Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du sjefen som venn på Facebook?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Sjefen som venn på facebook?
Nei 114 56,72%
Ja, full tilgang 75 37,31%
Ja, men begrenset tilgang 9 4,48%
Nei, men vurderer det 3 1,49%
Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 15:10   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Fnis. Nå fikk jeg akkurat mail om at sjefen min har bekreftet meg som venn på FB. Det betyr at jeg løy i sted, da jeg sa at hun allerede var det, men betyr det også at hun leser denne tråden? ( )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 15:17   #42
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Kryssa nei, men det er ikke helt sant. Øverste leder har jeg ikke der, mens mellomleder er der (men hun var ikke min leder da hun ble lagt til) med lett begrenset tilgang.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 15:56   #43
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Nei, det føles helt feil. Jeg vil heller ikke være "venn" med noen av dem jeg er sjef for.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 15:58   #44
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Nei, det har jeg ikke. Jeg er forøvrig sjef selv, og har ingen av mine ansatte på lista mi. Jeg synes det er veldig greit å skille jobb og privatliv. Nå har jeg ikke mange FB-venner i de hele tatt, da.

__________________
05 07


Sist redigert av Beckett : 29-06-11 kl 18:33. Årsak: :gaah: iPad.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:06   #45
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Nei, jeg har ikke sjefen min som venn på fb. Jeg ønsker ikke å ha det heller.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:09   #46
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Jeg har mine forhenværende sjefer på Fb.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:16   #47
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Fnatten - jeg har prikket deg.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:17   #48
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Hadde, men jeg pelmet han ut etter en mnd. Vil ikke ha han der. Mine to forrige sjefer, de har jeg der. De har jeg kontakt med på privaten.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:19   #49
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.478
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg syns det er en grei tommelfingerregel å aldri poste noe under fullt navn som ikke en sjef kunne lest, for en dag er det blitt sånn at alt kommer opp ved et Google-søk og da er det innmari kjedelig å være jobbsøker.

Enig i denne. Jeg tenker på omdømmet mitt når jeg skriver på Facebook. Og jeg har faktisk bedt en fhv sjef om å tenke seg litt bedre om med tanke på kommentarerene hans som kunne misoppfattes i en nedbemanningsprosess.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:32   #50
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det går jo an å sette sjefen på en egen liste med begrenset tilgang (evt sammen med svigermor), så får vedkommende ikke se statusoppdateringer og bilder, men bare har navnet ditt på vennelista si.

Jeg har gjort det og fått noen halvsure tilbakemeldinger fra folk som har oppdarget hva jeg har gjort mot dem. Var ikke sånn spesielt hyggelig det akkurat men jeg har ikke valgt å forandre på det.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:33   #51
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Ja, det har jeg. Vi er kun 7 stk på arbeidsplassen, det ville vært sært å avvise sjefen, han er liksom en av oss. Men skriver ikke ting jeg ikke vil folk skal se på facebook.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:52   #52
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Jeg er sjefen og har forøvrig alle under meg som har FB-profil som venn.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 16:53   #53
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Jeg har ikke jentene som jobber hos meg på FB, jeg ønsker rett og slet ikke å ta del i privatlivet deres på den måten. De ser det nok også på samme måten. Jeg har heller ikke min sjef igjen som venn, han har profil, men er selv aldri aktiv.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:05   #54
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Ja.
Jeg hadde han som venn på facebook før han ble sjefen min, og jeg har ikke sett noen grunn til å endre på det i ettertid.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:24   #55
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Hun er ikke på facebook gitt

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:25   #56
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Nei, det er jeg ikke så veldig intr i heller!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 17:44   #57
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Men hvordan gir jeg noen begrenset tilgang???

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 18:16   #58
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Jeg adder ikke kolleger, og har sagt det på jobben også. De kan bli FB- venn når en av oss slutter der, evt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 18:18   #59
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Nei, og det skjer ikke heller.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 18:19   #60
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du sjefen som venn på facebook?

Du kan lage gi begrenset tilgang for enkeltpersoner eller grupper. Når du skriver en post, trykk på den lille hengelåsen nederst. Du får da mulighet til å publisere for alle, for venner eller egendefinert. Egendefinert kan være grupper du allerede har laget, eller enkeltpersoner. I samme boks kan du alt. Gjøre det motsatte - " skjul for" enkeltpersoner eller grupper. Jeg bruker denne når jeg spiller spill, har en egen gruppe for venner som spiller, og publiserer spillmeldinger begrenset til dem.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no