Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

[Dumt spørsmål]

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 00:30   #41
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Dumt spørsmål]

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hm, jenter - dere trenger å øve! Rundt og rundt i parkeringshus. Sjekk hvor nært dere kan kjøre uten å være borti noe. Kjør helt til du tror du er hårsbredd unna, gå ut og se at det er minst en halvmeter klaring. Rygg med speil. Rygg enda mere. Kjør, kjør, kjør!

Jeg har tvunget meg selv ned i de trangeste parkerinshusene, bare for å venne meg til det. Jeg har en lei tendens til å tro at bilen er større enn den der, og plassen mindre enn den er...

Selv om jeg nå kjører inn i hvilket som helst parkeringshus, så er det to ting jeg ikke liker: Lavt under taket, og skarpe og trange svinger, med høye kantstener.

Jeg kjører en mellomstor SUV med skiboks, og jeg tror den er høyere enn den der. Derfor er jeg redd for å ta oppi på de verste stedene. Og kantstener har jeg dårlig erfaring med... Har skadet et par felger på akkurat det

Selve operasjonen med å parkere er null problem. Så lenge det fysisk er plass til bilen, så kommer jeg meg fin inn. Rygger alltid, og da uten problemer. Ryggekamera er gull verdt. Det lærte meg å rygge på skikkelig vis, og nå bruker jeg kameraet kun til den siste avstandsberegningen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no