Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-24, 18:25   #61
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Koselig bytur med eldste i formiddag, før hun skulle jobbe senvakt. Inkludert frokost og kaffe på Godt Brød. Og at jeg greide å justere to bukser, slik at de passer bedre, og at jeg rakk å slå plenen før regnet kom.

Gammel 10-08-24, 19:07   #62
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å komme hjem etter ei uke på farten, og at jeg har pakka ut av kofferten allerede nitten timer etter ankomst hvorav ni av dem var sovende.

Forresten - at kofferten min var nr to(!) ut på båndet etter landing ved midnatt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 20:17   #63
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 351
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette trodde jeg virkelig aldri jeg skulle si - men: Den amerikanske valgkampen. Tim Wallz og Kamlea Harris som ler og snakker om håp og mobiliserer.

Jeg hørte intervju med Tim Wallz på "the Ezra Klein show" før han ble utnevnt til kandidat, og for en fyr!

Så deilig med to blide, positive folk istedet for den skumle, usammenhengende og løgnaktige Trump.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 22:14   #64
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Håndball, storspill av Norge og Ol-gull!

Jeg har ikke hatt anledning til å se kampen, men dette gledet meg ganske heftig i dag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-24, 08:40   #65
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å våkne i teltet ved siden av Lilesøster som sover ennå. Det er virkelig deilig med B-menneskebarn innimellom.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-24, 18:57   #66
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Kinotur med alle 5 + venninne av ett stk barn, Innsiden ut 2. Lenge siden jeg har ledd så mye, og så er det superlenge siden sist jeg var på kino.

Sist redigert av Millen : 12-08-24 kl 07:51.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-24, 20:10   #67
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kanotur med alle 5 + venninne av ett stk barn, Innsiden ut 2. Lenge siden jeg har ledd så mye, og så er det superlenge siden sist jeg var på kino.

Jeg måtte lese noen ganger før jeg skjønte at det skulle stå kinotur. Kanotur hørtes hyggelig ut det også, så det hadde ikke vært så rart om du ble glad av det, men setningen hang liksom kkke helt sammen.

Gammel 11-08-24, 23:36   #68
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Du verden så fint vi har hatt det på WorldCon 2024 i Glasgow. Folk er så himla hyggelige og det er så mye spennende å høre om og diskusjonene er en flott greie det også. Jeg er stappfull av inntrykk jeg skal prosessere. Og kofferten er stappfull av tegnede historier og annen litteratur.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-24, 07:51   #69
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg måtte lese noen ganger før jeg skjønte at det skulle stå kinotur. Kanotur hørtes hyggelig ut det også, så det hadde ikke vært så rart om du ble glad av det, men setningen hang liksom kkke helt sammen.

Korrigert nå, autocorrect.

Gammel 12-08-24, 10:24   #70
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Herlig å starte dagen med joggetur i finvær. Fin tur i skogen i går kveld med arvingen og hestene våre

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-24, 11:55   #71
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Studenter! I byen!

Gammel 13-08-24, 17:22   #72
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Å komme rett inn til fastlegen uten time.

Gammel 13-08-24, 17:55   #73
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg har klart og hatt overskudd til å lage middag helt alene idag, selv om jeg egentlig ikke orket. Toro tomatsuppe og hjemmelagde pannekaker.

Gammel 13-08-24, 23:06   #74
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fin guttegjeng på besøk hos mellomste i dag, de lekte og lo og koste seg, og var glad for et treff før oppstart på den store og litt skumle ungdomsskolen på torsdag.

Galathea er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-24, 11:56   #75
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Tja, noe så enkelt som at mannen min på eget initiativ skjønte at han burde ringe legen.

Kom tilbake med en ukes penicinkur og sykemeldt ut uka.

Vanligvis må jeg nærmest tvinge ham til å gå til legen, så sånnsett tyder det på at han slett ikke føler seg bra.... Det er jeg jo ikke like glad for da, men glad for at han ahr fått medisin som jeg håper skal gjøre ham bedre.

Gammel 14-08-24, 14:53   #76
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Overlevd denne jobbuka, fortsatt gradert sykmeldt og prøvd litt jobbing denne uka.

Gammel 15-08-24, 08:34   #77
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bedre fra covid.

Et tegn på at jeg er bedre er at jeg husker hva jeg har drømt, det gjør jeg som regel bare når jeg er ganske uthvilt. Pga covid og jetlag har søvnen vært litt så som så etter at vi kom hjem fra ferie sist torsdag. I natt drømte jeg at jeg måtte reise til Nord Sverige/Norge et sted. Jeg skulle på bryllup. Det var bare noen utfordringer:

- Jeg fikk poeng og jeg måtte ha et visst antall poeng når jeg kom frem for å komme inn på bryllupet, poengantallet var satt veldig lavt.
- Jeg fikk poeng på valg av vei, store brede veier ga mer poeng, små grusveier ga mye mindre poeng, dere kan tenke dere hvor mange komboer av veier om man tar med grusveier det finnes for å komme opp i Nord? Det var ekstremt mange. Mye analysering.
- Disse poengene skulle multipliseres med nivået på snørr, ørevondt, slim i halsen, halsvondt, muskelfebersmerter og kroppstemperatur som jeg fikk på de forskjellige veiene.
- Dette skulle også multipliseres med kjøretøyet jeg valgte, bra enkle kjøretøy (som bil) ga mer poeng (som jeg jo ikke ville ha).
- Jeg måtte kjøre omvei ettersom det var trafikkstokking inn til bryllupet til Märtha og Durek, ble mange ekstra mil og poeng pga det. Superkjpt og irriterende.
- Når jeg våknet kjørte jeg lett motorsykkel med dårlige bremser. Den hadde også et display med hastighetsmåler osv som stakk opp for høyt så at man ikke kunne se rett frem, man måtte henge ut litt til høyre eller venstre for å se veien. Og dermed kompensere ut med rompa i andre retningen. Dritslitsomt. Jeg hadde også vår hund i en sekk på ryggen og en diger maursluker-aktig tispe hadde løpetid så den hoppet opp og satte seg oppe på sekken. Da ble det veldig mye tyngre. Den hadde en rød hette ytterst på den lange nesen så at det ikke skulle komme inn for mye luft når vi kjørte motorsykkel.

Noen som vil analysere?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 09:33   #78
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haha, jeg lo godt av den drømmen, fantastisk hva hjernen finner på mens vi sover! Tør ikke analysere, men håper du kom fram til bryllupet til slutt, du fortjener en varm velkomst etter alt du har vært gjennom, spesielt med den maurslukeren på slutten!

Galathea er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 09:34   #79
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Hahaha, fantastisk drøm!!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 11:20   #80
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var du sliten da du våkna, Pelen?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.