Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Taco til 8 unger

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-15, 18:42   #21
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

jeg liker vårløk i mine, men ungene synes jo det er GIFT.


Alt som er smått og grønt er gift har jeg funnet ut.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 18:58   #22
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Taco til 8 femåringer? Crazy lady.
Du kommer langt med lefser, kjøttdeig, tomat, agurk, mais, rømme, ost og salsa i separate skåler. tenker jeg. Lykke til!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 19:36   #23
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Taco til 8 femåringer? Crazy lady.
Du kommer langt med lefser, kjøttdeig, tomat, agurk, mais, rømme, ost og salsa i separate skåler. tenker jeg. Lykke til!

I know! Tror ikke jeg var helt i vater da jeg i et lyst øyeblikk tenkte at TACO er strålende bursdagsmeny. Men til mitt forsvar (eller noe) så er bestekompisen til gutta i barnehagen, verdens mest kresne lille skjønnas, og en av de få tingene han spiser er taco. (Pølser? Nope, liker ikke. Pannekaker? Nope, liker ikke. Fiskepinner? Nope, liker ikke. Brødskiver? Nope, liker ikke. Muffins? Nope, liker ikke. Sjokoladekake? Nope, liker ikke. Kanelboller? Tjaaaaaa, jo det går an.) Og gutta var veldig oppsatt på at de ville ha noe som han også likte. Så da blir det taco. Men muffins og sjokoladekake blir det uansett.....og kanelboller da.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 20:00   #24
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Disse tortillane som skal stå selv synes jeg var vanskelig å spise av selv og ungene fikk det iallfall ikke til etter intensjonen. Tror nok det blir bra uansett, litt gris må en bare regne med når det gjelder barn og taco; iallfall mine barn.

Jeg hadde ikke lagd noe eget til foreldrene; sikkert like mange kresne blandt de som barna. Hadde bare beregnet litt ekstra av alt og så sagt de kunne forsyne seg/lage taco selv. Ikke alltid de voksne ønsker noe en gang.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 20:10   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Jeg lager ikke noe ekstra. Det som er i tacosalaten er det samme som er tilbehør til taco.
Min erfaring er at mange voksne ikke vil spise taco "hos fremmede", da det blir litt graps. Så derfor tenkte jeg å lage en salat. (helt basic salat så kan de forsyne seg av tilbehøret)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 20:17   #26
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Hatt mange unge tacogjester

De velger som regel

Tortilla/tube
kjøtt
salsa
rømme
ost
agurk
mais

guacamole har også min på

Noen velger også tomat, paprika, salat

Løk steker vi sammen med kjøttet så det spiser de alle

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-15, 21:01   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Hvordan gikk det?

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-15, 23:08   #28
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Det gikk superbra!
Alle spiste taco, med ymse innhold. Men alle var fornøyd.
Det mest utrolige var at det var NESTEN ingenting å koste opp på gulvet etterpå!
Det var mer graps der foreldrene satt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-15, 23:15   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Taco til 8 unger

Herlig!

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no