Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans - tenåringsgutt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-20, 10:29   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Mye salg nå, Carlings i Oslo har en outlet jeg kan anbefale, masse billige jeans spesielt i de minste størrelsene.

Hvor er denne?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 11:11   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Er det vanlig at foreldre kjøper klær til 15-åringene sine? Det er mange år siden jeg måtte lete opp klær for min 05-modell. Nå bare betaler jeg. (Men hvis jeg ser inn i glasskulen er jeg der om et par år med 07’ern. Det er mulig det er en viss kjønnsvariasjon.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 11:54   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det vanlig at foreldre kjøper klær til 15-åringene sine? Det er mange år siden jeg måtte lete opp klær for min 05-modell. Nå bare betaler jeg. (Men hvis jeg ser inn i glasskulen er jeg der om et par år med 07’ern. Det er mulig det er en viss kjønnsvariasjon.)

Min sønn på 15 finnes ikke interessert i klær så jeg handler fortsatt til han.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 12:25   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det vanlig at foreldre kjøper klær til 15-åringene sine? Det er mange år siden jeg måtte lete opp klær for min 05-modell. Nå bare betaler jeg. (Men hvis jeg ser inn i glasskulen er jeg der om et par år med 07’ern. Det er mulig det er en viss kjønnsvariasjon.)

Vi kjøper sammen, stort sett på nett. Han har null interesse av å gå i butikker å handle klær.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 12:35   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det vanlig at foreldre kjøper klær til 15-åringene sine? Det er mange år siden jeg måtte lete opp klær for min 05-modell. Nå bare betaler jeg. (Men hvis jeg ser inn i glasskulen er jeg der om et par år med 07’ern. Det er mulig det er en viss kjønnsvariasjon.)

Det finnes endel ungdommer som ikke er interessert i klær overhodet, ofte er de gutter. Og så er det jo noe jeg ikke tror jenter opplever, nemlig at det ikke finnes bukser til slanke og høye gutter å få kjøpt.

Min eldste kjøper nå klær sammen med venner eller noen ganger gjør vi det sammen, fordi han trenger å øve på å vurdere kvalitet på klær, det gjelder ofte jakker o.l. Min yngste kjøper ikke klær på egenhånd, men jeg kjøper ikke klær uten at han er med lengre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 12:39   #26
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Karve-jeansene fra Carlings er favoritter er i huset.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 12:56   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det vanlig at foreldre kjøper klær til 15-åringene sine? Det er mange år siden jeg måtte lete opp klær for min 05-modell. Nå bare betaler jeg. (Men hvis jeg ser inn i glasskulen er jeg der om et par år med 07’ern. Det er mulig det er en viss kjønnsvariasjon.)

Min mellomste handler gjerne selv, eldste ser gjerne at jeg er med. Begge er gutter. Det handles svært sjeldent klær, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 13:19   #28
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvor er denne?

Carlings i Nedre Slottsgate 12, denne skal stenge dessverre, og de selger ut masse nå. Dame nede og herre oppe. Mye jeans.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 18:01   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Det finnes endel ungdommer som ikke er interessert i klær overhodet, ofte er de gutter. Og så er det jo noe jeg ikke tror jenter opplever, nemlig at det ikke finnes bukser til slanke og høye gutter å få kjøpt.

Sant nok. Det er ikke en problemstilling for jentekropper at klærne ikke er smale nok. Det motsatte er derimot ofte en problemstilling.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 19:20   #30
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sant nok. Det er ikke en problemstilling for jentekropper at klærne ikke er smale nok. Det motsatte er derimot ofte en problemstilling.

Bukser som er maks 25” i livet og 34” eller lengre er veldig vanskelig å finne til jenter. Så jeg kjøper til min 14 åring når jeg kommer over rett størrelse i butikk, på Finn eller Tise. Det samme med damesko str 42. Men, det er nok ingen vanlig problemstilling. Vi skal på Carlings i morgen. Takker for tips.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 19:47   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det vanlig at foreldre kjøper klær til 15-åringene sine? Det er mange år siden jeg måtte lete opp klær for min 05-modell. Nå bare betaler jeg. (Men hvis jeg ser inn i glasskulen er jeg der om et par år med 07’ern. Det er mulig det er en viss kjønnsvariasjon.)

Storebror hadde aldri funnet noe på egen hånd som jeg i tillegg ville betale for. Han trenger også hjelp med størrelser etc.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 20:14   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Storebror hadde aldri funnet noe på egen hånd som jeg i tillegg ville betale for. Han trenger også hjelp med størrelser etc.

Dette gjelder både min 16-åring og min 18-åring. Og til og med min 45-åring foretrekker at jeg er med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 21:31   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

15-åringen min kler på seg det som ligger fremst og er ikke interessert i å handle klær. Vi kjøpte konfirmasjonsdress denne uken og han hadde ikke formening om noe. Æ bryr mæ ikke, sa han da jeg spurte om farge. Men han bryr seg litt mer om klær nå enn før, men gidder ikke være med å kjøpe. Han fikk velge seg noe på nettet sist.

18-åringen kjøper kun selv nå. Jeg kjøper visst bare feil.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 21:59   #34
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Alle mine velger ut klær selv, til og med niåringen. Det er lenge siden jeg har «fått lov» til å plukke ut klær til dem. Jeg kjøper visst bare feil. Vi kjøper en del klær på nett da, ungene velger klær og jeg betaler.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 22:01   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dette gjelder både min 16-åring og min 18-åring. Og til og med min 45-åring foretrekker at jeg er med.

Mens min 15-åring ble sendt til byen i juni med venninne og kom hjem med sommertøy fra Monky og Gina Tricot.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 22:15   #36
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Adele, her.

Alle mine velger ut klær selv, til og med niåringen. Det er lenge siden jeg har «fått lov» til å plukke ut klær til dem. Jeg kjøper visst bare feil. Vi kjøper en del klær på nett da, ungene velger klær og jeg betaler.

Storebror velger jo også selv. Men jeg må være med og veilede litt. Han hadde sikkert fått det til selv. Men når størrelse er vrient, kan det fort bli galt. Han tar alt for god fisk når det gjelder pris og størrelse på dongeri feks. Og ikke alle ekspeditører er like gode der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-20, 23:24   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mens min 15-åring ble sendt til byen i juni med venninne og kom hjem med sommertøy fra Monky og Gina Tricot.

Her er problemet at ingen av dem VIL ha nye klær.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-20, 10:20   #38
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Mine barn har null interesse av klær. De er ikke opptatt av merker, men setter comfort høyt. Det er hettegenser og Adidas/umbrojoggebukse de Foretrekker. - men tanken på at de selv skal dra til butikken og kjøpe selv er per i dag utenkelig. (Fristende å tenke på, da). De kan være tilbøyelige til å velge ut noe om jeg handler på nett.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-20, 11:09   #39
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mens min 15-åring ble sendt til byen i juni med venninne og kom hjem med sommertøy fra Monky og Gina Tricot.

Tråden handlet om tenåringsGUTTER og jeans, og de fleste jeg kjenner av arten, bryr seg null og niks om klær utover Nike og co, og da må jo foreldrene gripe inn.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-20, 11:45   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Mine gutter har definitivt kjøpt klærne sine selv i mange år og de er 18 og 16 år. Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte en bukse til dem.

Jeg måtte le av den veldig kresne 18-åringen når han skulle på noe bad-taste eller hippi-party eller hva det var, og fant en av mine bukser som var damebukser med stretch og litt sånn utvaska stil, for store til meg var de og. De endte han med å bruke masse i hverdagen. Den så jeg ikke komme. :P

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no