Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

"Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 21:39   #61
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ok. Vi avtaler nærmere. Må bare se an formen i heimen. :urk:


Me sjår an.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 12:29   #62
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre ?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Det finnes mange sære interesser når det gjelder bilskilt tydeligivis Det kom jo nye skilt i november i fjor - de med blått felt på siden og flagg. Jeg har sett flere eldre biler der skiltene er byttet ut til nytypen skilt. Tenkt at noen betaler flere hundre kroner for å få nytt skilt til bilen sin

(...)

Dette kan komme av at bilen har stått uten skilt i over 6 måneder i påvente av å bli solgt. Skilt oppbevares i 6 måneder, så makuleres de og det må lages nye skilt når kjøretøyet registreres. (Om det er sånn flagg på nye motorsykkelskilt, så får jeg det på min gamle motorsykkel.) Jeg kjører motorsykkel med UT på rompa.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 12:53   #63
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Jeg var lidenskapelig opptatt av nummerskilter da jeg var yngre. Kunne numrene til alle bilene i familien, foreldrene til vennene mine og klassekameratene sine foreldre, og etterhvert noen av vennene mine sine biler. :nerd: Nå skifter man jo så fort biler at numrene ikke lagres. Og ja, mange er opptatt av numrene, og B* skilter selger bedre på vestlandet enn andre, i hvert fall i enkelte miljøer. Men det er nok aller mest bilen som følger med skiltene som i de aller fleste tilfellene avgjør om det blir salg eller ikke. Motorytelse er viktig. Spesielt om man kjører på vestlandet i undersjøiske tunneller.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 19:55   #64
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Som Angelique kjører jeg også en 2006 BMW X3 med BR skilter. Dog uten Eu merket på. Jeg har i grunn aldri tenkt over hvilke skilter vi har på bilene våre. Men de har jo stort sett blitt kjøpt på Autozentrum i Oslo.

Se å få byttet til nye Eu skilt og så tar vi et treff på Gro's


Min er kjøpt hos Tronrud i Asker og Bærum

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 20:14   #65
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Er det mulig

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:28   #66
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Min far fortalte at han ikke fikk annet enn B* skilt på den nye bilen sin Den er ikke kjøpt i Bærum, men forhandleren ville ha B* skilt for da var den lettere å selge igjen. Meget dyr bil dette.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 22:24   #67
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Ja mennesker (menn) er overfladiske og rare, helt utrolig at bilskiltet skal ha så mye å si, jeg syns det er gøy å kikke på bilskilteen å se hvor folk kommer fra jeg da, men ang B* skilter så vet man aldri for de er over hele landet...

Vi har hatt bil med B* skilt, men den vart kjøpt av noen fra Bærum, så jeg er unnskyldt. Nå har vi noen mer "lokale" skilt.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 09:52   #68
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Dette er det dummeste jeg har hørt! Hvorfor skulle det være stas å ha skilter fra Bærum? Jeg har hørt dette før, men trodde nesten det var en fleip.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 01:40   #69
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hvorfor skulle det være stas å ha skilter fra Bærum?

For at folk skal tro at du bor i Bærum når de ser på din bil. Du var bare tilfeldigvis en svuptur innom nærbutikken i Øvre Eiker, Moss, wherever. Alpinbakken i Drammen er ditt yndlingssted å stå på ski, for det er jo ingen tilbud i Oslo-området. Eller, huset i Kristianssand der din bil altid står parkert er sådan sett bare din hytte, for du eier også en 20 mln kroners villa i Blommenholm.

Nå er jeg begyndt å legge merke til bilskilt mere, og jammen er det mange B* skilt i skiltholdere fra bilforhandlere rundt omkring i landet ! Generelt sett er det også mange B* registrerte biler overalt hvor man kjører.

Statistisk sett må det vel stå 2 biler registrert for hver bæring, nyfødte og alderdomshjembeboere medregnet.

Folk er noen underlige skapninger.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no