Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Noen som har god erfaring med Biltema?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 09:04   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har god erfaring med Biltema?

Jeg har sett litt i bladet til Biltema, og tenkte å kjøpe en vinsj til den nette sum av 1999. Det hørtes veldig billig ut, men er den bra?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:08   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Nå vet jeg ikke noe om akkurat den vinsjen, men mannen min handler mye verktøy og forskjellig på Biltema. Og det aller meste er han veldig fornøyd med. Så jeg skulle tro at det er helt greit å kjøpe en vinsj der selv om du synes det er billig. Og hvis du ikke skulle være fornøyd så klager du. De er greie på reklamasjoner der også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:10   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Min erfaring er at det som virkelig er billig på Biltema (småverktøy, sykkelutstyr og slikt) er vel så bra som andre steder, men når man kommer opp i slike summer er det mer ymse. Mange som har spart seg til fant (gådd, for et kjipern uttrykk!) på det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:17   #4
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Biltema har mye bra, og en del ræl. Men pris/ytelsesforholdet er etter min erfaring utrolig bra på det meste. 5 års reklamasjonsrett = ta vare på kvittering, bytt hvis det går i stykker.

Hva trenger du med vinsj til?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:18   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Da tar jeg sjansen. Skal feste den på Land Roveren.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:22   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Gubben handler iallefall en del der.

En gang skulle jeg kjøpe bursdagsgave der, og han hadde laget ønskeliste... jeg brukte forbaske 45 min for å finne 5 ting.
Elendig system, og lite hjelp å få.

Men vinsjen høres bra ut. (Evt vinsjan på kaia? )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:23   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Ja! Jeg kan jo bare kjøpe CD-en til DDE i stedet!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:26   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Gubben handler iallefall en del der.

En gang skulle jeg kjøpe bursdagsgave der, og han hadde laget ønskeliste... jeg brukte forbaske 45 min for å finne 5 ting.
Elendig system, og lite hjelp å få.

Men vinsjen høres bra ut. (Evt vinsjan på kaia? )

Det er egentlig veldig enkelt system på Biltema om en bare først skjønner det. Men jeg også sliter når de plutselig stokker om på hyllenummer og lager sånne torv uten nummer noen ganger og flytter over varer dit.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja! Jeg kan jo bare kjøpe CD-en til DDE i stedet!

Blir han like fornøyd med den tror du som en vinsj fra Biltema?

Og hva i alle dager skal dere bruke vinsj til bakpå bilen?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:28   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Tanken som teller, er det ikke?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:58   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Jeg skjønte systemet, men det FUNKA jo ikke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:32   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Syntes det er ganske mye ræl der.
Vi, dvs min bedre halvdel har kjøpt noe elektroverktøy der. Ikke vriket som forventet. Har måttet levere tilbake stort sett hver gang.

Holder meg til kjente merker som feks Bosch når det gjelder akkurat det.
Samme med bilpleie og lakk.
Dårlige erfaringer og skal aldri mer kjøpe det fra Biltema.

Min kjære skulle ha en fjær til håndbrekket på sin Mercedes Vito.
Bytett delen og den røyk med en gang. Måtte kjøpe delen et annet sted for å få reparert håndbrekket.

Kjøpte også en pakke AA batterier der til mitt digitale kamera. Putett de inn, skrudde på, lyset blafret og det var de batteriene.

Summa summarun, bare ræl.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 13:03   #12
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Vi har god erfaring med Biltema, både når det gjelder varene deres og service. I forbindelse med et byggeprosjekt nå i sommer, har vi kjøpt en god del elektrisk verktøy der. Vi har en gang fått et "mandagsprodukt" som ikke funka. Det var null problem å få bytta det. Så lenge jeg kan kjøpe gode produkter til lavere pris, er det samme hvilket merke det er for meg.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 13:35   #13
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Jeg elsker biltema.
Og de er veldig greie på bytte og returer dersom ting ikke virker som forventet. Har kjøpt vinsjgreie til faren min, og den fungerte helt fint, og kostet tre ganger mindre enn tilsvarende produkt på andre butikker.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:36   #14
Pong
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Innlegg: 99
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Min erfaring er at de har veldig bra verktøy i forhold til pris. Det holder leeeenge.
Men nå er jeg bare en hobby-skrue/skrulle. Er det ikke over 18 grader ute i over 14 dager på strek, så mekker jeg helst ikke..

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 01:48   #15
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Jeg hater også det "systemet" deres . Synes Biltema er litt Nille når det gjelder kvalitet på varer. Jeg ser ting an før jeg kjøper det og har foreløpig til gode å plumpe uti med begge bena.

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 06:30   #16
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Jeg tror biltema har mye bra, men jeg har hørt at syklene deres er veldig tunge... Ellers har jeg bare hørt godord. Go for it!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 08:20   #17
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg tror biltema har mye bra, men jeg har hørt at syklene deres er veldig tunge... Ellers har jeg bare hørt godord. Go for it!

Ungene mine har sykler fra Biltema og er kjempefornøyd.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 08:23   #18
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg tror biltema har mye bra, men jeg har hørt at syklene deres er veldig tunge... Ellers har jeg bare hørt godord. Go for it!

DET kan jeg skrive under på at de er! Storebror fikk Biltema sykkel, kjøpt billig brukt. Den er blytung! Aldri mer. Den han har passer fint i hvert fall 2 år til sikkert, men han skal få ny til våren, og da skal den prøves nøye før vi kjøper. Han setter seg på, og må ta i alt han er kar om for å klare trø i gang trøskeverket
Men vi har kjøpt andre ting på Biltema som har vært ypperlige, så det varierer nok der som mange andre steder. Det er ikke like bra alt man kjøper andre steder heller.

  Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 09:20   #19
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Jeg syns ikke syklene er tunge. Nå har mine sykler med 26" ramme, kanskje det har noe å si? Er det syklene til de minste som er tunge? Jeg har forresten aldri før hørt at noen mener syklene på Biltema er tunge og jeg kjenner mange som har kjøpt sykler derifra. Vi har vel vært heldig vi da Kommer nok til å kjøpe sykkel der neste gang også.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 09:21   #20
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har god erfaring med Biltema?

Det kan godt hende at det er bare de minste ja, for ramma på sykkelen til storebror er veldig bred og tung. Kompakt på en måte. Den er 16" tror jeg.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no