Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Snau halvdagstur Rondane - tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-20, 11:14   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Snau halvdagstur Rondane - tips?

Med utgangspunkt i veien (RV27) fra Ringebu over til Folldal, med Rondane Gjestegård midt på (?) der et sted, og dette utkikkspunktet (Sohlbergsplassen) som en av tingene jeg tenkte å svinge innom, har jeg tenkt å stoppe et perfekt sted å gå inn til et perfekt vann eller en perfekt elv og fiske noen perfekte fisker i perfekt avstand å gå for en PERFEKT fireåring.

Noen som vet hvor vi stopper og hvilken retning vi går, evt hvilket vann vi bør sikte på?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-20, 20:06   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snau halvdagstur Rondane - tips?

Det er fint å kjøre inn til Bjørhollia og gå en tur fra hytta mot Rondvassbu og snu tilbake til hytta eller gå opp på en av de mindre toppene som ligger rundt. Til Rondvassbu er det fire timer og mye stein, men fin tur. Bjørnhollia har sinnsykt god rømmegrøt.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-20, 21:14   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snau halvdagstur Rondane - tips?

Kan man nå kjøre til Bjørnhollia? I min "ungdom" gikk man noen km inn dit. Ei venninne jobbet der noen somre.

Ellers er jeg lite til hjelp for fisketurer...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-20, 21:40   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snau halvdagstur Rondane - tips?

Rett før man tar til venstre mot gjestegården, kan dere heller kjøre til høyre inn på RV 219. Det er bare ett minutt eller så til en fin rasteplass der man kan fiske. Jeg så fisk hoppe der da jeg var på løpetur i den retningen for noen uker siden. Jeg ville tro at det ligger flere slike fiskeplasser i den retningen. Det sto infotavle der om fiskekort.

Ikke glem å spise belgiske vafler på gjestegården!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:15   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snau halvdagstur Rondane - tips?

Takk for tips! Vi har endt rundt litt sånn tilfeldig, (og hatt det utmerket!), og jeg drømmer om å kjøre Rondaneveien på MC og ikke minst loffe rundt i fjellet med telt en ukes tid.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no