Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-24, 17:27   #921
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Har binget ferdig The Umbrella academy sesong 4. Han som spiller Five (Aidan Gallagher) er så god!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-08-24, 20:21   #922
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 351
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett hele pørni-sesongen (på to kvelder), og elsket den. jeg ble blid og glad av den. Siste episode var en skikkelig lykkepille.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 10-08-24, 20:24   #923
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Siste sesong av Grace på NRK.

Gammel 11-08-24, 20:53   #924
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har startet på Pørni og må ta oss sammen for å ikke se alt i ett jafs. Denne sesongen er minst like fin!

Gammel 11-08-24, 21:02   #925
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg lurte på om jeg skulle begynne på Pørni i kveld, men må spare den litt til.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 11-08-24, 22:38   #926
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Med hode som ikke funker optimalt går det mye i Miss Marple. Andre ting når hodet funker litt. :utbrent:

Gammel 11-08-24, 23:20   #927
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Begynte på Pørni (Netflix) med ungene, men vil spare den lengste mulig, så har bare sett noen episoder.

Så andre sesong av Blue Lights (NRK) som er politiserie fra Belfast i helga. Litt for mye romantikk og lite samfunnsfag for min del i denne sesongen. Men liker fortsatt serien.

Gammel 16-08-24, 19:35   #928
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sesong to av Colin fra regnskap, australsk serie med rikt persongalleri, kan man si. Episode 5 om "forsvinningen" er foreløpig høydepunktet, med WAWAM-episoden som nr to. Har én episode igjen å se. NRK.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 16-08-24, 19:44   #929
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kleo s2. Netflix. Spinnvill tysk spionserie med masse gladvold og østtysk 80-tallsestetikk. Ser den sammen med mannen.

Eldste og jeg har nettopp sett ferdig "A good Girl's guide to Murder" på Netflix. Vi likte den godt. Britisk ungdomskrim med sjarmerende hovedperson.

Sist redigert av My : 16-08-24 kl 20:12.
My er ikke aktiv  
Gammel 16-08-24, 19:48   #930
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

The women in the wall, Showtime. Helt annerledes enn beskrivelsen.
Også Miss Marple da.

Gammel 16-08-24, 21:08   #931
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hacks på Max, etter anbefaling fra Aftenpodden. Vi gapskratter.

Gammel 16-08-24, 21:47   #932
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Prøver å se Poor things, men sliter med hele filmen. Sett ca 45 minutter. Eller er det det at jeg ikke liker sci-fi?
Synes alt til nå er helt koko.

Gammel 16-08-24, 21:48   #933
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 43
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Eldste og jeg har nettopp sett ferdig "A good Girl's guide to Murder" på Netflix. Vi likte den godt. Britisk ungdomskrim med sjarmerende hovedperson.

Den ser eg også. Ungdommen ville lese boka fyrst. Likar den godt, og hadde eg vore ein generasjon yngre hadde eg elska den alldeles.

Gammel 16-08-24, 22:05   #934
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Lenge etter alle andre.
I min ensomhet med en mann som er sengeliggende har jeg begynt på Pørni

Gammel 16-08-24, 22:23   #935
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg og minste ser My Lady Jane. Den er rar, men vi er fans.

Og så har jeg oppdaget Madam Secretary, som vel er fra før strømningens inntog så den har en million episoder, det kan jeg like. Litt vel klisje, men liker den likevel.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 16-08-24, 22:26   #936
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har nettopp sett ferdig Furia på NRK. Likte den!

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 16-08-24, 22:27   #937
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emily in Paris sesong 4. Jeg får så lyst å reise til Paris av den serien!

A good girl skal jeg også se. Likte skuespilleren da hun spilte i Wednesday.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-08-24, 19:23   #938
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har sett a man called Otto i helga. Nydelig film med Tom Hanks, vi likte den godt begge to.
Til uka skal jeg begynne på siste sesong Emily in Paris, gleder meg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 18-08-24, 19:31   #939
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi har sett a man called Otto i helga. Nydelig film med Tom Hanks, vi likte den godt begge to.
Til uka skal jeg begynne på siste sesong Emily in Paris, gleder meg.

Ove er fin ja, jeg har både lest boken, sett den svenkse originalen og så ble jeg med på kino for å se den amerikanske adapsjonen da en venninne ønsket det da den kom.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-08-24, 19:35   #940
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Endelig fikk jeg sett Baby reindeer. Utrolig fascinerende greie.

Har hatt lang pause fra Netflix, og fikk det igjen her om dagen. Har begynt på Pørni, men ser bare en og en episode. Har også tenkt å se Bridgerton.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.