Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Billig og enkel smarttlf til barn

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-14, 10:28   #1
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Billig og enkel smarttlf til barn

Ja, nå må vi visst tygge kameler her, eldste har flere ganger i år fått beskjed om å ta med smarttlf på skolen i forbindelse med oppgaver (og det er visst helt normalt at 10-11-åringer har det).
Hun har bursdag om litt, og ønsker seg veldig en sånn en altså.

Men hva slags telefon og ab blir det billigste og enkleste løsningen for henne?
Erfaringer?

Og nei, vi har ingen hun kan arve heller, vi bruker visst opp telefonene våre og kjøper ny bare hvis hele greia er knust.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 10:33   #2
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Mine har startet med Samsung Galaxy Y. Kostet slikk og ingenting, samt tåler en støyt.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 10:39   #3
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Samsung galaxy pocket plus er iallefall veldig billig. 299 kr på elkjop.no. Vi kjøpte en litt dyr telefon som førstegangstelefon til vår kar, og det var helt bortkastet. Han var ikke interessert i verken apper eller surfing.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 10:42   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Knotten fikk Samsung Galaxy Young (den er utgått og erstattet av ny Samsung modell nå) til 9-års dagen (oktober i fjor).
Den duger, men den har en god del begrensninger i operativsystemet som driver meg til vanvidd. Blant annet kan man sette i minnekort, men ikke flytte programmer fra intern-minne til minnekort. Og da går det jo fullt på et eller annet tidspunkt.
Men den lever enda. Det skal den ha.

Knotten har kontantkort fra Telenor. Vi har også deaktivert mobilnett og alskens greier (teletorg-tjenester, whatnot), men det tror jeg de fleste leverandørene har fått etterhvert.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 06-06-14 kl 10:49.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 10:44   #5
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Skolen kan da ikke forvente eller forlange at alle 10-11 åringer har en smarttelefon?

Når det er sagt, så kjøpte vi en Samsung Galaxy Trend Plus til Andungen til bursdag nå (11). Kostet 750,- med kontantkort og ett års operatørlås. (Vi er enige med Andungen om å skru av mobildatabruk, og så skal vi gjøre en vurdering av behov for type abonnement når bruken har satt seg litt. Han har fri familie, forvørig, og har dermed ekstremt lite sms/taleforbruk.) Om vi endrer abonnement, så tipper jeg det blir Telenor U21 small.

Andungen ønsket seg en iPhone (yeah, right, som om jeg kjøper det til ham!), men ble veldig glad for denne.

http://www.telenor.no/privat/mobil/m...FUINcwodkKYA-Q

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 10:46   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Min eldste har Experia V. Den er ikke kjempebillig, da, koster vel et par tusenlapper omtrent. Hun er fornøyd, og den virker solid. Er vanntett.

Hun har kontantkort, har ikke behov for mer. Jeg fyller på med et par hundre kanskje to ganger i løet av et år. Har skrudd av mobildata, hun bruker bare wifi, og det har ikke vært noe problem foreløpig - hun har aldri klaget over det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 10:48   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Jeg la ikke merke til punktet om at skolen ba om å ta med. Hva er det for noe tull? Det er jo slett ikke noe man kan forvente at alle har råd til, eller lyst til å gi ungene? &

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 10:48   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Samsung galaxy pocket plus er iallefall veldig billig. 299 kr på elkjop.no. Vi kjøpte en litt dyr telefon som førstegangstelefon til vår kar, og det var helt bortkastet. Han var ikke interessert i verken apper eller surfing.

Storebror og de aller fleste kompisene hans har denne. Den funker helt fint, er liten og kompakt - hvor mye den tåler vet jeg ikke. Gutten her i hus er forsiktig med tingene sine

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 11:15   #9
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Ok, så det er mulig å ha kontantkort og så bruke den på wifi her hjemme eller skolen?

Ja, jeg er helt månebedotten over at skolen syns det er helt greit at de ber 5.klassinger om å ta med smarttelefon om de har.
Det var veldig ugreit for jentungen å være en av de ytterst få som ikke hadde, og siden dette bare føyer seg inn i rekken av ting er det litt vondt for både henne og oss.

Dette med gratisskole var forøvrig et tema på foreldremøtet, og det var visst vanskelig å begripe at en dag i slalåmbakken og lignende skulle være så vanskelig å få til. Og det virker rett og slett som om det er forventet at alle skal ha det nyeste nye av alt fancy utstyr til enhver tid.

