Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 21:13   #101
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Ecco sko. Jeg pleier ikke å svette på føttene, og har drevet med friidrett i mange år og har formelig bodd i joggesko uten å ha et fotsvette-problem.

Ecco-sko på mine føtter lukter så jævlig at jeg ikke kan bruke de. I år kjøpte jeg meg et par Ecco sandaler, pga. svangerskapsrelatert vann i føttene passet ingen andre sko. Og det luktet faen meg helt jævlig selv om det var sandaler. Jeg kan gå i nylonstrømper innesperret i syntetiske støvletter et helt døgn uten at det lukter av føttene, men en halv time med Ecco-sko og jeg tør ikke ta av meg skoene etterpå.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:43   #102
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Noen som vil kjøpte en pent brukt Teutonia y2k, 2003 modell for en billig penge?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:04   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg klarer ikke å komme på noen ting!?

Er jeg bare ukritisk?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:06   #104
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg klarer ikke å komme på noen ting!?

Er jeg bare ukritisk?

Jepp..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:06   #105
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

En annen ting som var dyrt OG dårlig her.. var byggmesterens jobb med å sette opp huset vårt!

Drittarbeid (pågår rettsak nå.. )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:16   #106
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg vet at mange er ueinge med meg når det gjelder Nøstebarn, som jeg syns er dyrt og oppskrytt.
Bodyene tålte ikke maskinvask og ble helt ødelagt på skånsomt ullprogram, og siklekragene jeg kjøpte luktet sånn sau (selv etter mange runder i vask) at jeg orket ikke bruke dem. Pysjen var uformelig og altfor vid i halsen.

Jeg elsker Nøstebarnklærne, men vasker dem bare for hånd. Pysjen er også super synes jeg og ligger fint i halsen på snuppa her. Vi har vel omtrent bare Nøstebarnklær

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:20   #107
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Jeg elsker Nøstebarnklærne, men vasker dem bare for hånd. Pysjen er også super synes jeg og ligger fint i halsen på snuppa her. Vi har vel omtrent bare Nøstebarnklær

Men føler du det blir rent da? Med kun håndvask?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:41   #108
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men føler du det blir rent da? Med kun håndvask?

Nøstebarnullen - JA.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:41   #109
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Selv om jeg stort sett vasker den i maskin.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 14:07   #110
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men føler du det blir rent da? Med kun håndvask?

Ja, det blir helt rent. Og så holder det seg pent.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 21:58   #111
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg er utrolig misfornøyd Troll-dressen. Den tåler svært lite før det går hull på den. Man forventer at en dress til 1400 kr tåler å bli brukt. Jeg kjøpte Troll-dresser til jentene 30/12-04. Da var det snø ute. Før det var godt 1 mnd var det flere hull i begge dressene. Greit nok at jeg har aktive barn som går i naturbarnehage men det var grunnen til at jeg kjøpte så dyr dress


Her har vi helt motsatt erfaring, Troll er den absolutt beste dressen vi har hatt. Den holdt en hel vinter her som det nesten ikke var snø, og barna skled på is og grus i stedet. Reimadressene til mange i barnehagen revnet på et blunk.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:03   #112
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Babybjørn bæresele har jeg bare brukt et par ganger på hvert av de to barna mine. Dårlige greier. Mei Tai'en er mye bedre, men jeg er nok ingen bæremamma. Jeg blir så svett av å ha dem på rygg/mage.

Geox sko er de eneste skoene som min eldste på 7 1/2 vil bruke. Han simpelthen elsker dem. Men han er ingen sandkassegutt, så vi har ikke problemer med at sand/småstein setter seg fast inni skoen. De er absolutt et godt kjøp for oss.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:57   #113
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

BabyBjørn bæresele.. en lidelse for min kropp (hurra for mei-tai`en )
Ellers så synes jeg bergnas sin bæremeis er for stor og uhamslig og dyr. Vi har også en gammel bergans som vi heller bruker, den er nettere , lettere og mer praktisk for vår bruk.
Simo Kombi: vi var ikke fornøyd med den.. Var lun og god, stor nok. Men tung å kjøre og tung inn i bil osv.. + for bagen som fungerte som seng et par mnd i begynnelsen .. Men min drømme vogn er kjøreegenskapene til OTH og romsligheten og lunheten til Simo.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:59   #114
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Ecco-sko på mine føtter lukter så jævlig at jeg ikke kan bruke de. I år kjøpte jeg meg et par Ecco sandaler, pga. svangerskapsrelatert vann i føttene passet ingen andre sko. Og det luktet faen meg helt jævlig selv om det var sandaler. Jeg kan gå i nylonstrømper innesperret i syntetiske støvletter et helt døgn uten at det lukter av føttene, men en halv time med Ecco-sko og jeg tør ikke ta av meg skoene etterpå.

Hm, dette tror jeg at jeg har hørt om. Jeg var i Ecco-butikken i Strøget i Oslo for en tid tilbake og der var det en kunde som klagde på et par Ecco-sandaler som hun mente skapte sånn forferdelig fotlukt at hun ikke klarte å bruke dem. De hadde stått ute lenge og de luktet like dårlig.

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med alle Ecco-sko jeg/vi har. Skal prøve å tenke på andre dyre og dårlige saker vi har kjøpt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no