Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 18:56   #621
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Dem er det jo flust av her!

Joa, men jeg vil da ikke ha dem i hus. :angst:

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.



Har du sjekket cdon.com?

Sjekket tre steder nå. Foreløpig billigst hos platekompaniet. *leter videre*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 20:08   #622
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Yes! De tre siste kalendergavene er i hus. Nå mangler bare å pakke inn og bestemme hvilken pakke på hvilken dag. Og min svogers fine nerdegave ble levert i dag.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 21:01   #623
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Julegaver til 2 nevøer i boks!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 21:33   #624
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Endelig funnet gave til 16-åringen, så da er alle julegavene i boks Vært ferdig med kalendergaver en måneds tid, leter egentlig hele året etter småtteri å putte i kalenderen.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 22:26   #625
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Joa, men jeg vil da ikke ha dem i hus. :angst:



Sjekket tre steder nå. Foreløpig billigst hos platekompaniet. *leter videre*

www.lefdal.com ?

Edit: Link rett til filmene, http://www.lefdal.com/search?WFSimpl...ustrerte+fruer

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:30   #626
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Har sett at enkelte Rimi butikker også selger Frustrerte Fruer sesongene billig.

Men tror ikke de slår Lefdal. Ser ut til at jeg må dit for å finne gave til eldstejenta her . Hun har noen av sesongene på ønskelisten sin.

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 11:52   #627
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Vi jobber med våre egne ønskelister om dagen. Oppdaterer hver gang vi kommer på noe vi trenger, og skriver opp til ungen når vi kommer på gode idéer. Synes det er viktig å ha en bra ønskeliste, både fordi det er lettere for de som skal kjøpe gavene, og fordi det er positivt med tanke på miljø/forbruksfest at man får ting man faktisk trenger. Har en underside i bloggen vår med ønskeliste, så alle i nær familie vet hvor de finner den og etterlyser den dersom vi ikke oppdaterer.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:54   #628
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Gutta skal få hver sin slik i strømpen, lille julaften. (De fikk prøve noe liggnende i ferien i sommer og det var kjempe gøy, så vi prøver.)
Bestilt nå fra Sprell.no.


Også fikk jeg bestilt snuppas strømpegave, benyttet meg av Nrks egne netbutikk. Bamsen var i alle fall rimligere 150,- rimligere der enn hos Princess!!

Snuppa ønsker seg Fantorangen.

Så får hun en bok av Nissen, julekvelden.


Eldste får DVD av Øysteins tegneblyant av Nissen, julekvelden.
Han ønsket seg den i fjor egentlig, men fikk den ikke, satser på at den faller i smak i år også.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)

Sist redigert av Grøten : 16-11-11 kl 15:25.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:31   #629
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Var på Toys R Us i går og kjøpte Kids Wood bilgarasje til 3-åringen. Håper den vil falle i smak. Biler er nå blitt veldig populært hos ham, og det er stort sett det eneste han ønsker seg sier han.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:41   #630
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Knerten er igang med julesangene.
"På låven sitter julenissen med sin julegrøt" og "den da jesus ble født" (Jeg er så glad hver julekveld, viste det seg å være) Joda, julestemninga kommer snikende, julegaven jeg strikker på vokser, blånisselue til Knerten er ferdig, Mikro sin har jeg tenkt å strikke ørelapper på før jeg tover den.

Men jeg innså i morges: Lister over hvem som skal få julegaver er ikke noe problem. Problemet er at jeg bare har en anelse om hva jeg vil gi mine foreldre, som egentlig er mest til mamma. Alle andre linjer er blanke... planlegging er ikke så mye vits når man faktisk ikke kommer lenger enn å planlegge at man skal planlegge...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 07:37   #631
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

I går kom 4 julegaver til i hus, og vi fikk bildene som vi tok forrige helg, og fikk bestilt opp forstørrelser. Mangler kun rammer nå, så er vi ferdige.

Lillesøster pyntet lys i går, og lagde hjerter av fimoleire. Skal få pakket inn det i dag, til besteforeldre og oldeforeldre.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 09:26   #632
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg handlet mange julegaver i går, både i butikk og på nett, og er snart i mål. En ettermiddag neste uke nå også kan vi bruke første adventshelga på å pakke inn gaver og komme i julestemning.

Jeg må også innom Panduro og få kjøpt litt glanspapir o.l. så vi kan lage juletrepynt. 2-åringen elsker å lime med limtube så sånne lenker må være det ultimate prosjektet. Ellers kjenner jeg at hjemmelagde julegaver til besteforeldre får vente ett år til.

Jeg savner snø da. Skulle absolutt hatt snøen her til neste helg.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 10:03   #633
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

vi kjøpte juletre i helga. (plast, av ulike årsaker, hovedårsaken er å unngå pollen pga Knerten)

så da er nå den delen i boks. Med den konsekvens at Knerten mener at nå er det jul og vi må pynte juletreet, og snart kommer nissen, ja? Dessuten kjøpte vi ny aventsstake, sånn siden google sa at jeg skulle. Og Knerten så dne i morges og ville vi skulle tenne lysene. Ja, men jeg må kjøpe lys først, sa jeg. Også er det på søndagene vi skal tenne dem. Nåja, han vil gjerne tenne dem NÅ.

Jeg skal kjøpe sånn 24-dagers-lys også, tenker jeg. Knerten liker lys.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 12:28   #634
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Hvor lenge holder egentlig julekaker seg? Sånn type potetmelstopper, tørre vafler, kakemenner etc?

Kan jeg begynne med det nå, eller blir det tørt og ekkelt til jul?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 08:22   #635
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Hvor lenge holder egentlig julekaker seg? Sånn type potetmelstopper, tørre vafler, kakemenner etc?

Kan jeg begynne med det nå, eller blir det tørt og ekkelt til jul?

Det går helt fint.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 08:55   #636
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Hvor lenge holder egentlig julekaker seg? Sånn type potetmelstopper, tørre vafler, kakemenner etc?

Kan jeg begynne med det nå, eller blir det tørt og ekkelt til jul?

Det går, men ja, det blir tørt og ekkelt. Synes jeg. Ferskt er best.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 14:08   #637
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Det er jo tidlig i desember at julekakene smaker best.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 15:14   #638
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

HVA skal jeg kjøpe til mannen!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 15:21   #639
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

HVA skal jeg kjøpe til mannen!

Du også ja?

Jeg aner virkelig ikke hva min skal få, og han ønsker seg jo heller ingenting. Har lurt på å gi han ny mobiltelefon, men han er egentlig fornøyd med den han har, den funker greit, og vi er begge litt mot å bytte ut elektronikk som fungerer før det er nødvendig, sånn av miljøhensyn.

Kanskje jeg må se om jeg finner en klimavennlig opplevelses-gave til han.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 15:43   #640
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

HVA skal jeg kjøpe til mannen!

Har han iPhone? Jeg har akkurat kjøpt disse iPhone-hanskene til mannen:



De koster 400,-. De har noen i skinn også, de koster 700,-.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no