Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Abonnerer du på interiørblad?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 21:59   #41
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Har abonnert på Boligpluss. Ok blad, men som noen sier, mest i chabby chic-stilen.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 22:00   #42
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.239
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Har nettopp begynt å abbonnere på Bonytt. Jeg er helt fersk på interior-fronten, men fant vel ut at med hus så må jeg jaffal late som.....

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:29   #43
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Lurer på om jeg skal prøve Elle interiør gitt. Kanskje jeg skal ønske meg det i julegave? :smart:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 12:47   #44
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Sluker det meste av interiørblader og abonnerer på Rom 123 og Bolig pluss, er mest fornøyd med Rom 123 av disse to. Ellers pleier jeg kjøpe Elle Interiør og BoBedre, synes begge disse er veldig bra!
Av utenlandske blader liker jeg svenske best og da helst "Skøna hem" og "Hus og Hem" (hadde abonnert på disse om det var mulig i Norge!)
Blir en del interiørblader dette, men prøver forsvare det med "Research" i forbindelse med husbygging

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 12:54   #45
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg kjøper fast det danske Bo Bedre og danske Boligmagasinet.
Synes disse er bedre enn noen av de norske interiørbladene, og så er stilen mye mer meg.

Kanskje jeg skulle ønske meg et abbonement på disse to i julegave?

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:05   #46
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg abonnerer på Design Interiør, men synes det har tapt seg siste tiden. Før var det mer fokus på arkitektur og artiklene var bedre skrevet. Nå virker det som om enkelte tekster er direkte oversatt fra engelsk (dårlig formulerte setninger på norsk) og det er mer fokus på dill og dall enn før.

Jeg kjøper av og til Frame. Det er kanskje ikke å regne som interiørblad, men veldig bra.

__________________


Sist redigert av AprilRyan : 04-11-09 kl 15:09.
AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 14:52   #47
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Lurer på om jeg skal prøve Elle interiør gitt. Kanskje jeg skal ønske meg det i julegave? :smart:


Veldig smart! Det er helt klart min favoritt (med Rom 123 på en god andreplass).

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:22   #48
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg abonnerer på BoBedre. Kjøper i tillegg Interiørmagasinet (som kommer ut annenhver måned), Bonytt, danske BoBedre og diverse andre boligmagasiner. Det kommer helt an på forside/innhold.
Boligmagasiner er min last vil jeg si... Har altfor mange, kjøper for mange og greier nesten ikke kaste.

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 21:34   #49
jannski
Utålmoooodig
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
jannski er litt kul
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg vil anbefale Boligmagasinet til dere som liker Rom 1 2 3, litt samme stil, men et bedre blad. Jeg kjøper Boligmagasinet fast (for det blir sykt dyrt å abbonnere på det siden det skal sendes fra Danmark), og abbonnerer på Rom 1 2 3.

Jeg likte Maison før, vet ikek helt hvordan det er nå.

__________________
jannski pannski
snuppa 06
gompen 09
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no