Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Prøvd bringebæressens?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-15, 11:18   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prøvd bringebæressens?

Ja, er det noen som har prøvd bringebæressens fra idun; de små flaskene man får kjøpt på vanlige matbutikker? I kake altså. Er det bare fælt eller blir det faktisk ok? Skal lage regnbuekake og lurte på å ha i dette i det røde laget, men usikker på om jeg tør siden jeg ikke får smakt før kaka serveres.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 14:35   #2
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prøvd bringebæressens?

Kan melde om at jeg tok sjansen i det røde laget. Eller det sjokkrosa som det ser ut som.....edit: gusjerosa etter at man har prøvd å korrigert med andre farger. Spent på det laget.

Resultatet på smak kan jeg ikke komme med før søndag. Seks lag, tre med bare vanlig vanilje, ett med sitron, ett med mandarin og ett altså med bringebær. Skal ha smørkrem imellom. Usikker på om jeg skal gå for melk i den eller bruke juice. Fordelen med juice er holdbarhet uten å stå i kjøleskap.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no