Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

De nye simovognene

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-11, 19:14   #41
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Vet ikke målene på Oth bagen. Er det bedre å kjøpe kombivogna da eller? Da har vel den lengre bag?

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 19:48   #42
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

OTH-bagen er 75 cm, har en sånn også som jeg har brukt til de to minste i tillegg til at jeg har hatt hhv Simo bagvogn og Simo duo til dem.

Simo sin kombibag har brukt å være like lang som duobagen, men du bør kanskje dobbeltsjekke om det stemmer nå som duobagen har krympa og vogna har endret utseende. Ulempen er at kombibagen er smalere enn duobagen, og det kan utgjøre en forskjell i forhold til vognpose.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 09:14   #43
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Kombibagen er 3 cm lengre men noe smalere. Jeg har ogsåå hatt min andel Simo vogner og har elsket de alle. Nå har vi Simo kombi til lillesøster og fordelen med kombi er at jeg har den bagforlengeren (kalesjen på bagen) slik at selv om vi ikke bruker bag lenger så ligger hun lunt og med kjempestor plass. Jeg synes vogna er en drøm å bruke som trille-/sovevogn her hjemme men ikke til by-/kjøpesenterbruk. Da blir den for upraktisk rett og slett.

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 09:15   #44
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Og jeg skal IKKE ha 2012 mod til lille babyen i magen. Likte ikke den nye designen

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 09:43   #45
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Ja, da er jeg helt nødt til å få tak i en 2011 mod. Må ringe Babyshop og høre hvor lenge de selger dem.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 10:04   #46
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Har BS tilbud på 2011 modellene?

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 10:47   #47
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: De nye simovognene

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Har BS tilbud på 2011 modellene?

Ja men bare to farger:

http://viewer.zmags.com/publication/...a7#/3c0732a7/1

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:41   #48
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: De nye simovognene

Jeg kjøpte Simo Duo 2011 på Barnas Hus i dag til 40 prosent rabatt Skal ha den som verandavogn og etterhvert barnehagevogn. Har Easywalker Sky i tillegg.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:09   #49
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Hva slags farger hadde de Geitrams? Jeg skal nemlig bare ha svart, og finner den ingen steder.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:27   #50
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.292
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De nye simovognene

Bagen mindre også?
Da er jo hele poenget med Simo borte. Jeg har elsket Simo Duo vogna vår, og det pga den store bagen.

Nå er den litt vindskjeiv og skakk, men skal vi ha en til så må vi prøve å mekke den sammen, så vi får brukt den med bag iallefall....

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:42   #51
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Kombibagen er 3 cm lengre men noe smalere. Jeg har ogsåå hatt min andel Simo vogner og har elsket de alle. Nå har vi Simo kombi til lillesøster og fordelen med kombi er at jeg har den bagforlengeren (kalesjen på bagen) slik at selv om vi ikke bruker bag lenger så ligger hun lunt og med kjempestor plass. Jeg synes vogna er en drøm å bruke som trille-/sovevogn her hjemme men ikke til by-/kjøpesenterbruk. Da blir den for upraktisk rett og slett.

Hvis du er den jeg tror så var det bildene av din lilla Simo som gjorde at jeg falt pladask og kjøpte den lilla til Minstemor. Men jeg kjøpte duo da, med svart vendbart understell.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 08:28   #52
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Hvis du er den jeg tror så var det bildene av din lilla Simo som gjorde at jeg falt pladask og kjøpte den lilla til Minstemor. Men jeg kjøpte duo da, med svart vendbart understell.


Ja det stemmer Hadde den lilla Simoen til 09 jenta.

Så hyggelig å ha inspirert noen

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 21:04   #53
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: De nye simovognene

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Hva slags farger hadde de Geitrams? Jeg skal nemlig bare ha svart, og finner den ingen steder.

Jeg kjøpte svart. De hadde marine og mellomblå igjen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 09:50   #54
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De nye simovognene

Ah, ok. Jeg får se om jeg får tak i et sted. Syns det er litt i tidligste laget å kjøpe vogn allerede nå.. Skulle helst ha venta til våren ihvertfall.
Får se hva jeg gjør. Kanskje det bare blir den nye modellen. Eller en helt annen vogn.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no