Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får man kjøpt sikkerhetsbånd (bakovervendt) til Cosmic-stoler?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-10, 20:42   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor får man kjøpt sikkerhetsbånd (bakovervendt) til Cosmic-stoler?

Ja teit overskrift,men min bror som skal ha baby i januar har fått en akta cosmic stol hos noen, men de hadde rotet bort de båndene som går fra stolen og til gulvet, når den er bakovervent.
Vet ikke helt hva de kalles
Noen som vet hvor man kan få tak i nye?
helst på nett

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 20:44   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

Jeg tipper forhandlere av setet kan skaffe nye forankringsseler. Men Cosmic er jo ikke egnet for en nyfødt baby uansett?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 20:49   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tipper forhandlere av setet kan skaffe nye forankringsseler. Men Cosmic er jo ikke egnet for en nyfødt baby uansett?

Neida ,skal ikke bruke det til nyfødt men senere, men han ville ha det klart til den skulle taes i bruk om en god styn. Er ny i år, bare bruk av noen i et par mnd. Så hadde de andre kjøpt ny bil med iso fix og fikk ny stol med.

De har ikke noe forhandler der de bor, eller babyustyrsbutikker. Derfor jeg tenkte at jeg kunne høre her om noen viste om en plass på nett man kunne få tak i de så han kunne bestille selv.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 20:55   #4
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

Jeg har kjøpte ekstra forankringsseler hos Babyshop. Vi har en Acta Graco Cosmic xtp og en Britax Hi-way, og selene til disse stolenee går til begge stolene. Ring en Babyshpå eller Barnas hus så kan de kanskje sende? Mener de koster 3-400 kr.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 20:56   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

Både Babyshop og Barnas Hus har nettbutikk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 20:57   #6
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

Prøv å kontakte en forhandler eller fabrikk pr mail kanskje ????

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 23:34   #7
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

Jegt har muligens et ekstra sett liggende siden vi hadde samme stol i to biler, jeg må bare lete litt først.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 08:35   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jegt har muligens et ekstra sett liggende siden vi hadde samme stol i to biler, jeg må bare lete litt først.

Om du har et par ekstra til overs så ville han gjerne kjøpe de

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 09:10   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

De selger de i de fleste barnebutikker. Barnas Hus, Brio fek. Samme selene til Akta og Britax og HTS mener jeg. Brio har jo noen andre, men briobutikken her har solgt selene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:47   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhets bånd(bakovervent) til Cosmic stoler?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

De selger de i de fleste barnebutikker. Barnas Hus, Brio fek. Samme selene til Akta og Britax og HTS mener jeg. Brio har jo noen andre, men briobutikken her har solgt selene.

Altså han bor i Nordland sånn som meg bare på en "gokk" plass der de bare har matbutikker, Ringo(leker) og et par klesbutikker.

Vi har en barneutstyrs butikk her jeg bor,og de har ikke,og Norlands største Ringo, men de hadde ikke bilstoler. Brio har bare brio stoler, hun har svært lite babyustyr i butikken nå.


Barnashus Var vist nord for Trondheim men ikke her i denne fylkes kom.
I bodø på knøttene? hadde de ikke, har skrevet mail å hørt

BilExtra har heller ikke

Barnashus hadde ikke noe på sin hjemmeside ikke babyshop heller, han har sendt mail dit men ikke fått svar.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 14-12-10 kl 16:56.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:46   #11
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhetsbånd (bakovervendt) til Cosmic-stoler?

Ring Barnas hus (tidl. Reflex) i Tromsø, og hør om de har og kan sende.
Butikk med bra service har jeg erfart tidligere.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:50   #12
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhetsbånd (bakovervendt) til Cosmic-stoler?

Jeg har noen seler liggende, et bomkjøp som er helt ubrukte. Er det "dame"-delen han trenger? Altså den man putter ting inni?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:34   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhetsbånd (bakovervendt) til Cosmic-stoler?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg har noen seler liggende, et bomkjøp som er helt ubrukte. Er det "dame"-delen han trenger? Altså den man putter ting inni?

Huh?
:har aldri hatt akta bare britax og brio:
Trenger 2 hele seler. Er bare fester på stolen,ser ut ala som enden på sikerhetsbelte.
Jeg har stolen hos meg så kan ta bilde om om du trenger,for å skjønne ku forklaringen min

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 21:49   #14
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt sikkerhetsbånd (bakovervendt) til Cosmic-stoler?

Jeg skjønte Autofils forklaring. Så da er de selene jeg har riktige. 150 kr inkl porto? Eller er det for mye? De er helt ubrukte.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no