Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bag til MB Urban Jungle

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 18:14   #1
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Bag til MB Urban Jungle

Heisann sveisann...

Noen her inne som har en de vil bli kvitt eller vet om hvor man får kjøpt disse rimelig??

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 18:23   #2
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Bag til MB Urban Jungle

Og er det slik at alle bag'ene passer til alle vognene...
Vet ikke hvilken modell vogna vi har er, men dem har kanskje ikke forandra seg så mye.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 20:01   #3
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bag til MB Urban Jungle

Jeg har en rød en som jeg skal somle meg til å legge ut på Markedsplassen. Er det interessant?
Pent brukt til ett barn, med regntrekk.

De klipses fast, så jeg tror de passer de fleste modeller. Vogna vår er 2009-modell, og selv om jeg ikke vet årsmodell på toppen, passer den hos oss.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 20:47   #4
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bag til MB Urban Jungle

Det er forskjell på bagene til singel- og dobbelvogn, men ellers passer nye og gamle bager ja.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 20:51   #5
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.109
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bag til MB Urban Jungle

Jeg har en mørkeblå. Men jeg er ikke sikker på om jeg har det som skal festes oppå med glidelås (stormtrekk?).

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 20:55   #6
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bag til MB Urban Jungle

Jeg har en brun, som ikke er så helt strøken lengre. Gies bort mot porto. Den er helt grei altså, men bør vel få en rens.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 20:56   #7
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bag til MB Urban Jungle

Og jeg har en brun jeg har tenkt å selge, 2009-modell tror jeg. (Og en marine 2005-modell som du kan få gratis om du vil.)
Vi flyttet lillesøster over i sportsvognen forrige uke. Babyen min begynner å bli stohooor.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no