Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

[Ny bil] Vanskelig valg

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken bil hadde du valgt? [Se kriterier]
Ford S-Max 7 18,42%
Mazda CX5 8 21,05%
Kia Sportage 5 13,16%
VW Tiguan 14 36,84%
Annet - spesifiser i tråden 4 10,53%
Deltakere: 38. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-12, 23:16   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

[Ny bil] Vanskelig valg

Så er tiden her hvor jeg må ut å titte på bil. Ikke min favoritt beskjeftigelse, for meg har utseende på bil mye å si, samt funksjonalitet.
Sist jeg valgte bil ble den ikke prøvekjørt engang, inn i butikken, den var fin, bestill! Swosj swosj... Mannen har meninger, men vi er ikke enige,
vi har litt ulik prioriteringsliste mht valg av bil. Men det er jeg som skal kjøre og bruke den, så det er mitt valg, såh deth såh!

1. Den skal være fin å se på.
2. Jeg skal sette meg INN i bilen ikke NED i bilen.
3. Mye plass til "dill", dvs. små smarte rom rundt om.
4. 4-hjulstrekk.
5. Arbeidsplassen min -> jeg skal trives der.

Jeg kjører idag en Skoda Superb, veldig bra, men artig med noe nytt og annerledes.

Her er alternativene jeg ser på nå:

Ford S-Max er ett alternativ, men langt ned på listen pga mangel på 4wd


Mazda CX5, det er noe rart med fronten.



Kia Sportage, nja, tja, den er ihvertfall fin.


VW Tiguan, litt kjedelig?


Noen andre tips?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 09-12-12 kl 23:23.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:21   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Ford Kuga? Mustubishi Outlander? Audi q5?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:22   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Velger du fritt eller må du velge mellom disse?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:23   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Jeg anbefaler Tiguan på det varmeste. Kjedelig hva utseende angår, og så møter du utrolig mange av den på veien.

Men den er god. Virkelig. Ligger støtt som fjell på veien, uansett føre. Godt hjulpet av antispinn og slikt. Vi kjører piggfritt på vår, og det er null problem.

Vi har hatt vår siden den var ny, og har så langt ikke hatt et eneste problem med den. Den kommer veldig godt ut i tester på biler med feil.

Her er en test den nylig gikk veldig bra ut i, som bruktbil.

http://www.dagbladet.no/2012/12/06/t...likk/24700803/

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:31   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Velger du fritt eller må du velge mellom disse?

Jeg velger fritt, innenfor en viss sum, men summen er relativt høy, ikke XC60 høy. Bilene som er nevnt her er de jeg har vært å sett på. Bilbutikkene stenger jo så himla tidlig, så jeg rekker aldri innom, så det er begrenset, men jeg MÅ bestemme meg før jul.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:32   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Men skal du også ha den som familiebil?
Ford Kuga er kjempefin men visstnok for liten som familiebil (liten bagasjeplass og trang i baksetet har jeg hørt.)

Hva med Nissan Quasqai eller Honda CRV?
Er det den Qasqai som det finnes 2 størrelser av, tro, heter da noe med 2 tror jeg....
Den har visstnok litt større bagasjerom.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:32   #7
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Vi har Volvo XC60 og elsker den! Veldig god å kjøre, man sitter godt i bilen både foran og bak, du sitter høyt og den er veldig god på vinterføre. Anbefales!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:32   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Jeg ville ha vurdert tiguan av de over da. Litt traust, men veldig stødig. Fokusen setter du deg jo veldig nedi også?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:33   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ford Kuga? Mustubishi Outlander? Audi q5?

Audi Q5 syntes jeg ser kjedelig ut, den har vært litt lenge på markedet slik den ser ut nå, men jeg skal dra å titte på den og prøvesitte.
Eneste jeg syntes med type Audi er at man får lite bil for pengene, man betaler rimelig mye for de 4 rullene i front.

Ford Kuga - finnes den i 4WD *må sjekke*.

Outlanderen er jeg ikke overbegeistret for hva utseende angår.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:34   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Kuga er 4hjulstrekk, ja.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:39   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Ungene sitter i bilen de også, nå bruker ikke vi bilen veldig mye på fritiden. Vi kjører ikke mange turene over 3 mil. Men det kan jo skje...

