Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 21:51   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Ammepute var en helt ubrukelig ting for meg også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:53   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Bodyene tålte ikke maskinvask og ble helt ødelagt på skånsomt ullprogram, og siklekragene jeg kjøpte luktet sånn sau (selv etter mange runder i vask) at jeg orket ikke bruke dem. Pysjen var uformelig og altfor vid i halsen.

Nå føler jeg også at jeg hiver meg inn i alt jeg er uenig i, men jeg må altså nevne at jeg tror ullprogrammene varierer veldig her da bodyene kommer seg fint gjennom ullprogrammet hos oss. Det er ikke aktuelt for meg å håndvaske nei.

Forøvrig er jeg meget misfornøyd med Janus- strømpebuksene, som blir utrolig subbete og slappe. At min gutt på 86 cm kan gå rundt i str 62 ennå og den henger som en pose rundt rompa hans, sier vel sitt. Og i dette tilfellet er det ikke positivt at en størrelse varer lenge.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:55   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg hadde en to år gammel vaskemaskin med såkalt ullvugge, som skulle være et veldig skånsomt program. All annen ull klarte seg fint i den maskinen. Enig angående Janus-strømpebuksene, men Janus trøyer og stillongs syns jeg er ok.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:59   #24
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg hadde altså impregnert disse Ecco-støvler men det hjalp ikke. Og ikke hadde jeg tatt vare på kvitteringen heller, desverre.


BodyShop Waterproof mascara (OK, ikke den dyreste på markedet, men likevel...) er ordentlig dårlig - har prøvd at kjøpe det to gange med flere års mellemrom, og begge gange er de havnet i søplet etter få måneder.

Jeg bruker waterproof mascara for å unngå sorte flekker og striper i ansiktet. BodyShop'en sin klarer å flekke og stripe likevel - hele dagen ! Æsj.

Holder meg til MaxFactor's 99kr's aqualash nå...


Og sist men ikke minst (vil jo ikke skuffe Guniss...) så kjøpte jeg for to år siden en Ulvang ulllue til mindsten på dengang 1 år. Skikkelig søt grå-hvit mønster med dusk. Og dyr ! 399 kr hvis jeg husker rett. Desværre begyndte luen å trevle opp ganske fort, dusken falt av - dybt tragisk. Jeg reklamerte i butikken og fikk en annen model Ullvang lue. Den holdt fintfint og skal brukes igjen iår. Har sett flere med model 1 lue, og alle har hjemmelagde lister under haken, og mangler dusk...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:01   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg hadde en to år gammel vaskemaskin med såkalt ullvugge, som skulle være et veldig skånsomt program. All annen ull klarte seg fint i den maskinen. Enig angående Janus-strømpebuksene, men Janus trøyer og stillongs syns jeg er ok.

Ja, jeg mener ikke noe galt med din vaskemaskin, men jeg har hørt veldig ymse om dette før også; altså at de blir totalt ødelagt i noen maskiner og ikke i andre. Vet ikke hvorfor. Gubben er på vei opp fra kjelleren med Nøstebarnvask her nå, håper da de overlevde idag også.

Janus trøyer er på vei hit, jeg er enig med deg. Måtte bare le da jeg trakk på gutten på 13 kg den strømpebuksa jeg kjøpte til ham som nyfødt...

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:04   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Nøstebarn og annet ull går bra i min Miele-maskin.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:06   #27
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Det med Nøstebarnpysjen er jeg enig med deg i! Jeg hadde en slik i vinter, og duverden for en passform den hadde! Kjempevid i halsen, laaaaaang i beina og kort, kort i armene. Du finner ikke en baby i hele landet som ville passet ordentlig inn i den pysjen.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:09   #28
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg er heller ikke veldig imponert over ullfrotte'en til Nøstebarn - nupper og mister fasongen - andre Nøstebarn produkter er jeg fornøyd med (selv om jeg synes prisene er stive).

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:10   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Nøstebarn sier selv at deres plagg må håndvaskes, fordi ullet er ubehandlet (noe som mange synes er en absolut must, fordi fibrene da skulle utvide seg bedre).

Men, jeg må gi Maximilia rett her: som jeg har skrevet før, har jeg ikke vært helt fornøyd med Nøstebarn: sømmene har gått opp, strømpene har tovet bare man så på dem, pysjhalsen ble alt for vid, og generelt har jeg funnet bedre produkter til billigere penge. Joha har inntil nå vært favoritt, iår gir jeg Prinseull en chance.

