Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Skal du kjøpe Grandis uten paprika
Ja, for dette har jeg ventet på. Plukker alltid av paprika og legger på litt Norvegia 37 21,51%
Ja, sannsynligvis. Plukket av paprikaen da jeg var liten, men nå er jeg vant til den. 20 11,63%
Kanskje 34 19,77%
Nei, Grandis er ikke mat 69 40,12%
Annet 12 6,98%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 16:40   #81
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Jeg forundrer meg mest over at så mange voksne folk kan være så sære. Voksne folk som sitter i selskap og plukker ut soppen av gryteretten fordi de ikke liker konsistensen! Eller som plukker av paprikaen på grandisen.
Og så lurer de samtidig på hvorfor ungene ikke liker grønnsaker?

Hva foretrekker du? Du har laget gryterett til middag med store ekle svampete sopper. Vil du at gjestene
A: plukker ut soppen, gafler innpå gryterett, forsyner seg flere ganger og berømmer maten med ekte entusiasme
B: forsyner seg bittelitt, bruker ett kvarter på å få i seg en halv tallerken. Smågulper, drikker vann etter hver bit og høflig sier nei takk til påfyll, men sier det er godt. Selv om du ser at de sliter.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 16:47   #82
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Jeg forundrer meg mest over at så mange voksne folk kan være så sære. Voksne folk som sitter i selskap og plukker ut soppen av gryteretten fordi de ikke liker konsistensen! Eller som plukker av paprikaen på grandisen.
Og så lurer de samtidig på hvorfor ungene ikke liker grønnsaker?

Paprikaen på grandisen har ikkeno med grønnsaker å gjøre....
Dessuten har da vel de fleste vett på å plukke når ungene ikke ser det, f.eks før grandisen går i ovnen. Jeg er enig i at det er en uting å plukke i all mat, å f.eks i selskaper og slikt, men det må være lov for voksne å ikke like også.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 16:52   #83
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Vi spiser så sjelden Grandiosa at ungene fint klarer å ta av paprikaen de få gangene i året vi kjøper "papp-pizza".

Grandis er ikke mat.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 17:09   #84
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Svarer for husets paprikaekspert.

Grandis er og skal være med paprika. Den orginale Grandis

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 17:10   #85
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Nei, vi kjøper aldri Grandiosa, og kommer neppe til å begynne.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 19:17   #86
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Nå har jeg ikke spist kjøtt, og heller ikke Grandiosa på over 10 år, men nå fikk jeg en artig påminnelse om alle de paprikaene jeg og resten av familien plukket av dem...
Jeg liker jo paprika, men ikke den som var på Grandiosa væffal :blærk:

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 19:37   #87
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg er allergisk mot paprika, så de få gangene jeg blir påtvunget Grandis, blir jeg glad for å slippe å plukke det av.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:06   #88
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Haha. Morsomt. Jeg tar alltid av paprika og har på ekstra ost.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:34   #89
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Grandiosa spiser jeg ikke, med eller uten grønnsaker.

Det må jeg si meg enig i!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:58   #90
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Nei. Jeg liker best den med speltbunn og sånn "flyteost" på Mozarella. Men grandis er nå ikke favorittmaten uansett.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:59   #91
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hvis vi kjøpe grandis, så blir det nok den uten ja. Paprika på pizza er forsåvidt helt greit, men de pappbitene som er på grandisen ligner jo knapt på paprika.



Men ekstra ost kunne de spart seg for etter min mening, er nok på den som det er.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 21:28   #92
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.



Men ekstra ost kunne de spart seg for etter min mening, er nok på den som det er.

Men som Herr Kanin påpeker: osten er jo det eneste ved grandisen som ikke er søppel..

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:22   #93
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

den eldste sønnen min liker ikke paprika så jeg syns det er flott at det kommer sånn pizza så slipper jeg/han å plukke den av!

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:27   #94
Luddi
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 5
Luddi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

nam nam

Luddi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:51   #95
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Paprika sklir greit ned i vår familie, men vi hiver alltid på ekstra ost .

Vi tester nok den nye Grandisen, ja.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:49   #96
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
 
5barnsmor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 602
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Spiser ikke grandiosa.

__________________
gutt 1995, jente 1996, jente 1998, jente 2002, gutt 2005 og jente 2009
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:53   #97
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Nå kjøper vi veldig sjelden Grandis for jeg synes ikke den er noe god, men om vi skal kjøpe så blir det nok uten paprika og med mer ost. Her haaater ungene paprika og de plukker så bare det, og ekstra ost har jeg alltid på slike ferdigpizzaer.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 14:34   #98
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Nei, liker ikke mye ost på pizza

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 16:02   #99
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Paprikaen er jo det eneste som smaker noe på den pizzaen! Så klart skal jeg ikke kjøpe Grandis uten paprika!

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 16:38   #100
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Ja. Jeg plukker alltid av paprikaen og legger på litt ekstra ost, så det passer meg bra.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no