Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-20, 15:04   #201
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

GJØR DET! GJØR DET! Gjennomfør det!!!


Jeg er skikkelig historienerd og har vært det fra jeg var ganske liten. Særlig britisk kongehus fra Tudor-tiden og fremover. Da jeg begynte å se "Tudors" og oppdaget at de hadde satt sammen Henrik 8s to søstre til en karakter - som ikke giftet seg med hhv kongen av Skottland og kongen av Frankrike (Først og så Charles Brandon etterpå) og som dermed IKKE ble bestemor til hverken Jane Grey (ganske viktig person i britisk historie) eller Maria Stuart (annen ganske viktig person i britisk historie) ble jeg drit sur og skrudde av helle skiten.

SÅNN GÅR BARE RETT OG SLETT IKKE AN!!!!!



Og hvis man først skal gjøre det SÅ HA NÅ FOR FANDEN GOD REGI og GODT MANUS og GODE SKUESPILLERE!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 15:08   #202
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og hvis man først skal gjøre det SÅ HA NÅ FOR FANDEN GOD REGI og GODT MANUS og GODE SKUESPILLERE!

PREACH, sistah!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 15:34   #203
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.580
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og hvis man først skal gjøre det SÅ HA NÅ FOR FANDEN GOD REGI og GODT MANUS og GODE SKUESPILLERE!

Ja! Jeg fatter ikke at du holdt ut, for oss ble det mer enn nok da hun fikk æren for lend-lease act. Og jeg var mye sintere enn historikeren jeg er gift med.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor man velger å skrive om historien så grovt. Om man ønsker å lage en historie om en prinsesse som redder landet sitt og rømmer fra en krig, får ungene sine kidnappet og whatever - kan man ikke bare finne på en uten å knytte det til faktiske historiske hendelser? Jeg skjønner liksom ikke vitsen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 15:40   #204
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Min interne teori er at den antageligvis ble pitchet inn som en noe mer historisk korrekt affære for å score den massive finansieringen. Jeg skjønner uansett ikke hvordan det er mulig å slippe unna med så slett regi, jeg har sett mer innlevelse i rolletolkningen i fjerdeklasseoppsetningen av Reveenka, lissom.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 15:46   #205
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Det irriterer meg også kraftig at jeg begynte å se på denne serien - dermed må jeg vel også fullføre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 16:58   #206
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.745
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Ikke nok med at jeg måtte lide SENT og TIDLIG i alle ukene før eksamen, men nå har jeg for POKKER pådratt meg en vond skulder av all noteringen i tillegg! Jeg er helt UTE AV STAND til å gjøre de enkleste ting.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 19:06   #207
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

GJØR DET! GJØR DET! Gjennomfør det!!!


Jeg er skikkelig historienerd og har vært det fra jeg var ganske liten. Særlig britisk kongehus fra Tudor-tiden og fremover. Da jeg begynte å se "Tudors" og oppdaget at de hadde satt sammen Henrik 8s to søstre til en karakter - som ikke giftet seg med hhv kongen av Skottland og kongen av Frankrike (Først og så Charles Brandon etterpå) og som dermed IKKE ble bestemor til hverken Jane Grey (ganske viktig person i britisk historie) eller Maria Stuart (annen ganske viktig person i britisk historie) ble jeg drit sur og skrudde av helle skiten.

SÅNN GÅR BARE RETT OG SLETT IKKE AN!!!!!

I feel U!!! Jeg har gått fra kinoen fordi de har tatt seg for store friheter OG ØDELAGT FILMER MED Å ENDRE HELT ESSENSIELLE DETALJER I FILMER BASERT PÅ ROMANER. Why??!???? Å endre historien er jo skammelig!!!

(Men seriøst. Hele plottet I “Needful things” var jo at han solgte skrap, men at det så ut som skatter som de som kjøpte det alltid hadde drømt om. Da kan man ikke endre det i filmen, hele plottet går jo i dass da. Og det hadde jo vært SÅ enkelt å få med!!! #endasur25åretterpå

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 19:17   #208
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.745
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Å endre fiksjon over til et annet format er jo hele greia med adapsjon. Jeg lar bare være å se filmene.
Noe helt annet er å dikte rundt liksom-sanne hendelser og endre historiske fakta, Atlantic Crossing er jo helt krise dårlig laget.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 19:22   #209
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å endre fiksjon over til et annet format er jo hele greia med adapsjon. Jeg lar bare være å se filmene.
Noe helt annet er å dikte rundt liksom-sanne hendelser og endre historiske fakta, Atlantic Crossing er jo helt krise dårlig laget.

