Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Škoda Roomster

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-09, 08:40   #21
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Škoda Roomster

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Mannen sier den er en grei bil (jobber med biler), men ikke kjøp den som har liten motor. Gå for en større motor.
Jeg var selv med å prøvekjørte den med liten motor og jeg sier tja, men hovedproblemet mitt, som er liten, er at jeg ikke rakk ordentlig ned til pedaler. Men det kommer en ny Skoda nå i september som heter Yeti, den skal visstnok være grei.

Kan jeg spørre hvorfor? Jeg "ønsker meg" nemlig en bil med forholdvis liten motor, fordi de bruker mindre drivstoff og dermed forurenser mindre. Er det ikke så?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 08:55   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Škoda Roomster

Vi har skoda med liten motor (65hk). Den bruker veldig lite bensin, men den har ikke all verdens ytelse heller. Hvis bilen er fullastet, kan vi glemme å kjøre forbi en oppoverbakke.

Skoda kommer med en del biler med VELDIG liten motor, og disse bør man unngå. Selgeren forsøkte å selge oss en med 55 hk, men det skjønte selv jeg at var for lite.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 22:46   #23
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Škoda Roomster

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Kan jeg spørre hvorfor? Jeg "ønsker meg" nemlig en bil med forholdvis liten motor, fordi de bruker mindre drivstoff og dermed forurenser mindre. Er det ikke så?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har skoda med liten motor (65hk). Den bruker veldig lite bensin, men den har ikke all verdens ytelse heller. Hvis bilen er fullastet, kan vi glemme å kjøre forbi en oppoverbakke.

Skoda kommer med en del biler med VELDIG liten motor, og disse bør man unngå. Selgeren forsøkte å selge oss en med 55 hk, men det skjønte selv jeg at var for lite.

Derfor som Tjorven sier. Bilen er ikke så lett i seg selv at det er noe særlig smart med liten motor, iallefall ikke når du skal ha en del med deg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no