Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-19, 14:56   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Sneipen har, om ikke vekstspurt, så i hvert fall endelig vokst fra sin mor. Han trener også mye, og er helt skrapa. Han spiser egg hver dag, og masse kjøtt, så jeg tror han får i seg nok proteiner, men jeg tror han er litt i manko på karb og fett. Han har sluttet å spise smør på brødskiven, og han er egentlig ikke spes glad i brødmat. Han er ikke noen storspiser av pasta eller ris, heller. Han spiser fisk og grønnsaker når han må, men ikke store mengder, akkurat.

Resten av familien har ikke egentlig ikke lyst på eller behov for mer fett i maten, så jeg er på utkikk etter å lure i ham mer sunt fett uten å blande store smørklumper i all middag. Noen som har noen gode forslag?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 15:12   #2
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Nøtter og energitette smoothies, kanskje?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 16:11   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Hm, si det. Hiawata spiste opp til 8 brødskiver til kvelds når det sto på som verst. Han liker ikke smør og feit mat, så vi måtte lure litt olje i havregrøt og sånn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 16:48   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Varianter av avocado, pålegg eller guacamole. Nøtter, og restitusjons barer og drikke.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 17:00   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Har gitt opp. Mine gutter spiser lite, er helt skrapa. For han på 17,5 har jeg gitt etter for proteinpulver. :dont shoot me: Han tar en shake etter trening. Han spiser lite kjøtt utover taco og Burger King, men lager seg selv innimellom eggerøre.

Fjortisen er også småspist. Men trener mindre og spiser stort sett middagene han får.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 17:04   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Jah, han spiser ikke avokado eller fiskebaserte pålegg, knapt nok ost. Smoothie hadde nok vært populært, men det tror jeg ikke vil funke noe særlig for resten av familien. Men keep it coming!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 17:09   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Han tar det igjen når han blir seksten.

:spistutavhuset:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 17:38   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Hm. Jeg har faktisk ikke tenkt på dette. Men mulig jeg burde?

Jeg har en 15 1/2-åring. Han vokser fort og mye. Han er ikke direkte mager, men slank. Men jeg har også stusset på at han fremdeles spiser lite (i mengde) og veldig lite variert.

Han er litt kresen, og han spiser lite middag. Veldig lite. Han kunne levd på havregrøt og brødskiver. Han spiser en-to skiver om morgenen, rundt to skiver på skolen, lite middag, men en stor skål havregrøt (på melk, med cottage cheese og ofte banan) til kvelds. Det er det. Han hopper over måltider hvis det skjer spesielle ting som gjør at han må passe på selv og vi ikke maser.

Det er jo lite. Men jeg har tenkt at dette må han regulere selv?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 17:51   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Men det hender at jeg lager smoothie i sånn smoothie-to-go-flaske, hvis dere skjønner hva jeg mener. Da bruker jeg avocado, spinat, banan, melk/yoghurt, mandler, valnøtter og noen blå bær (aronia, blåbær eller bjørnebær). Tidligere brukte jeg egg også, men nå klarer han å smake egget, påstår han.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 17:59   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Karbohydrater og fett er jo ikke noe man får mange av, så hadde ikke egentlig bekymret meg så veldig. (Dvs man kan få essensiell fettsyremangel, men det er ekstremt sjelden i vår del av verden). Ville tenkt på kalsium, D-vitamin og proteiner. Hvis han har godt med apetitt ville jeg bare latt han spise så mye han vil av det dere har til måltidene. Og så gjør det jo ikke så stor «skade» om han spiser en del junk også, for å dekke energibehovet (da mener jeg sammenliknet med en småspist person, uavhengig av alder, hvor det blir veldig viktig med næringssammensetningen). Så ville prøvd å finne ut hva han har lyst på, hva han synes er digg, og så lage en ok variant av det. F.eks om han liker potetgull, lag ovnsbakte poteter med godt krydder.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 18:01   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Mulig jeg leste deg litt feil - hvis hovedproblemet er energiunderskudd, så blir det å lage alskens mulig god mat som han har lyst på, tenker jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 18:19   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Det er litt komplekst, for jeg er ikke helt sikker på årsaken til at han kutter ut karb og fett, men jeg synes uansett han spiser for lite av vanlig sunn mat. Kombinert med at resten av familien bør spise sunt. Jeg skjønner at det er vanskelig å holde track på.

Men jeg synes det er vanskelig å lage mat som egentlig bare han skal spise mer enn bare litt av, liksom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 19:11   #13
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Eneste måten vi fikk brødmat inn i vår tenåring var å lage toast i toastjern, med masse smør og ost inni. Og stabler av polarbrød med leverpostei på.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 19:14   #14
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er litt komplekst, for jeg er ikke helt sikker på årsaken til at han kutter ut karb og fett, men jeg synes uansett han spiser for lite av vanlig sunn mat. Kombinert med at resten av familien bør spise sunt. Jeg skjønner at det er vanskelig å holde track på.

Men jeg synes det er vanskelig å lage mat som egentlig bare han skal spise mer enn bare litt av, liksom.

Vet ikke om jeg forsto den siste setningen der, men hvis jeg gjorde det, så er det the story of my life, i hvert fall de siste 12 årene. Barna, spesielt minste, trenger mye energi, mer enn hun får i seg. Så da gjelder det å lage fristende og god mat, som gir god apetitt. Gjett hvem som liker fristende og god mat og får god apetitt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 19:15   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Toastjern er en schlager her også. Pepperoni og ost er populært å fylle i. Det kan spises til frokost, kvelds, etter skolen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 20:32   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Toastjern benyttes flittig her og. Fyll på med mye ost.....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 21:09   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Toastjern skulle vi kjøpt for lenge siden, det er gull for begge de to eldste.

Alle som trener mye og/eller skal på på hybel bør lære seg å like og lage havregrøt. Masse næring for nesten ingen penger. Og lett å gjøre gøyere med bær, oppskåret frukt, etc. Selg inn svarthavre, den er enda sunnere. Jeg bruker syltetøy i min. #crazy

Smoothiebowl er veldig i vinden for tiden, det lager jentungen her mye til seg selv.

Og det ER utfordrende når ulike familiemedlemmer har ulike behov. Her tok vi, etter råd fra fagfolk, tyren ved hornene og var åpne på at ulike kropper må behandles ulikt. Jeg og minsten, to slikkmunner med middels forbrenning og glade i sofaen, må tenke mer på porsjonskontroll og å kjenne på metthet, ikke bare lyst. Mens de andre tre har skorstein i nakken og må spise alt de makter for å ikke magres hen. Så da blir det forskjell.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 21:43   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Man kan bruke vaffeljern til å lage toast.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 22:19   #19
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Toastjern. Og lær ham å bruke det, eller server toast til frokost.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-19, 22:35   #20
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?

Tenker at en del av å trene mye, er å ha et bevisst forhold til mat, og at man spiser (ofte) nok. For en som trener mye, kan det bety at man må spise selv om man ikke har så lyst på, fordi det er en del av treningen. Barnet gikk på idrett hvor kost var en viktig del av treningsregimet, og der var selv de minste innprentet med at mat skal med på trening, og er en del av restitusjon som begynner når du kommer i garderoben etter hallen. Så med litt mange ord - det bør han ta regi på, selv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no