Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du god på parkering?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-08, 14:17   #21
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg rygger nesten bare etter speil ja.

Jeg klarer å lukeparkere hvis jeg må, men liker det ikke. Ryggesensor er flotte greier å ha da

Jeg liker ikke spesiellt godt å kjøre bil. Jeg får vondt i nakke, skuldre og rygg av det, om jeg må kjøre et stykke. Her jeg bor er jeg likevel avhengig av bil, så jeg er glad for å ha muligheten.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 14:24   #22
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg kan rygge etter speil. Jeg kan lukeparkere, men foretrekker biler jeg kjenner lengden på og er vant med. Jeg synes det er helt greit å kjøre bil, jeg blir fysisk sliten av det (i rygg og bekken) men ikke psykisk. Det eneste er at jeg ikke liker å kjøre (fort) i mørket.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 14:25   #23
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg liker ikke selve bilkjøringen, men friheten det gir meg. Kan ikke si at jeg er spesielt flink til å parkere, men jeg klarer meg.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 16:32   #24
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Ja, jeg kan lukeparkere og rygge ved hjelp av speil. Var nok flinkere til å lukeparkere da jeg bodde i sentrum av Oslo, men jeg får nå lirket inn bilen i diverse luker. Synes det er helt ok å kjøre bil, men det er mest mannen som kjører for tiden.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 16:39   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg elsker å kjøre bil, men lukeparkering er jeg ingen racer på. Skylder på manglende trening.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 23:08   #26
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Ja, kan da både lukeparkere og bruke speil. Mini'en får plass overalt, mens det svære Volvo-droget er vanskeligere ja. Må innrømme at jeg ikke velger de minste lukene da, for SÅ stø er jeg ikke i lukeparkeringen min. Blir glatt litt stresset hvis gaten er trang og folk blir stående å vente på at jeg skal komme inn i luken min...

Om jeg er glad i å kjøre bil? Kommer helt an på bilen. Akkurat nå er det digg!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 23:17   #27
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?

Ja, men ikke dødsgod

Kan du lukeparkere?

Ja, helt konge - en nødvendighet når man bor i sentrum uten fast parkeringsplass

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?

Liker godt å kjøre

Jeg elsker å kjøre bil, og blir sjelden sliten av det


Ja, men veldig lange turer (+6 timer) blir slitsomt, men det er mest gøy, liker best bykjøring.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 00:36   #28
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?
Ja

Kan du lukeparkere?
Ja - hvis jeg absolutt må, og helst når ingen ser på meg!

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?
Generelt helt nøytral til å kjøre bil. Er det glatt hater jeg det.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 02:46   #29
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg kan lukeparkere. Og jeg kan rygge inn på parkeringsplasser.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 03:37   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg er faktisk god til å kjøre gil og god på lukparkering.

Liker ikke å kjøre langt fordi jeg har kjørt av veien i 90 kmt en gang.

Bær over med meg. dr7kket endel vin.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 07:20   #31
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg elsker å kjøre bil, jeg bruker alltid speilene når jeg rygger og ja, jeg er en racer på lukeparkering.



Jeg kjørte bil da jeg bodde i NY og i Australia. 6 felt i en retning midt i byen gikk greit det!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 07:21   #32
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg er faktisk god til å kjøre gil og god på lukparkering.

Liker ikke å kjøre langt fordi jeg har kjørt av veien i 90 kmt en gang.

Bær over med meg. dr7kket endel vin.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 08:23   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg er en kløpper til å rygge, men jeg er ikke så glad i å lukeparkere. Det handler forøvrig mer om selvtillitt enn evner, for når jeg må, så går det helt greit.

Jeg synes selv jeg generelt er flink til å kjøre bil.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 09:29   #34
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg er en habil rygger og en fantastisk lukeparkerer. Det er en dyd av nødvendighet når man bor midt i Oslo uten garasje. Elers synes jeg det er helt greit å kjøre bil, kjører innimellom en del i forbinnelse med jobben.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 10:35   #35
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Svarene er "ja" og jeg er veldig glad i å kjøre bil.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 10:48   #36
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg rygger ved hjelp av speil, jeg lukeparkerer gjerne, og jeg er veldig glad i å kjøre bil.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 10:54   #37
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Er ikke akkurat nå parkeringsfantom, men jeg er veldig glad i kjøre bil sånn ellers.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 12:45   #38
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Kan du rygge ved hjelp av speil?
Jepp!!! Må det med Caravelle...

Kan du lukeparkere?
Jada, tom med den svære bilen

Liker du generelt sett å kjøre bil, eller er det et nødvendig onde?
Liker det godt, kjører gjerne lange turer

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 12:47   #39
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Og akkurat NÅ husket jeg at jeg postet dette.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 13:15   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du god på parkering?

Jeg er veldig god til å parkere, på alle mulige vis.

Men jeg må vel innrømme at jeg får særdeles mye hjelp av ryggesensorene vi har på bilen. Det var ekstrautstyr som har vært verdt hver krone.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no