Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-21, 10:34   #121
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Det blir kjempefint!

Tusen takk. Jeg er veldig fornøyd. Bortsett fra at vi allerede har finni ut at kontor og gjesterom må byttes på. Det går noe bra, vi har ikke pakka helt ut ennå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 16:28   #122
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Det ser veldig fint ut. Hvordan er den teglsteinsmuren behandlet? Vi har stygg og ru teglstein fra 70-tallet, aner ikke hva jeg skal gjøre med den...

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 16:44   #123
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Det ser veldig fint ut. Hvordan er den teglsteinsmuren behandlet? Vi har stygg og ru teglstein fra 70-tallet, aner ikke hva jeg skal gjøre med den...

Jeg aner ikke, det står om det et eller annet sted, og vi ble fortalt det, men det er så fullt i hodet mitt at det ikke fikk plass. Det er ikke hel teglstein, selv om materialet er teglstein mener jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 21:20   #124
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Prøvebilde av pizzaoppvarming eller sprøbunnsikring.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20211003_184732~2.jpg (1,83 MB, 53 visninger)
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-21, 19:12   #125
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Da er Heltens arvegods kommet opp på veggen, takket være Mellomste. Lyset kom litt overraskende i veien.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20211010_173854.jpg (1,96 MB, 34 visninger)
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
oppussing

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no