Poenget mitt var jo at jeg forstår man blir pissed av det, når jeg kan klikke i vinkel av at favorittromanen min rævpules. Adopsjon my ass!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 13-12-20, 19:27   #210
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg er i gang med det FORBANNA prosjektet pepperkakehus. For hver år må jeg OVERGÅ det vi lagde sist, jeg er ELENDIG på å bruke gode, velprøvde maler og Skal absolutt LAGE SELV.
Også knekker fronten og det må limes og tørke før det monteres og FAEN TA hele pepperkakehuset.

Det ble JÆVLiG bra om jeg skal si det selv.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 10:37   #211
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.486
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Vi har hatt hjemmekontor og digitale møter periodevis og sporadisk siden 12. mars. Det er ni måneder siden. NI MÅNEDER! LÆR DEG FOR SVARTE HVORDAN DU KOBLER DEG OPP, DELTAR I, OG PRESENTERER I ET DIGITALT MØTE! Du har hatt NI måneder på å lære deg dette, FOR HELSIKE! Vi har ikke hele dagen! Det er ikke ROCKET-FØKKINGS-SCIENCE!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 11:45   #212
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.003
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg la dette i kaffebloggen, men innser at det egentlig hører hjemme her:

Nei, nei, nei, nei, nei.

Jeg forvillet meg inn på en gladsak på facebook om en kommune i Nord-Troms hvor 12 av 16 elever var av helt eller delvis utenlandsk opphav. Det var en utelukkende ålreit artikkel om hvordan kommunen hadde klart å få elever på skolen og arbeidstakere til jobbene de trengte å få utført. Og så tar kommentarfeltet helt av om IS, muslimer som ikke spiser svinekjøtt (hva er problemet med det?), utlendinger som tar jobbene fra nordmenn og hva har du. Jeg leser svært sjelden kommentarfelt, men jeg blir jo vettskremt når jeg gjør det. Og alle disse folka som liksom som skal være så "gode nordmenn" og som overhodet IKKE KAN UTTRYKKE SEG I NORSK SKRIFTLIG SPRÅK??????

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 11:51   #213
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.489
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Oh boy, Tjorven, jeg så overskrifta på den saken et eller annet sted. Hvor er det du leser?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 12:03   #214
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.003
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Oh boy, Tjorven, jeg så overskrifta på den saken et eller annet sted. Hvor er det du leser?

Dette var en nrk.no-artikkel som dukket opp i min facebookfeed. Det er facebook som var bakgrunnen for alle de stygge kommentarene. Jeg trykket meg inn på artikkelen fordi jeg ikke skjønte helt hva som var så spesielt med at 12 av 16 unger ikke var helt norske, men jeg skjønner at det er litt annerledes i Nord-Troms.


Jeg blir så satt ut av sånt. Det er klart at folk med innvandrerbakgrunn er overrepresentert i kriminalitetsstatistikken. Men hvis man ser bort fra hvilket land man kommer fra (eller foreldre kommer fra), så er vel sosioøkonomisk bakgrunn utrolig mye mer utslagsgivende enn etnisitet?

Og når man først er inne på korrelasjon: Det er fascinerende hvor sterk sammenheng det er mellom rasisme og det å ikke kunne uttrykke seg korrekt skriftlig. Det blir jo krøll på både staving, samskriving, setningsoppbygging og bruk av "fremmedord".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 12:08   #215
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Hva er galt med folk som skriver dritt i kommentarfeltet?!??? SERIØST, DET VAR EN GLADSAK!!! Kommunen hadde jo dødd ut uten disse!! Skal være forbanna glad noen vil bo der!! Og hva så om de er brune, gule, lyserosa og ikke spiser svin eller ikke liker brunost eller hva pokker. Det er mennesker!! Like mye verd uansett opprinnelse, hudfarge og tro!!

(Budde man heller ikke vært vesentlig mer bekymra for disse to kommunene i Nord-Norge med vaskeekte nordmenn, som isolerte seg fra alle i sin egne lille religiøse kult?!).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 12:12   #216
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.003
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

(Budde man heller ikke vært vesentlig mer bekymra for disse to kommunene i Nord-Norge med vaskeekte nordmenn, som isolerte seg fra alle i sin egne lille religiøse kult?!).

Ja, jeg så tv-prgrammet og ble vettskremt. Og skammer meg dypt og inderlig over at jeg var i en av disse bygdene i sommer og la igjen penger. Jeg visste rett og slett ikke bedre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 13:54   #217
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.150
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Tjorven:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 13:56   #218
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.832
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Nå lo jeg, Polyanna!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 13:58   #219
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.486
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Det forklarer en del ja Poly.

Ellers tror jeg kanskje ikke læreplanen til "livets harde skole" domineres av rettskriving og grammatikk.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 14-12-20, 13:58   #220
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.003
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Den traff usedvanlig godt. For sånn er det visst.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no