Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2023

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-23, 13:39   #101
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.221
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har invitert noen venner på pinnekjøtt lørdag om 1,5 uke, men har ennå ikke sett pinnekjøtt i butikkene. Noen som har sett pinnekjøtt i butikker i Oslo-området ennå? Hvor i så fall?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 13:57   #102
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.904
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Må det være fysisk butikk? Oda har pinnekjøtt i alle fall.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 14:56   #103
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.463
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg har invitert noen venner på pinnekjøtt lørdag om 1,5 uke, men har ennå ikke sett pinnekjøtt i butikkene. Noen som har sett pinnekjøtt i butikker i Oslo-området ennå? Hvor i så fall?

Vil tro det kommer veldig snart.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 15:09   #104
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har sett pinnekjøtt på Meny (i Bærum).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 15:38   #105
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.904
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har gjort veldig lite juleforberedelser etter at jeg kjøpte halvparten av julekalendergavene litt spontant for en tid tilbake. Jeg og datteren min fant fram julenedtelleren vår. En liten treboks med to kuber inni med tall på og en liten nisse, grantre og kongle oppå. Vi pleier å begynne på 99, men kom ikke på det før vi var på 76 dager igjen. Jeg har planer om å få tak i flere julekalendergaver nå i helgen. Så har jeg skrevet julehandleliste (mat og drikke) og barna har begynt på ønskelistene sine. Eldstemann har dessuten bursdag tre uker før jul og yngstemann har bursdag tre uker etter jul (vi planla visst ikke dette så godt økonomisk sett ) så det er mer enn bare julegaver som må ordnes til samme tid.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 15:43   #106
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.463
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2023

I år har jeg planer om å bestille mat på Oda for romjulen (vi reiser bort noen dager, så de dagene hørte jeg er planlagt). Det er så langt vi er kommet. Tror mye av julehandelen må tas på nett siden ankelen neppe er bra nok til å traske butikker rundt. Men da må jeg tenke litt først på hva jeg skal bestille og hvor.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 20:10   #107
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.775
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

2 mnd til julaften idag!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 20:11   #108
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.904
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Det nærmer seg!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 21:10   #109
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Så Ribbe på Meny en dag så tipper det er mulig å få tak i pinnekjøtt også. Ellers, spør på Meny. Evt Strøm Larsen?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-23, 21:35   #110
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har kjøpt pen store-julekalender til meg selv og høvdingen. Med fine penner og lite hobbyprosjekt hver dag.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-23, 08:21   #111
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.522
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg var innom apoteket i går og der kjøpte jeg litt spontant en adventskalender.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-23, 09:53   #112
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2023

I går lagde jeg en Messenger-gruppe for familien, der vi kan legge inn julegaveønsker, siden det bare er to måneder til jul. Så langt er status at jeg har lagt inn ønsker, og resten har ledd seg ihjel. Og minstemann har kommentert at han ønsker seg livsglede.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-23, 11:19   #113
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.463
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2023

Herlig, IOA!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 07:11   #114
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg er invitert på jenteadventsfest med pakkelek, så jeg har kjøpt inn og pakket inn gaver til pakkeleken.-Og så bestilte jeg gavekort til mannen på Stadtholdergaardens mat og vinkjeller med oppgradert vinmeny

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 07:35   #115
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg skal heldigvis ikke ha noen julesammenkomster i år, så da slipper jeg å tenke på akkurat det. Nå har jeg gått gjennom hele (reste)garnlageret mitt, og funnet fram det som kan passe til sokker. Blir nok en del av det under treet i år! De fleste har det også på ønskelista, så det er takknemmelige gaver å gi.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 10:11   #116
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.851
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Julefeiring på hytta vår med svigers og svoger og svigerinner og tantebarn blir helt sikkert kjempekoselig. Passe travelt. Men måtehold er visst ikke greia mi.
Nå har jeg nemlig invitert til romjulsselskap på hytta, jeg elsker jo å invitere og organisere, men innser at jeg verken er påfallende moderat, fornuftig eller praktisk. Vi blir i utgangspunktet 30... Og det ER jo mange selv om hytta er romslig og hjertet er stort lizzm. De fleste har heldigvis grei kjørevei og noen sover over. Og mat finner jeg nok på snart.
Jeg ass.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 10:19   #117
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.517
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Julefeiring på hytta vår med svigers og svoger og svigerinner og tantebarn blir helt sikkert kjempekoselig. Passe travelt. Men måtehold er visst ikke greia mi.
Nå har jeg nemlig invitert til romjulsselskap på hytta, jeg elsker jo å invitere og organisere, men innser at jeg verken er påfallende moderat, fornuftig eller praktisk. Vi blir i utgangspunktet 30... Og det ER jo mange selv om hytta er romslig og hjertet er stort lizzm. De fleste har heldigvis grei kjørevei og noen sover over. Og mat finner jeg nok på snart.
Jeg ass.

Du har tatt over for Knerten!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 11:51   #118
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.002
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg er også i gang. Strikking av julegaver er i farta og jeg er stort sett ferdig med å lage den årlige strikkejulekalenderen som jeg bytter med en venn.

Gaven til mannen er også i boks, kjøpte trådløst lyddempende headset til ham da det var 20 % på Power her nylig.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har kjøpt pen store-julekalender til meg selv og høvdingen. Med fine penner og lite hobbyprosjekt hver dag.

Ooooh?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 11:58   #119
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har bestilt julekalender fra A.C. Perch og begynt å høre på julemusikk. Greit at jeg sitter med høretelefoner, så ingen andre får med seg hva jeg hører på.

og så er jeg i gang med å strikke julegaver. Og har bestilt billetter til å se Jul i Svingen med tantebarn.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 12:02   #120
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.851
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Du har tatt over for Knerten!

Åååå - nå ble jeg nostalgisk her - Knerten's julefeiringer var best!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no