Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finne farge som passer

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-21, 15:10   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Finne farge som passer

Jeg driver å drømmer om å pusse opp leiligheten.
Vinduskarmer og dører har en blåfarge og jeg har ingen planer om å bytte dører eller male karmer. Tror jeg. Mener svigermor har fått sine malt, men pent syns jeg ikke det ble.

Jeg syns jo jeg da bør ha noe som harmonerer, men hvordan gjør jeg det?
Har du evt forslag?
Ser i farta at Fargerike har lista opp farger som matcher, men ingen som umiddelbart skrek "den".

Er forresten S2005-R80B som er fargekoden på dører/karmer.
Gjør at veggene ser lilla ut. De har Jotaproff Akryl 07.

Liker ikke knæsje farger og syns fargene som er foreslått i en annen tråd er fine.
Trenger ikke male alle vegger, holder med en fondvegg.
Vinduer vender mot sør, men jeg får aldri sollys direkte inn annet enn på ene soverommet.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 18-10-21 kl 16:01.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-21, 15:32   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finne farge som passer

Er det fargekoden på veggen som S2005-R80B? eller er det dørene (dette er vel en gråfarge, så antar det er veggene, altså)

Ønsker du farger som er grå, blå, grønne, hvite, da?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-21, 16:01   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finne farge som passer

Dører og vinduskarmer har blå/gråfargen.
Hadde jeg valgt så ville de vært hvite.

Liker det meste. Men vil ikke ha hvitt eller grått.
Både kjøkken og skapene i stua er hvite (dvs på alle hele vegger i den åpne løsningen.
Drømmer om nytt gulv, da hvit eik tror jeg (BerryAlloc).

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-21, 16:39   #4
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finne farge som passer

Jeg ville gått for Melodi eller sølvgrønn tror jeg.

Edit: jeg leste nå at du tenkte å ta en fondvegg. Da tror jeg at jeg ville gått for Raw Diamond.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-21, 16:44   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finne farge som passer

Skal jeg male alt, så blir det stue, kjøkken og gang (åpen løsning).
Det kan være aktuelt å ta alt hvis gulvet skal byttes for da må alt flyttes uansett.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-21, 23:12   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finne farge som passer

Kjedelig svar, men ville gått til en faghandel og bedt om råd. De vet hva som gjelder, og har det under huden. Har alltid fått god hjelp og endt med å ta det de sier. Tilogmed gammelkara på Fargerike som kommer med en knæsj mønsterdesign-tapet, blir litt imponert, altså. Har generelt stor beundring for enhver som kan faget sitt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-21, 00:46   #7
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finne farge som passer

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Kjedelig svar, men ville gått til en faghandel og bedt om råd. De vet hva som gjelder, og har det under huden. Har alltid fått god hjelp og endt med å ta det de sier. Tilogmed gammelkara på Fargerike som kommer med en knæsj mønsterdesign-tapet, blir litt imponert, altså. Har generelt stor beundring for enhver som kan faget sitt.

Enig, fikk god hjelp fra min lokale fargerikeforhandler, vi diskuterte flere forslag sammen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no