Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-07, 20:10   #21
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg lurer fordi at det skal utrolig mye til for at jeg selv gir en rød prikk.

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:11   #22
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg rødprikker ikke. Jeg grønnprikker ofte for takke for svar, og for å gi en positiv oppmerksomhet.
Egentlig så er jeg litt overrasket over hvor glad jeg blir for en grønnprikk med en liten tekst bak.

Jeg har sikkert litt for høy terskel før jeg skriver pm, og sender heller en grønnprikk med spørsmål eller en liten beskjed. Litt redd for at pm skal virke "masete" om jeg ikke har noe konkret jeg vil si eller lurer på.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:12   #23
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja jeg mener at man er "vel sart" om man dør litt innvendig av en rød prikk på et forum.

Ville du også følt deg komfortabel om du oppdaget at du siste uken hadde gitt røde prikker til naboen din, sjefen din, svigermoren din og bestevenninna di (og ikke minst de oppdaget at det var deg)?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:14   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg grønnprikker i hytt og pine, men har aldri gitt en rødprikk enda

Har liksom ikke hatt behov for det. Om noen er uenig med meg så får de nå bare være der da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:14   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har aldri gitt en rød prikk jeg - ikke fordi jeg aldri er uenig, men jeg ser liksom ikke poenget med røde prikker.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:14   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ville du også følt deg komfortabel om du oppdaget at du siste uken hadde gitt røde prikker til naboen din, sjefen din, svigermoren din og bestevenninna di (og ikke minst de oppdaget at det var deg)?

Hæ? Mener du seriøst at man skal tenke over slikt når man er på et forum? Da er det vel i så fall verre å skrive noe som helst annet enn "kozemoze-innlegg" i tilfelle du kjenner noen av brukerne her er svigermor eller sjefen. Nei, sånt tenker jeg overhodet ikke på, jeg lar ikke være å gi en rød prikk eller si meningen min i en tråd fordi en av brukerne kan være svigermor. Dessuten håper jeg virkelig en eventuell sjef hadde tålt en rød prikk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:14   #27
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ville du også følt deg komfortabel om du oppdaget at du siste uken hadde gitt røde prikker til naboen din, sjefen din, svigermoren din og bestevenninna di (og ikke minst de oppdaget at det var deg)?

Det hadde i allefall eg funne ubeskriveleg morosamt

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:15   #28
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg grønnprikker masse, og jeg blir glad for grønnprikker med hyggelige kommentarer.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:20   #29
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har aldri rødprikket på dette forumet .

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:20   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg rødprikker svært sjelden og faktisk utelukkende til folk som er direkte ufordragelige mot meg eller andre.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:20   #31
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Mener du seriøst at man skal tenke over slikt når man er på et forum? Da er det vel i så fall verre å skrive noe som helst annet enn "kozemoze-innlegg" i tilfelle du kjenner noen av brukerne her er svigermor eller sjefen. Nei, sånt tenker jeg overhodet ikke på, jeg lar ikke være å gi en rød prikk eller si meningen min i en tråd fordi en av brukerne kan være svigermor. Dessuten håper jeg virkelig en eventuell sjef hadde tålt en rød prikk.

Jeg har heftige diskusjoner med de fleste jeg omgås... inklusive sjefen og svigermor , men jeg går ikke til angrep på de som person om vi er uenige. Jeg opplever en rødprikk som et angrep på personen og ikke meningsinnholdet.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:22   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Da oppfatter vi bare rødprikkene forskjellig. Jeg fatter ikke hvorfor noen tar skarve prikker så gruusomt seriøst. Jeg skjønner det jo om det feks. står "ditt jævla fittetryne" eller noe i rødprikken, men det blir jo direkte personangrep. En rødprikk trenger ikke å være så krass, overhodet ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:27   #33
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg rødprikker svært sjelden og faktisk utelukkende til folk som er direkte ufordragelige mot meg eller andre.

Såvidt jeg kan huske gjelder dette for alle rødprikkene jeg har gitt i min forumkarriere også.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:27   #34
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har rødprikket kun èn gang, og det var til en person som jeg oppfattet som rasisitisk i innlegget sitt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:31   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da oppfatter vi bare rødprikkene forskjellig. Jeg fatter ikke hvorfor noen tar skarve prikker så gruusomt seriøst. Jeg skjønner det jo om det feks. står "ditt jævla fittetryne" eller noe i rødprikken, men det blir jo direkte personangrep. En rødprikk trenger ikke å være så krass, overhodet ikke.

Akkurat.
Dette står i "prikkeboksen":


Tilbakemeldinger

Gi en tilbakemelding: zol

Hva synes du om zols innlegg?

Jeg er positiv

Jeg er negativ

Dine kommentarer til dette innlegget:




Man er negativ eller positiv til innlegget - ikke nødvendigvis personen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:32   #36
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Jeg har aldri rødprikket, men hvis jeg skulle, ville jeg gjort det dersom noen var direkte ufine, rasistiske, eller kom med personangrep. Grønne prikker bruker jeg ofte, enten for å takke for svar, gi et kompliment eller hvis jeg synes et innlegg er bra skrevet.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:33   #37
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da oppfatter vi bare rødprikkene forskjellig. Jeg fatter ikke hvorfor noen tar skarve prikker så gruusomt seriøst. Jeg skjønner det jo om det feks. står "ditt jævla fittetryne" eller noe i rødprikken, men det blir jo direkte personangrep. En rødprikk trenger ikke å være så krass, overhodet ikke.

Men når du ser hva ganske mange andre her skriver om sin oppfatning av røde prikker... kan det ikke da være lurt å tenke over at mottaker kanskje oppfatter "budskapet" annerledes enn du som sender hadde tenkt?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:34   #38
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Men når du ser hva ganske mange andre her skriver om sin oppfatning av røde prikker... kan det ikke da være lurt å tenke over at mottaker kanskje oppfatter "budskapet" annerledes enn du som sender hadde tenkt?


Selvsagt ikke.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:35   #39
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Men når du ser hva ganske mange andre her skriver om sin oppfatning av røde prikker... kan det ikke da være lurt å tenke over at mottaker kanskje oppfatter "budskapet" annerledes enn du som sender hadde tenkt?

Mener du at man ikke skal bruke de røde prikkene i det hele tatt?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:36   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Men når du ser hva ganske mange andre her skriver om sin oppfatning av røde prikker... kan det ikke da være lurt å tenke over at mottaker kanskje oppfatter "budskapet" annerledes enn du som sender hadde tenkt?

Egentlig ikke. Jeg tror heller de som sender "fittetryne-meldinger" sammen med rødprikken kan tenke seg litt om, men så lenge ryktesystemet finnes, er alle klar over at det kan komme en rød prikk på kontrollpanelet. Ønsker man ikke det, bør man holde seg unna alle andre diskusjoner enn "kozemoze-diskusjonene". Da er man trygg, dersom en rød prikk er så fryktelig ødeleggende.
Alle oppegående mennesker burde være klar over dette. Tåler man ikke å få en rød prikk bør man heller holde seg unna forum eller som sagt delta i bare koselige diskusjoner.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no