(En helt annen ting, det er visst en hemmelig chattegruppe som jeg ikke vet hva heter, og som man må inviteres til å bli med på som er superpopulær blant noen av jentene i klassen hennes. Og bare det kjenner jeg at jeg er svært skeptisk til. For å si det mildt.)

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 11:17   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Det går fint an med kontaktkort og wifi, og altså deaktivere mobilnett (3G/4G osv) fra leverandørens side. Det går jo an å bare slå det av på telefonen, men da kan man jo også slå det på selv.

Det høres ugreit ut at det ikke er noe forståelse for at ikke alle har lyst eller råd til å bruke penger på alskens greier ut på den skolen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 11:40   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det går fint an med kontaktkort og wifi, og altså deaktivere mobilnett (3G/4G osv) fra leverandørens side. Det går jo an å bare slå det av på telefonen, men da kan man jo også slå det på selv.

Ja, vi har skrudd av hos Telenor. Jeg regner med at etter hvert blir det ønskelig med mobilnett, og da kan man bare ringe og skru det på igjen.

Jeg har også deaktivert alt mulig av innholdstjenester, tekstmeldinger som koster en million kroner og sånt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 11:50   #12
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Flott. Takk!

En sånn her vil da kunne funke med det kontantkortet hun allerede har kanskje:
http://www.elkjop.no/product/mobil-o...it-telenor#tab

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-14, 12:00   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

(En helt annen ting, det er visst en hemmelig chattegruppe som jeg ikke vet hva heter, og som man må inviteres til å bli med på som er superpopulær blant noen av jentene i klassen hennes. Og bare det kjenner jeg at jeg er svært skeptisk til. For å si det mildt.)

Venninnene til snuppa chatter på MSP (MovieStar Planet). Dette har vært diskutert på foreldremøte, og alle er enige om å gi hverandre beskjed hvis vi hører at de er ufine med hverandre.

Jeg er glad for at snuppa er et sted hvor hun utfordres til å uttrykke seg skriftlig, så det er ikke bare nedsider.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 14:35   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Jeg hopper inn i diskusjonen her. Eldstemann har fått telefonabbonnement, men foreløpig sitter simkortet i en av våre gamle (og av og til lunefulle) iPhoner. Jeg vil gjerne kjøpe en litt mer pålitelig smarttelefon, men gidder ikke å bruke en formue.

Noen som er oppdatert på det nyeste der ute? Må kunne laste ned minecraft-app og litt spill.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 14:40   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Hvilke er det som tåler en trøkk?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 18:52   #16
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Abonnerer!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 19:38   #17
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Vår fikk den Galaxy trend plus til bursdagen sin, og med et etui fra ebay ser det ut til å funke ganske greit her. Men veldig støtsikker tror jeg vel ikke noen av disse er, da må man vel investere i en skikkelig innretning utenpå den tenker jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 23:03   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Skolen kan da ikke forvente eller forlange at alle 10-11 åringer har en smarttelefon?

Når det er sagt, så kjøpte vi en Samsung Galaxy Trend Plus til Andungen til bursdag nå (11). Kostet 750,- med kontantkort og ett års operatørlås. (Vi er enige med Andungen om å skru av mobildatabruk, og så skal vi gjøre en vurdering av behov for type abonnement når bruken har satt seg litt. Han har fri familie, forvørig, og har dermed ekstremt lite sms/taleforbruk.) Om vi endrer abonnement, så tipper jeg det blir Telenor U21 small.

Andungen ønsket seg en iPhone (yeah, right, som om jeg kjøper det til ham!), men ble veldig glad for denne.

http://www.telenor.no/privat/mobil/m...FUINcwodkKYA-Q

Fornøyd med den?

Min har en Galaxy Y som jeg tror holder på å ta kvelden, så mulig vi har behov for noe nytt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 08:35   #19
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fornøyd med den?

Min har en Galaxy Y som jeg tror holder på å ta kvelden, så mulig vi har behov for noe nytt.

Han har ikke klaget, og virker fornøyd selv. Bedre talelyd enn den forrige han hadde.

Han har fortsatt kontantkort, som jeg ikke husker sist jeg ladet. Han har mast om Instagram, men vi har foreløpig holdt igjen, så han bruker den fortsatt bare på wifi.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 08:41   #20
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig og enkel smarttlf til barn

Vår er også fornøyd med sin, hun glemmer å lade den støtt da, og spiller ikke masse på den så det holder å lade den et par ganger i uka egentlig.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no