Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bibelbuss?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-08, 20:57   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Rødme

Bibelbuss?

Noen som har det? Altså bil (buss) ala Caravelle? Vi må visst ha litt større bil, men jeg ser ikke akkurat fram til å kjøre på et slikt drog... Hva er deres erfaringer? Er det håp for en Golf elsker?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:00   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bibelbuss?

"Bibelbuss"

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:02   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

"Bibelbuss"

Ja jeg ble litt sånn jeg og

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:05   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bibelbuss?

Det heter da vitterligen «Misjonærkasse»?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:06   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bibelbuss?



Vi har Caravelle, dog en kort utgave med 6 seter, og kjørekomforten er ikke noe å skryte av. Jeg kjører den gjerne, men parkering er jeg ikke noe glad i.

Ellers er det en drøm å reise på ferie med den. Vi pakker inn det vi trenger, det ungene har lyst til å ha med, bikkja i et svært hundebur og har vi glemt noe da, så er det jammen plass til det også. Genialt å bare trille vogna rett inn i bilen.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:07   #6
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bibelbuss?

Vi skal ha 8 seter med ekstra lengde. Det kommer nok til bli et helsike å parkere.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:08   #7
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bibelbuss?

Jeg er ganske sikker på at jeg fikk høre et ganske festlig navn på denne typen fremkomstmiddel, av en mormoner en gang, men nå kommer jeg søren meg ikke på hva hun kalte det. Søren da...

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:10   #8
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg er ganske sikker på at jeg fikk høre et ganske festlig navn på denne typen fremkomstmiddel, av en mormoner en gang, men nå kommer jeg søren meg ikke på hva hun kalte det. Søren da...

Det må ha vært "Kaketransporten". :kjenner samme mormoner:

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:11   #9
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bibelbuss?

Vi har lang Caravelle. Jeg er veldig fornøyd.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:11   #10
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det må ha vært "Kaketransporten". :kjenner samme mormoner:

Mormon Van. :kjenner også samme mormoner:

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:15   #11
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bibelbuss?

Bedehuslimo, altså. Kjenner mange som har sorten, alle var fryktelig lei seg for at de måtte gå til anskaffelse av noe slikt, men alle er såre fornøyd etterpå. Sjikkelig nyttig info jeg kommer med...men har ikke egen erfaring.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:41   #12
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Vi skal ha 8 seter med ekstra lengde. Det kommer nok til bli et helsike å parkere.

Søsteren min har en i den størrelsen, men nå har de handicap kort for parkering, så de plassene er vel gjerne litt større. En skal jammen slite for å få parker overalt, for jeg sliter mange steder med var Renault Grand Espace. Den tar plassene i byen fra kant til kant og lukeparkering må velges med omhu, og Caravellen er enda lenger.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:46   #13
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Søsteren min har en i den størrelsen, men nå har de handicap kort for parkering, så de plassene er vel gjerne litt større. En skal jammen slite for å få parker overalt, for jeg sliter mange steder med var Renault Grand Espace. Den tar plassene i byen fra kant til kant og lukeparkering må velges med omhu, og Caravellen er enda lenger.

Grøss! Nettopp derfor jeg gruer meg!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:49   #14
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Vi skal ha 8 seter med ekstra lengde. Det kommer nok til bli et helsike å parkere.

Vi har en Caravelle lang utgave - finnes ikke bedre bil å parkere med! Garantert! Pga kjempestore speil er det ingen problem i havet å rygge med. Dog lukeparkerer jeg ikke.... men det gjør jeg ikke med små biler heller.

Jeg elsker bilen min og håper å bytte den ut i en nyere utgave (og 8 seter) etterhvert (de er jo svindyre!). Kan ikke ta til takke med en mindre bil nå som vi er så godt vant. For meg er dette den perfekte familiebilen.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:51   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Grøss! Nettopp derfor jeg gruer meg!

En lærer seg fort å få favorittplasser og parkere når en kjører stor bil, så slapp av, det kommer helt sikkert til å gå bra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:51   #16
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bibelbuss?

Svindyre, ja! Var hos forhandler og hørte om pris på en og det kom på den nette sum av 650.000 kr!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:52   #17
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Svindyre, ja! Var hos forhandler og hørte om pris på en og det kom på den nette sum av 650.000 kr!

Godt vi er to sykepleiere på gode sykepleierlønninger... Godt vi får vår lønn i himmelen. :venter:

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 22:00   #18
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Svindyre, ja! Var hos forhandler og hørte om pris på en og det kom på den nette sum av 650.000 kr!

vi kommer aldri til å få råd til en spiller ny Caravelle : sykepleier og ambulansearbeider:

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 22:01   #19
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bibelbuss?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

vi kommer aldri til å få råd til en spiller ny Caravelle : sykepleier og ambulansearbeider:

Dæven, vi kommer til å få det godt i himmelen!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 22:04   #20
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bibelbuss?

Lønn i himmelen er jo praktisk når man skal ha bibelbuss.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no