Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

7-seter

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-11, 20:57   #41
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7-seter

Hvis du skal ha firehjulstrekk så skal du bare stryke S-Max av lista med en gang. Det samme tror jeg du kan gjøre dersom du skal ha 6 seter og tvillingpulk inn i bilen. Da bør du se på nye Galaxy istedet.

Vi er ikke avhengige av firehjulstrekk og pulk så vi klarer oss fint med den elskede S-Max'en.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 14:11   #42
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7-seter

Jeg VET da at S-Max ikke har 4WD; hva tar du meg for?

Men nå kan dere bare sprette sjampisesn og dra frem bløtekaken for:

I følge VW-selgerne var det kontrabeskjed, de skulle lage 7-seter Sharan likevel!

Prøvekjørte akkurat en 2WD, riktignok med automat, men den var helt kurant å manøvrere. Og masse masse plass!! SÅNN vil jeg ha! I uke 32!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 14:17   #43
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: 7-seter

Men jeg liker ikke den "nye" løsningen på den bakerste seteraden i nye Sharan, det er jo sånne nedleggbare seter som på Touran, mens det i gamle Sharan er samme seter som på rad to og de kan tas helt ut. Det synes jeg er genialt. Vi kjører forresten med 2+2+2 seteoppsett nå.

Men skyvedørene på ny-Sharanen kunne jeg virkelig, virkelig tenkt meg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 16:11   #44
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 7-seter

Vi må ha muligheten 2+3+1. 2+2+1 er også ganske digg, sånn i hverdagen. Gamlesharanen har faktisk bare 6 seter. Syns det virker OK med nedfellbare, da er de jo alltid med. Det er utrolig pæs og ta de svære sharansetene inn og ut. Og bann på at du ikke har de med deg den dagen du plutselig trenger det.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:31   #45
Steinbukken
Nybegynner
 
Steinbukken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 19
Steinbukken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 7-seter

Vi kjøpte mazda 5 som er 7 seter og det er den beste romsligste bilen vi har hatt og vi har også bare 2 barn.

Steinbukken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 18:22   #46
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7-seter

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Vi må ha muligheten 2+3+1. 2+2+1 er også ganske digg, sånn i hverdagen. Gamlesharanen har faktisk bare 6 seter. Syns det virker OK med nedfellbare, da er de jo alltid med. Det er utrolig pæs og ta de svære sharansetene inn og ut. Og bann på at du ikke har de med deg den dagen du plutselig trenger det.

Nedfellbare er helt OK. Senest i dag har vi brukt ett av våre, og det er gjort på et øyeblikk å felle de opp. Kunne aldri tenkt meg å hatt ekstraseter som jeg må ta fysisk ut av bilen for å få færre seter i bruk.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 17:31   #47
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: 7-seter

Og plutselig gikk vi fra touran til S-max vi også

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 18:54   #48
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: 7-seter

Opprinnelig lagt inn av Steinbukken, her.

Vi kjøpte mazda 5 som er 7 seter og det er den beste romsligste bilen vi har hatt og vi har også bare 2 barn.

Helt til du skal ha barn nummer tre. Vi venter tredjemann nå, og jeg måtte nettopp ut med 4000 for nye bilstoler til to av ungene for og få alle inn på andre rekke i bilen. Litt møkk, altså!

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 22:15   #49
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: 7-seter

Mazda 5 er defintivit ikke bilen for dem som skal ha tre i baksetet....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 23:31   #50
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7-seter

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Og plutselig gikk vi fra touran til S-max vi også

Smart valg

Jeg kan ikke få sagt nok mange ganger hvor høyt jeg elsker den kjære S-Max'en min (ja, MIN tenk).

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 23:35   #51
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: 7-seter

Ja, bilen er MIN her også

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 23:47   #52
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 7-seter

Jeg har til og med nøkkelring som det står "konebilen" på.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no