Jeg får ta med ungene å la de prøvesitte baksetet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:59   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Hvor mange barn har dere? Og er du og mannen lange, slik at dere må ha setene foran kjørt langt bak?

Det var et av punktene vi var nøye på da vi skulle ha ny bil. Mannen er langbeint og må ha setet helt i bakre stilling. Dette kan medføre at det blir en smule trangt bak han.

Han har satt seg en mal på at han må kunne sitte bak seg selv på bilene vi skal ha. Altså skal det være plass til han i baksetet, bak førersetet som da er kjørt maks bakover.

I Tiguanen har han mye å gå på der.

Lasteplassen i Tiguanen er også overraskende bra. Det er ikke stor bagasjeplass, men den rommer mye allikevel. Vi er 4 personer, og vi har pakket bilen feriefull uten å komme over gardinhøyde baki.

I tillegg har du også 20 cm justering på baksetene, så du øker plassen i bagasjerommet. Vi har vel kun brukt denne et par ganger hvor jeg har vært på Ikea og handlet flatpakker som nesten gikk inn i bagasjerommet.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 00:24   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Vi har 2 barn, hhv 10 og 13 år, dvs. ingen barneseter. De er begge godt over 140 cm.
Frøkna er 170. Mannen og jeg er middels høye, 172 og 188 cm.
Men dette er først og fremst en arbeidsbil. Vi har en bil til som vi bruker i familiesammenheng, eller... dvs. vi tar den bilen som står ytterst og minst å rydde ut av.

"Heldigvis" er mitt valg kun for 3 år ad gangen, så hvis valget skulle være helt ille må jeg i verste fall leve med det i 3 år.

Men en annen ting, jeg har vært superfornøyd med Skodaen pga det enorme bagasjerommet den har, men i det siste har jeg faktisk irritert meg litt også, fordi jeg må krabbe inn i bilen for å få tak i det som ligger innerst! Og så møkkete som bilene blir nå om dagen ser jeg jo fader ikke ut før jeg er ferdig med å lempe ut av bilen, så stort bagasjerom har ikke bare fordeler. Når vi hadde hytte var det selvfølgelig veldig deilig med enormt bagasjerom, men nå har vi stort sett kun med 1 bag hver, og i en liten SUV går disse i høyden også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 07:20   #14
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Vi prøvekjørte en Range Rover Evoque på lørdag, synes den var ganske "snaisen". God å kjøre var den også.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 08:37   #15
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg anbefaler Tiguan på det varmeste. Kjedelig hva utseende angår, og så møter du utrolig mange av den på veien.

Men den er god. Virkelig. Ligger støtt som fjell på veien, uansett føre. Godt hjulpet av antispinn og slikt. Vi kjører piggfritt på vår, og det er null problem.

Vi har hatt vår siden den var ny, og har så langt ikke hatt et eneste problem med den. Den kommer veldig godt ut i tester på biler med feil.

Her er en test den nylig gikk veldig bra ut i, som bruktbil.

http://www.dagbladet.no/2012/12/06/t...likk/24700803/

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 09:25   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Jeg kjører jo rundt i denne, og er veldig fornøyd altså.
Den kommer veldig bra ut i tester, den er utrolig god å kjøre - også på vinterføre. Det står enda mer her.





__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 09:38   #17
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Vi kjøpte en helt ny Kia Sportage i september og så langt virker den veldig bra. Utrolig god å kjøre. Det er 2 til på jobben som har samme bilen og de er også veldig fornøyd. Mye bil for pengene.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 12:00   #18
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Av disse ville jeg valgt Tiguanen. Den blir ganske tøff med det 'riktige' utstyret. Vi valgte den bort pga litt lite bagasjerom, og endte opp men en XC60 istedet, men for oss var jo dette hovedbilen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 13:05   #19
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Tiguan!

Kjører en på andre året nå og er storfornøyd. Så veldig traust er den heller ikke, vi har en R-line med en del annen fiks da, den er stilig! Og bilen er god, veldig veldig god! Høres perfekt ut til ditt bruk og.

Kan jeg velge fritt, blir det en ny Tiguan neste gang det et snakk om bil - eller aller helst en Audi Q5; den har jeg sikla på siden den ble lansert og for et par uker siden prøvekjørte je en og ...da var jeg solgt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 14:32   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Ny bil] Vanskelig valg

Jeg har Mazdaen og er skikkelig fornøyd med den.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no