Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhoto

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 23:26   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

iPhoto

Endelig har jeg tatt meg sammen til å gjøre noe med alle mine bilder, men jeg kan ikke finne rundt i iPhoto - selv så enkle ting som å lagre endringer eller fjerne bilder får jeg ikke til. Jeg har i sin tid investert i dette .mac, hvor det skulle ligge en brukerveiledning, men kan ikke finne den engang. Hjelp mottas med takk !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 02:23   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhoto

Fjerne bilder: Stå i Library. Tast en gang på bildet du vil fjerne for å markere det, og trykk så sletteknappen. (Delete, over returtasten). Bortevekk.

Endre bilder: Stå i Library. Dobbeltklikk på bildet du vil fikse på. Da kommer du inn i redigeringsmenyen med det bildet. Under får du da opp ikoner på forskjellige ting du kan gjøre med bildet. Når du er ferdig trykker du Done. Tips: Under "Done" er det en zoom-spake slik at du forstørrer opp bildet/zoomer inn på detaljene. Tips: Hvis du vil leke med et bilde kan du duplikere det før du begynner. I Library taster du en gang på bildet for å markere det og taster så epletast+D (for duplicate) og så kan du leke i vei med kopien. Husk, uansett kan du alltid "Revert to original", dvs gå tilbake til den uretusjerte originalen, men da slettes alle endringene du har gjort underveis. (Dette finner du under "Photos"fanen øverst.

Siste tips: iPhoto har egen "Getting started" guide som du finner under "Help"fanen når du har åpnet iPhoto.

Jeg har forresten fått laget flere griselekre hardcover album fra Apple. Anbefales!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:55   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhoto

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Jeg har forresten fått laget flere griselekre hardcover album fra Apple. Anbefales!

Så kjekt å høre at du anbefaler dem. De er så fine, også så enkelt og greit å lage og bestille. Lurer litt på å bestille takkekortene derfra også.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no