Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mange liter tar en bil på mila? Hvor mye koster bensin?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-11, 22:34   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange liter tar en bil på mila? Hvor mye koster bensin?

Min forhøster bruker 1 liter på mila på bykjøring, 1,2 liter om mann kjører den
Jeg bruker 0,6 på langkjøring mann bruker 0,8.
På vinteren bruker jeg gjennomsnitt0,8 på langkjøing og 1 liter på kort/by kjøring

forige bilen min , en galant stasjonsvogn som hadde 50 hk mere en forhøsteren bruke 0,5 på langkjøring og 0,7-8 på bykjøring

pappa har en med automat og den bruke 0,5 ca på langkjøring og 0,8 på bykjøring

Manns diesel bil bruke 0,4 på langkjøring og 0,6 på bykjøring.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 22:38   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange liter tar en bil på mila? Hvor mye koster bensin?

Vår bil bruker litt over literen på mila på bykjøring, og det kjøres ikke graps altså, SF.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 22:54   #23
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange liter tar en bil på mila? Hvor mye koster bensin?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jepp. Men det var typiske reelle kjørekostnader jeg lurte på, "normal per mil"-bruk og "normal bensinkostnad". Drivstoff, forsikring etc. er ikke interessant i denne sammehengen.

Drivstoff annet enn bensin, eller hva mener du?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 00:03   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange liter tar en bil på mila? Hvor mye koster bensin?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Drivstoff annet enn bensin, eller hva mener du?

leif selvsagt mente jeg drivstoff. :domm:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 11:00   #25
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange liter tar en bil på mila? Hvor mye koster bensin?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Statens satser er jo 3,50 omtrent per kilometer. Det er ment å dekke alle bilens kostnader.

Og det erger meg, hadde vel 3 kroner pr km i 1997 også. Siden har alle bilkostnader økt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no