Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-12, 12:48   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Ja, 5008 har tre like brede seter Det samme har S-Max og Grand Picasso. Verso prøvekjørte vi, men siden vi ikke kunne forstå at større barn enn 10-11-åringer kunne få plass i 3.seterad så utgikk den bilen. den virket liten og trang. Jeg er faktisk også usikker på bredden på midtsetet i 2.seterad. Husker ikke om det var fullverdig...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 12:53   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, 5008 har tre like brede seter Det samme har S-Max og Grand Picasso. Verso prøvekjørte vi, men siden vi ikke kunne forstå at større barn enn 10-11-åringer kunne få plass i 3.seterad så utgikk den bilen. den virket liten og trang. Jeg er faktisk også usikker på bredden på midtsetet i 2.seterad. Husker ikke om det var fullverdig...

Det er bare to fullverdige seter på 2. rad i Verso. Midtsetet er smalere enn de to på sidene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 12:55   #23
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Har 5008, S-Max eller Grand Picasso 4WD?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 12:55   #24
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er bare to fullverdige seter på 2. rad i Verso. Midtsetet er smalere enn de to på sidene.

Ja, mener å huske at vi reagerte på det ja, da vi prøvekjørte, men var ikke 100% sikker.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 12:57   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Har 5008, S-Max eller Grand Picasso 4WD?

Usikker. Mulig S-Max har, men 5008 og GP har ikke det i de vanlige modellene ihvertfall. Det var ikke noe tema da vi var på utkikk, men mulig de har noen 'pimpede' modeller

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:00   #26
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg ser at Touran har tre individuelle seter (http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=36204836) men de ser ikke så brede ut?

Setene bak i Touran er ikke smale. Setet i midten er marginalt smalere enn de på siden. Komforten i baksetet er egentlig ganske god, og seteryggvinkel kan reguleres. Også midtsetet er godt å sitte i.



På bildet der får man litt feil inntrykk pga. de bruker en vidvinkelobjektiv på kameraet. Legg merke til at setet nærmest ser mye bredere ut enn de andre. Touran er jo en bil mange med behov for plass for tre barnestoler velger.

Har Touran, og tre barnestoler. Ei ikke noe problem med to banestoler + voksen.

Vår 2006-modell har vi hatt siden den var ny. Problemmessig har det ikke vært noe annet enn smådetaljer. Fikk byttet bakluke på garanti pga. en konstruksjonsfeil på tidligere modeller der vann samlet seg inne i luka. Mekanisk sett har vi vel bytte en foring i forstillingen (garanti) - andre ting har vært vanlige serviceelementer og vanlig slitasje - eneste vi har byttet var nå bremseklosser bak og registerreim. Bilen har vel så langt gått borti 100k.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:06   #27
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Har 5008, S-Max eller Grand Picasso 4WD?

Ingen av dem har 4WD. Men det var vel snakk om at Peugeot skulle komme med en Hybrid4-versjon også av 5008? Det er jo en litt spesiell løsning og ikke helt sammenlignbart med vanlig 4WD...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:09   #28
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Hva med Citroën Berlingo?

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:10   #29
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Som sagt: Touran er nesten helt lik den du har i dag, med mindre de har gjort noe videre de siste par årene. På Touran er det to gode seter på sidene, og et smalt i midten. Jeg ville ikke valgt den til tre tenåringer.

Vel, jeg ville prøvd. Vi voksne har sittet litt i midten bak mellom to barnestoler i vår og synes ikke det er noe problem. Det er bare marginalt smalere.

Baksetet fra 2002 Corolla Verso:


Her er midtsetet vesentlig smalere enn de andre.

Vs. Touran:

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:13   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Ingen av dem har 4WD. Men det var vel snakk om at Peugeot skulle komme med en Hybrid4-versjon også av 5008? Det er jo en litt spesiell løsning og ikke helt sammenlignbart med vanlig 4WD...

Peugeot har kommet med en 4008-modell som har 4WD, men mannen min tok en titt på denne i går og mente at den hadde langt mindre plass i baksetet enn vår 5008.

