Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Skjolder på sofa

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-21, 12:32   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Skjolder på sofa

Sofaen vår er trukket i et lys grått polyesterstoff, og når noe har blitt sølt har jeg bare vasket vekk flekken med vann og zalo. Jeg klarer likevel ikke å få det helt fritt for skjolder etterpå. Den lille flekken jeg prøver å fjerne blir til en gigastor skjolde fordi jeg ikke klarer å tørke opp alt vannet og såpen igjen, tror jeg. Hva gjør husmødre med sånt? Altså etter skaden har skjedd. Fortell meg gjerne hvordan jeg burde ha fjernet flekkene også, så jeg kan lære til neste gang, men hjelp meg med skjoldene først, please.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-21, 12:43   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skjolder på sofa

Jeg har dampvasker som jeg tar frem med veldig ujevne mellomrom. Da synes jeg også at jeg stort sett får bort gamle flekker og skjolder.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-21, 12:57   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skjolder på sofa

Ah, ja, en sånn har jeg visst et sted. Da gjenstår det bare å finne ut hvordan man skal bruke den.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no