Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

[utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 13:36   #21
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: [utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Aner jeg ørlite fordommer mot "byfolk" her?

Hos meg får fordommene begge veier, i så fall.
Hilsen byjente som har flyttet på landet

Men kanskje en aldri så liten misunnelse på de som har råd til flott bil og hytte på landet ligger bak noe av det

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05

Sist redigert av Finni : 15-06-11 kl 13:41.
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 14:20   #22
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Men er veiene så svingete at man ikke klarer å planlegge kjøringa? Jeg pleier som regel å svinge inn på møteplassen når jeg ser det kommer en bil, heller enn å være nødt til å rygge i etterkant...

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 14:44   #23
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Jeg må ikke begynne å tenke på hvordan hyttefolk kan irritere!

Det å komme seg hjem på fredager begynner virkelig å bli ett mareritt for hyttefolkene tror jo søren meg at de har fortrinnsrett på fergen også slik at vi pendlerer som tross alt skal hjem å hente barn og slikt må stå igjen etter råkjøring fra hyttefolk med fine raske biler.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 14:48   #24
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har bodd mange år i sentrum av byen det er snakk om og jeg vet hvor Finni bor. Hvis det er snakk om fordommer så kan jeg skrive under på at jeg har dem jeg også.

Nå skulle jeg til å skrive at kommunen Finni bor i, ikke har by, men ser nå at du mener at du har bodd i byen som alle hyttefolkene kommer fra så da forstår jeg.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 15:20   #25
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Det er jo ingen unnskyldning at man ikke er så kjent på veien. Kan man ikke rygge så bør man ikke kjøre bil. Er man usikker så får man bare rygge litt saktere da. Null stress.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 16:29   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Jeg har bodd på et sted med dårlige og smale veier, hvor det er vanskelig å passere to biler samtidig, og jeg ble mektig irritert på spes. en fyr jeg stadig møtte. I en stor SUV, som trodde han eide veien og alt rundt. Alle andre måtte selvsagt rygge, uansett hvor nær han var møteplasser. Helt til jeg ikke gadd lenger. Det hjalp jo ikke at fyren var en ufyselig tufs på alle andre områder heller akkurat.
Jeg forbannet meg på, at om jeg så må stå til i morra, så nekter jeg å rygge denne gangen. Han var beryktet i bygda med brautingen sin.
Det var ikke så vanskelig å få han til å rygge egentlig. Jeg bare satte på brekket, parklys og lente meg tilbake i setet, og han fektet febrilsk for å få meg til å rygge. Nope. Avis hadde jeg også. Jeg sto i nøyaktig 7,5 min. før han måtte gi seg. Da gliste jeg godt da jeg passerte en rødglødende mann ja.

  Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 16:44   #27
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det stemmer. Jeg har bodd i byen hvor hyttefolket med de store bilene kommer fra.

Det var det jeg klarte å koble til slutt, men måtte tenke litt på den.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 16:45   #28
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [utblåsing] Folk som ikke kan/vil rygge

Gå ut av bilen?

Jeg hadde tatt opp avisa, slått av tenninga og ventet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no