Er det noe jeg elsker med bilen er det at den er så bred i baksetet. Tre barnestoler uten problemer (og dermed også greit med plass til 3 tenåringer senere), og så kan setene legges ned individuelt. Så i vintersesongen legger vi ned det midterste setet og kan kjøre rundt med ski i bilen uten skiboks på taket.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:16   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Ramses: Jeg tror ikke du la merke til prisantydningen når du foreslår Land Rover.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:18   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Lese ordentlig først. Jeg leste bare god-plass-sitte-høyt-god-bagasjeplass.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:22   #33
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Peugeot har kommet med en 4008-modell som har 4WD, men mannen min tok en titt på denne i går og mente at den hadde langt mindre plass i baksetet enn vår 5008.

Er det noe jeg elsker med bilen er det at den er så bred i baksetet. Tre barnestoler uten problemer (og dermed også greit med plass til 3 tenåringer senere), og så kan setene legges ned individuelt. Så i vintersesongen legger vi ned det midterste setet og kan kjøre rundt med ski i bilen uten skiboks på taket.

4008 er en liten SUV - størrelsesmessig knapt større enn en ny Golf. 4008 er egentlig en Mitsubishi ASX (og 4007 er egentlig en Mitsubishi Outlander). Citroën selger jo også sin versjon av ASX under C-Crosser-navnet.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:26   #34
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men 5008 har tre gode seter bak, eller hvordan var det?

5008 har 3 gode seter i 2. seterad ja. Jeg får inn 3 barneseter uten problemer, eller 2 barneseter og en voksen i midten. Da uten å sitte i klem slik jeg gjorde i Mazda 5.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:27   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

4008 er en liten SUV - størrelsesmessig knapt større enn en ny Golf. 4008 er egentlig en Mitsubishi ASX (og 4007 er egentlig en Mitsubishi Outlander). Citroën selger jo også sin versjon av ASX under C-Crosser-navnet.

Ok. Jeg har ikke egentlig peiling på bil. Mannen min har bare fablet litt om at han ønsker seg firhjulstrekk. I går var han innom peugeot for å få skiftet lyspærer (for slikt må man visst gjøre å verksted nå), og fortalte hjemme at den nye firhjulstrekkeren deres ikke var stort nok for oss.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:27   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Vi har en Peugeot 307SW, og selv om den nok er litt i minste laget for deres behov, så vil jrg bare si at det er den bilen vi har vært mest fornøyd med. At den er fransk plager meg ikkr det pøkk.

Den har forresten tre individuelle seter bak, og den har glasstak, noe jrg først trodde bare var kjekt å ha, men som har vist seg å være noe jrg ikke vil være foruten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:30   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hva med Citroën Berlingo?

Sorry, for stygg.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg argumenterer ikke for at du skal velge en ny Verso altså. Jeg sier bare at du ikke får noe med en Touran som du ikke allerede har i dag, bortsett fra de to ekstra setene i bagasjerommet.

Nei, forstod det, altså, og det var et veldig nyttig innspill. Vi leide en 5008 i Italia, tror jeg faktisk, og ble overrasket over hvor romslig den var bak. Men kan det ha vært en 5008, da? Den var da lav? :teflonhjerne:

Den seiler litt opp som favoritt, kjenner jeg.

Jeg syns Touran sitt midtsete ser smalt ut for store nesten-voksne mannfolkunger som skal på langtur, men jeg får ta med meg fetterne mine (det er sånn sønnene mine tegner til å bli, og de er noen digre mannfolk) på prøvekjøring.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:33   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ok. Jeg har ikke egentlig peiling på bil. Mannen min har bare fablet litt om at han ønsker seg firhjulstrekk. I går var han innom peugeot for å få skiftet lyspærer (for slikt må man visst gjøre å verksted nå), og fortalte hjemme at den nye firhjulstrekkeren deres ikke var stort nok for oss.

Den (eller Mitsubishi ASX) må da være en perfekt størrelse for en tobarnsfamilie?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:33   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Min Verson er forresten en god størrelse mindre enn din, Teo. De økte størrelsen litt i alle ender når de oppgraderte modellen, tror jeg (min er 2002, uten 7 seter).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 13:36   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den (eller Mitsubishi ASX) må da være en perfekt størrelse for en tobarnsfamilie?

Ikke hvis de jevnlig ønsker å ha med et tredje barn eller en ekstra passasjer (noe vi ofte har - særlig til hytta).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no