Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kor kjøpe bildeler billigst?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-08, 09:33   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kor kjøpe bildeler billigst?

Det nærmer seg ein eu kontroll vistnok, og eg må få tak i deler til bilen min.

Sidan det er eit par ting som eg trenger hadde det vert kjekt om nokon viste om plasser der eg kunne bestille, uten at det kosta meg heile bufferkontoen.

Bilen det er snakk om er ein Volkswagen Caravelle. ( 94 modell )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 09:39   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Biltema?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 10:13   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Bilhøggere selger ofte billig. Bor du i nærheten av Sandnes eller STavanger kan du få mye kjekt på Knoksen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 10:23   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Biltema og hos høggere. WW Caravelle finnes i bøtter og spann, jeg ville ringt rundt til forskjelllige høggere og spurt om de har det du trenger. (Det er en på Os og en i Arna, tror jeg.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 10:26   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Det kommer jo an på hva slags deler du trenger, om du kan kjøpe på huggeri eller bør kjøpe nytt. Men nytt trenger ikke være (dyrt og) originalt, uoriginale deler er ofte like gode og mye rimeligere.

Her er en søkeside for bilopphuggerier.

Du kan også forsøke Mekonomen, i tillegg til Biltema.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 11:03   #6
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Trenger vel eksosanlegg, ei baklykt, registerreim og sikkert litt til

Får sjekke med høggarane. Biltema liker eg ikkje å handle hjå. Mekonomen er dyr.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 11:06   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Registerreim og eksosanlegg bør kjøpes nytt. Baklykst kan du få tak i hos en høgger. (Mannen sier det er en høgger på Breistein også.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 11:09   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Meiner det er Volvo høggaren som ligger der. Breistein altså.

Nei, eg får få pappa til å gå over bilen først og så bestilla det som trengs. Dumt å bestilla heile eksosanlegget dersom det kun er ny potte eg trenger.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 18:59   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Mekonomen er ikke så dyrt. og det er som oftes orginalt. Mannen sier at man får 10% om man er medlem på Nissan sitt forum. Grei timelønn om man bruker 2 min på å registrere seg der om man skal ha en del.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 19:52   #10
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst ?

Takker for det tipset Isolde

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 19:53   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Om du kjenner noen som jobber i Sønnico, så få de til å handle på Mekonomen for deg. De får ganske mye rabatter.
Ellers er ikke Mekonomen veldig dyr, vi har spart mye på å handle der i forhold til andre steder, og der får man orginaldeler.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 19:59   #12
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Var vel berre eg som fekk lit sjokk når eg såg samla pris på eksosanlegg. Håper eg ikkje trenger å kjøpe alt nytt.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 00:39   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Norsk Bildeleseter, http://norskbildelsenter.no, har spesialisert seg på VW/Audi. Er man medlem av VW-Audi Club Norwegen (www.vwaudi-club.no) får man også rabatt på NBS.

Når det gjelder eksosanlegg tipper jeg noen av firmaene som har spesialisert seg på dette er rimeligst.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 01:01   #14
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Registerreima bør du kjøpe ny, mens lykt og eksosanlegg kan du fint kjøpe på huggeri. Sørg bare for å få anlegg fra en bil som ikke er opprustet og dønn sliten...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 01:06   #15
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Pappa mekaniker skal få lov til å hjelpe meg. Eg trur eg har ein viss peiling på kva som trengs å fiksast, men heldigvis har ein ein pappa som kan hjelpe meg. Og spara meg for ein del mekaniker utgifter.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 21:22   #16
Pong
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Innlegg: 99
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Eksos er ikke bare eksos nå for tiden - dersom en katalysator hører til under bilen (den første potta oftest dersom), så er det best å sjekke om den ikke er i stykker (= tett, løs eller forsvunnet i småbiter).
De er grusomt dyre ny, men det er noen som importerer parallelt (www.eurokat.no, bl.a.).

Ellers er jeg veldig fornøyd med Mekonomen. Biltema er ikke noe tema når det gjelder bildeler, men de har mye bra verktøy synes jeg.

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 21:45   #17
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Opprinnelig lagt inn av Pong, her.

Biltema er ikke noe tema når det gjelder bildeler.

Hvorfor ikke det?

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 15:36   #18
Pong
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Innlegg: 99
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Nokså tungvindt å finne deler bl.a.

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:00   #19
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Jeg fikk kjøpt deler til min Opel fra en forhandler som kjøper rett fra fabrikk i Tyskland og betalte bare 1/3 av hva det hadde kommet på hos et verksted.
Søk på bildeler; Volkswagen Caravelle og du får sikkert opp noen treff.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 07:46   #20
Pong
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Innlegg: 99
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kor kjøpe bildeler billigst?

Forhandler eller frittstående verksted?

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no