Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Koss PortaPro

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-09, 12:53   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Koss PortaPro

Er det livstidsgaranti på dem? Må man ha kvittering for å få byttet dem, og må de byttes i butikken de ble kjøpt? Noen har nemlig tråkket på dem sånn at det bare er lyd på venstre side...

  Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 13:36   #2
jnkvbk
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 11
jnkvbk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Koss PortaPro

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er det livstidsgaranti på dem? Må man ha kvittering for å få byttet dem, og må de byttes i butikken de ble kjøpt? Noen har nemlig tråkket på dem sånn at det bare er lyd på venstre side...

Det skal liksom være det, men garanti gjelder jo stort sett ikke mot tråkking - det er vel neppe noen produksjonsfeil

Jeg har ikke brukt mine på årevis, har konvertert til grado (innebruk) og Shure (ute/tog etc).

jnkvbk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 13:49   #3
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Koss PortaPro

Fra nettsiden til Koss:

Sitat:

Koss hereby warrants only to the initial user or purchaser that this Koss product will be free of any defect in materials and workmanship for the life of the product.

Jeg tolker det som garantien ikke gjelder i dette tilfellet.

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:00   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Koss PortaPro

Så tråkking er ikke underlagt det? Æsj.

  Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:02   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.459
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koss PortaPro

Selv om garantien ikke gjelder tråkking, så må du ha kvittering ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:18   #6
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Koss PortaPro

Ok, takk for svar. Må ut og handle litt i dag.

  Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:43   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koss PortaPro

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er det livstidsgaranti på dem? Må man ha kvittering for å få byttet dem, og må de byttes i butikken de ble kjøpt? Noen har nemlig tråkket på dem sånn at det bare er lyd på venstre side...

Jeg snakket med en Spaceworld-forhandler og de sa at livstidsgarantien gjelder uansett. En får tilsendt nytt sett i posten fra importøren. Butikken jeg snakket med ordnet det gratis om kunden hadde kvittering, hvis en ikke hadde kvittering så kostet det der 50,-.

Jeg spurte spesielt om herping siden jeg kjøpte headsett til 7-åringen, som i tillegg har god hjelp av en lillebror på 2.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:50   #8
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Koss PortaPro

Really? Så uvøren behandling gjelder? (De lå ved siden av PC'n, men jeg snublet i ledningen og rev dem ned og da var lyden borte på ene siden. Et under at PC'n ikke gikk i gulvet samtidig.)

  Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 14:57   #9
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koss PortaPro

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Really? Så uvøren behandling gjelder? (De lå ved siden av PC'n, men jeg snublet i ledningen og rev dem ned og da var lyden borte på ene siden. Et under at PC'n ikke gikk i gulvet samtidig.)

Det var det de sa. Really? Var min første reaksjon også. Der var visst folk som var innom med opp til flere sett samtidig, totalt fikk de 10-20 i retur for dagen i den butikken.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 19:58   #10
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Koss PortaPro

Ny PortaPro er i hus, helt uten kostnad. Ja, faktisk så gikk de gamle inn til 449 kroner mens de nye kosta 349,-, så da ble det sannelig et PlayStationspill for mellomlegget også.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 06:20   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Koss PortaPro

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ny PortaPro er i hus, helt uten kostnad. Ja, faktisk så gikk de gamle inn til 449 kroner mens de nye kosta 349,-, så da ble det sannelig et PlayStationspill for mellomlegget også.


Åh? Åh? Er det sant??? :eier av et knekt par:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 07:06   #12
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Koss PortaPro

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg snakket med en Spaceworld-forhandler og de sa at livstidsgarantien gjelder uansett. En får tilsendt nytt sett i posten fra importøren. Butikken jeg snakket med ordnet det gratis om kunden hadde kvittering, hvis en ikke hadde kvittering så kostet det der 50,-.

Jeg spurte spesielt om herping siden jeg kjøpte headsett til 7-åringen, som i tillegg har god hjelp av en lillebror på 2.

Hvilken spaceworld-butikk var det? Må jeg ha kjøpt settet der?

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 08:10   #13
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Koss PortaPro

Vi dro til Elkjøp og trengte ingen kvittering. De lurte litt på om vi hadde, men da vi svarte benektende så laget de likesågodt en. GJETT om vi er fornøyde!

  Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:15   #14
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koss PortaPro

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Hvilken spaceworld-butikk var det? Må jeg ha kjøpt settet der?

Åsane storsenter i Bergen. Hvis du "mangler" kvittering, så er det vel det samme hvor du har kjøpt den? (De tok 50,- om kvittering mangler) De leverte ikke ut nye headset, men sendte navn og adresse til importøren som sendte nytt headset i posten.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 12:33   #15
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Koss PortaPro

Bumper denne, for jeg har ledningsgfeil i mitt sett men ingen kvittering..Noen som vet om en butikk i Oslo området som tar i mot sett uten kvittering?

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no