Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ammebilder forbudt på Facebook

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-07, 14:13   #1
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Ammebilder forbudt på Facebook

Kjenner jeg blir irritert.

Sitat:

Karen Speed, en 35 år gammel mor fra Canada la i sommer ut bilder av seg selv som ammet sønnen Jezek. Selv om det var et privat album på Facebook som bare hennes venner hadde tilgang til, ble bildene slettet i løpet av noen dager. Etter et par uker fikk hun beskjed om at hun var utestengt fra Facebook, og at hun ikke under noen omstendighet ville bli sluppet inn igjen.

Hele artikkelen her.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:20   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Må nesten litt...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:28   #3
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Herregud...må flire....!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:53   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Enda en grunn til å boikotte hele Facebook. Jeg er medlem der selv, men jeg orker såvidt å logge meg inn et par ganger i måneden, det er blitt så vemmelig der inne etter at alle disse møkkainvitene kom. Potato, poker, vampire osv, jeg får flass!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:56   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Hahahahahaha, så amerikansk. En pupp! Gosj!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:59   #6
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enda en grunn til å boikotte hele Facebook. Jeg er medlem der selv, men jeg orker såvidt å logge meg inn et par ganger i måneden, det er blitt så vemmelig der inne etter at alle disse møkkainvitene kom. Potato, poker, vampire osv, jeg får flass!

Uff ja, det er noe ræl alle de teite invitasjonene til hva det nå måtte være...

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 15:03   #7
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Nesten så jeg fikk lyst å legge inn et ammebilde for å se hva som skjer.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 15:30   #8
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Jeg har lagt ut ammebilde i en av gruppene jeg er med i. Det ligger der fortsatt, og jeg har heller ikke blitt kastet ut. Det har ligget der i flere mnd.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 16:05   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Labolina, her.

Jeg har lagt ut ammebilde i en av gruppene jeg er med i. Det ligger der fortsatt, og jeg har heller ikke blitt kastet ut. Det har ligget der i flere mnd.

You crazy woman! Snart kommer Facebook-politiet og tar deg!

Har for øvrig aldri vært medlem der.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 16:13   #10
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enda en grunn til å boikotte hele Facebook. Jeg er medlem der selv, men jeg orker såvidt å logge meg inn et par ganger i måneden, det er blitt så vemmelig der inne etter at alle disse møkkainvitene kom. Potato, poker, vampire osv, jeg får flass!


...man trenger ikke godta da...jeg igonerer de fleste av de innbydelsene jeg får i forhold til dette...

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 16:17   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

...man trenger ikke godta da...jeg igonerer de fleste av de innbydelsene jeg får i forhold til dette...

Selvsagt godtar jeg ikke? Jeg ignorerer alle sammen, problemet er bare at man må sitte og trykke ignore på 40 inviter til dagen omtrent.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 16:31   #12
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Tragisk, men ikke spesielt overraskende dessverre. Jeg skal nå iallefall melde meg inn i den Facebookgruppa som protesterer mot dette.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 16:31   #13
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Å nå gikk det en liten .... i meg
Hmm kanskje jeg skal legge ut bildet av da Biasen var nyfødt og lå på magen min... da vistes HELE puppen min...

Så får vi se om mine dager i FaceBook er over?

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 16:40   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selvsagt godtar jeg ikke? Jeg ignorerer alle sammen, problemet er bare at man må sitte og trykke ignore på 40 inviter til dagen omtrent.

Du kan vel også krysse av for at du ikke vil ha dem i utgangspunktet. Evt. kan du sende en sur PM til alle vennene dine (som sender deg alt dette) og be dem la vær.

Husker at blogger.com hadde en liknende sak for en tid tilbake, de godtok ikke ammebilder i avatarene tror jeg. Noe som første til en massiv kampanje fra haugevis med ammedamer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 16:45   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Du kan vel også krysse av for at du ikke vil ha dem i utgangspunktet. Evt. kan du sende en sur PM til alle vennene dine (som sender deg alt dette) og be dem la vær.

Nei, går det an? Jeg har lett og lett etter en slim mulighet men har ikke funnet det. Hvis det går an vil jeg gjerne ha tips om hvordan.
PM kan jeg sende, og det skal jeg gjøre NU!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 13:29   #16
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.861
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enda en grunn til å boikotte hele Facebook...

Nemlig, for dårlig personvern, USAske sære holdninger om hva som er akseptabelt. Vil ikke ha det og har slettet alle invitasjoner om å være med i FaceBook. :Grrrr:

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 13:48   #17
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Typisk Amerikansk ja.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selvsagt godtar jeg ikke? Jeg ignorerer alle sammen, problemet er bare at man må sitte og trykke ignore på 40 inviter til dagen omtrent.

Sparer opp og har regelmessig ignorererdugnad.

Alle disse tingene irriterer meg ikke så mye at jeg holder meg borte fra Facebook.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 14:51   #18
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.


Alle disse tingene irriterer meg ikke så mye at jeg holder meg borte fra Facebook.

Ikke jeg heller.

Den gruppen som protesterer mot dette har vokst jevnt og trutt siden jeg ble oppmerksom på den. Men til syvende og sist så kan vel Facebook selv bestemme hva som er lov/ikke lov? Jeg kan ikke noe særlig om dette, anyone?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 17:04   #19
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Jaja. IIIIIk en pupp.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 20:00   #20
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammebilder forbudt på Facebook

Herreguuuud . Min første reaksjon var: Sitter det virkelig noen og ser på hvert eneste bilde som noen måtte finne på å legge ut på facebook?!

Det har kommet noen snodige utspill fra den kanten, bl.a hun norske puppedamen som ble kastet ut fordi hun sendte for mange meldinger. Finnes det virkelig grense for det også. Hvorfor i alle dager.

Snodig nettverk!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no