centrefold waist and using a soft brushed activewear knit. They're ideal for everyday casual outfits, work, dance, travel and lounging.»

Men jeg er egentlig enig med Tjorven at det er mer linningen (og for min del også smekken og lommene), som gjør at jeg ikke får dressbukse-feelingen. Stoffet kunne nok funka i seg selv. For all del, det er behagelige bukser og jeg har brukt dem en del, men føler meg ikke helt kledd nok til jobb.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 21:10   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Hele butikken framstår vel som en forhandler av sportstøy? Og denne buksa er den eneste som i tillegg til å være treningsbukse også kan brukes utenom, en dressbukse-inspirert treningsbukse. Så jeg vil absolutt si at det markedsføres som treningstøy ja, siden den selges midt blant alt sportstøyet i en sportstøybutikk. Eller det er det inntrykket jeg fikk da.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-09-23 kl 21:30.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-23, 07:41   #50
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

De satt ikke pent over hoftene på meg. Har dermed en Regular (30" inseam) str M å selge, om noen er interessert.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-23, 14:19   #51
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da har jeg fått mine Asana relaxed straight pants.

De er utrolig behagelige, så behagelig at jeg nesten føler at det ikke er "lov" til å bruke dem på jobb. Jeg kunne sikkert bestilt dem en størrelse mindre, men lengde 32'' ble helt riktig.

Jeg kjenner at jeg er skeptisk til eventuell nupping og hvordan den holder passformen, men det gjenstår å se.

Jeg elsker mine! De er 28", jeg har korte ben og det er utrolig vanskelig å finne bukser som ikke er for lange. Nei, jeg kan ikke sy! Har vasket dem en håndfull ganger, ikke en nupp i sikte. Og de ser helt ut som dressbukser, ganske tykt stoff, du må faktisk ta på det og strekke i det for å kjenne at det er "tights-stoff". Og ikke så mye av den slags på kontoret her.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 14:09   #52
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Hvordan er disse for en med litt rumpe og hofter? Jeg synes slike bukser er litt vanskelige, men reklamen dukker jo opp hele tiden, og de ser så fine ut

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 15:35   #53
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Jeg har en venninne med de som er mye slankere enn meg, men med mer lår, rumpe og hofter enn det jeg har. Jeg har ikke sett den på henne, men når hun så min på meg sa hun at på henne vistes det at den har lommer, altså at man så den innerdelen av lommene mot lårene, som du skjønner? Det vises ikke hos meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-23, 19:45   #54
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

De satt ikke pent over hoftene på meg. Har dermed en Regular (30" inseam) str M å selge, om noen er interessert.

Har du solgt denne, Hønni?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 14-09-23 kl 19:53.
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-23, 23:37   #55
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Fikk mi i dag. Veldig behagelig, så jeg kommer til å beholde den som kosebukse og for å trekke over shorts på vei til trening, men ville aldri brukt den på jobb eller i andre situasjoner der jeg ikke ville gått i anna treningstøy heller.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-23, 23:47   #56
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Jeg kunne gått på restaurant med min svarte. Mulig det kommer an på hvordan den sitter over lår og hofte? Jobb? Definitivt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 07:36   #57
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Den sitter helt fint på meg, men stoffet og måten fallen på beina er sydd på roper treningsbukse for meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 10:32   #58
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Jeg bruker min både på restaurant og jobb.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 11:43   #59
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Jeg bruker min både på restaurant og jobb.

Jeg også.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 11:56   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

Jeg syns den ser helt ut som på bildet. Sitter veldig fint og er så behagelige. Siden jeg hadde to fra før i samme stoff så kjente jeg jo stoffet. Nå har jeg en jobb med veldig casual kleskode, men kunne også fint brukt den på kontor av den ikke helt superoppdressa typen.


Sist redigert av Filifjonka : 15-09-23 kl 12:22.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no