Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Nyttige app'er til Windows 8?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-14, 21:59   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Nyttige app'er til Windows 8?

Jeg har nettopp fått pc med Windows 8. Jeg var skeptisk etter å ha hørt mye negativt om det, men jeg liker det så langt veldig bra. Har noen tips til nyttige og gode (helst gratis) app'er til Win 8? Jeg ønsker meg spesielt en grei app til bildebehandling. Jeg skulle også veldig gjerne hatt noe som kunne hjulpet meg med å planlegge prosjekter. Helst en slags tidsplan der man kan legge inn arbeidsoppgaver osv. Noen som har vært borti en slik app?

Andre nyttige app'er for jobb og privatbruk?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-14, 21:20   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttige app'er til Windows 8?

Det er jo ellers de samme applikasjonene som til Windows XP, Vista, 7....

Bildebehandling - kommer litt an på hva man har tenkt å gjøre og litt hva man "finner seg tilrette i". Paint.net, Gimp, Photofiltre med flere. Her må jeg vel også si at Photoshop Elements nok kan være verdt pengene hvis det er noe man bruker en del. Man kan ta ned testversjonen av Photoshop Elements (som etter hvert har fått mer og mer av det som vanlige Photoshop har, men mangler en del av de mer "proffe" funksjonene - som mange uansett ikke bruker).

Hvis du tenker på Modern UI-baserte applikasjoner, så har jeg lite å bidra med. Selv om jeg kjører Windows 8 på de fleste maskinene - og har både Surface og Surface Pro (Microsofts nettbrett) - benytter jeg i all hovedsak "skrivebordsprogrammer".

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no