Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skygge bugaboo bee pluss

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-13, 15:56   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Skygge bugaboo bee pluss

Jeg trenger stoffet til skyggen. Spileverket har jeg. Jeg klarer ikke å google meg frem til hvor jeg kan få det og pris. Noen som er bedre googlere enn meg? Evt noen som har en slik å selge?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 16:19   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skygge bugaboo bee pluss

Bare gå på barnas hus og kjøp det der.

evt: http://www.babystore.no/bee-kalesje/p/13486

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 19:31   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skygge bugaboo bee pluss

Hm. Jeg var innom Barnas hus i dag og fant ikke Bugaboo i det hele tatt. Og hjelp var ikke lett å få, som vanlig.

Tusen takk!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 14:27   #4
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skygge bugaboo bee pluss

Køpbarnvagn har:

http://www.kopbarnvagn.se/sv/artikla...ktfritt-1.html

Du finner nok rimeligere på ebay, amazon etc. Søk på bee+ canopy. Men vær obs på at kalesjen til bee+ og bee ikke er den samme.

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 14:51   #5
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skygge bugaboo bee pluss

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hm. Jeg var innom Barnas hus i dag og fant ikke Bugaboo i det hele tatt. Og hjelp var ikke lett å få, som vanlig.

Tusen takk!

Tror det er en del av opplæringen av ansatte hos Barnas Hus: De tre uer: Utilgjengelighet, uinteressert og uten kunnskap om produktene. Jeg har lagt igjen mine siste kroner hos den gjengen der *lei*.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no