Har jeg klagd nok nå, Guniss ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:12   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg synes Nøstebarnklær er i dyreste laget.
Vi er fornøyde med dem, og de er vasket i maskin gang på gang og beholder passformen fint.
Prismessig synes jeg Nøstebarn ligger vel høyt i forhold til hva prisen er i utlandet for samme klærne.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:13   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Nøstebarn sier selv at deres plagg må håndvaskes, fordi ullet er ubehandlet (noe som mange synes er en absolut must, fordi fibrene da skulle utvide seg bedre).

I den siste katalogen står det at det skal kunne maskinvaskes på 0 grader. Vaskes det varmere enn det, vil det avhenge av "maskinens måte å jobbe på da plaggene ikke tåler bevegelse og temperatursvingninger samtidig" *har aldri satt meg veldig inn i hvordan min vaskemaskin jobber*

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:15   #32
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Det med Nøstebarnpysjen er jeg enig med deg i! Jeg hadde en slik i vinter, og duverden for en passform den hadde! Kjempevid i halsen, laaaaaang i beina og kort, kort i armene. Du finner ikke en baby i hele landet som ville passet ordentlig inn i den pysjen.


Det minner meg om disse Laban som en fylkeskommunal dame mente, vi skulle få vores elever til å tegne ("hvor mye skal de forskjellige dele av din hverdag fylde i ditt liv ?")

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:16   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

I den siste katalogen står det at det skal kunne maskinvaskes på 0 grader. Vaskes det varmere enn det, vil det avhenge av "maskinens måte å jobbe på da plaggene ikke tåler bevegelse og temperatursvingninger samtidig" *har aldri satt meg veldig inn i hvordan min vaskemaskin jobber*

0 grader må da være en dårlig temperatur for klesvask

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:17   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

0 grader må da være en dårlig temperatur for klesvask

Vel, jeg vasker alle mine egne ullplagg med den temperaturen. Men nå skal jeg ikke la dette bli en tråd om ullvask, som forøvrig er et tema jeg har engasjert meg i helt siden jeg som 16 åring håndvasket ørten ullgensere i mammas gulvbøtte .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:19   #35
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Finnes det nullgraders program på vaskemaskiner da? (Jeg er ikke dreven vasker nemlig).

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:20   #36
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

strømpene har tovet bare man så på dem

Jeg må bare kommentere denne, for det er ikke noe rart at strømpene tover når de er av ubehandlet ull og barnet svetter på bena. Det er jo akkurat sånn man tover ull. Jeg husker ikke om det sto i katalogen, eller om jeg fikk dette opplyst over telefon. Jeg fikk iallefall beskjed om å velge noen andre sokker dersom barnet svettet på bena.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:22   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Finnes det nullgraders program på vaskemaskiner da? (Jeg er ikke dreven vasker nemlig).

Ikke på alle. Men den vi har nå feks, kan vi velge mellom ull 30 grader og ull 0 grader. Andre maskiner har jo manuell innstilling av grader til alle programmer, og da kan man velge 0. På noen maskiner får man ikke til å vaske på 0.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:27   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg signerer Maximillia ang. Nøstebarnproduktene. Jeg har virkelig bedre ting å ta meg til enn å vaske pysjer og bodyer for hånd, og både ullfrotté-pysjen og ullfleece-pleddet har mistet fasongen fullstendig ved (hånd)vask. (Alt jeg har vasket i maskin fra Nøstebarn har krympet til det ugjenkjennelige i vår maskin, og det er de eneste ullklærne som gjør det i den maskinen.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:29   #39
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Ellers er vel stellekommoden med innlagt badekar til 1600 kroner et av de dårligere kjøpene vi har gjort: badekaret kunne ikke brukes lenger enn 4–5 måneder før vi måtte gå over til en som var større, og skuffene i kommoden ble slarkete i løpet av det første året.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:33   #40
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Og plutselig ble jeg veldig glad for at jeg aldri har kjøpt nøstebarn produkter.

Jeg prøver å komme på dyre ting jeg ikke har vært fornøyd med, men akkurat nå står det stille. Kanskje jeg bare har kjøpt smarte ting?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no