Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen med Samsung Smart-TV her? (evt andre Smart TVer?)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-12, 12:57   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Noen med Samsung Smart-TV her? (evt andre Smart TVer?)

Vi har en samsung smart tv. Er veldig fornøyd med TVen og kvalitet, men sliter litt med internettdelen (og diverse andre ting). Dels er det evnen til å orke å sette seg inn i det, dels at TV er litt "vanskelig".

1. Kan man laste ned andre Apper enn de som er der til å leie film på? Jeg synes de som er der har elendig utvalg av filmer, lite nytt og mye gammelt. Kanskje finnes det alternativer som har bedre utvalg og mer nytt?

2. Føler internett forbindelsen er veldig ustabil. Jeg får ofte opp feilmelding og må søke inn nettverket og legge inn passord på nytt. Ofte hakker filmen veldig når jeg ser på også (spesielt Viaplay) og det blir bare travelt.

3. Fjernkontrollen er UTROLIG tungvint å trykke på når jeg f.eks skal legge inn passord eller prøve å surfe på nett. Har lasta ned APP til iPad også, men det ble ikke så mye enklere egentlig. Finnes det flere typer apper som gjør dette enklere (med skikkelig tastatur f.eks? )

4. 3D: prøver å trykke over på 3D og bruke brillene til men føler ikke det blir noen 3D effekt likevel? Kan det være noe galt med TVn eller de som bruker den?

5. Har inntrykk av at man kan gjøre utrolig mye forskjellig med denne TVen, men jeg har ikke funnet ut av så mye ennå. Hva bruker dere den mest til?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 13:01   #2
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Noen med Samsung Smart-TV her? (evt andre Smart TVer?)

Har nettopp fått en slik tv i hus, men har ikke rukket å sette meg inn i noe som helst enda!
Sitte her jeg da, og kanskje få noen tips

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 13:26   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen med Samsung Smart-TV her? (evt andre Smart TVer?)

Når det gjelder nettverk og trengt nett, så vil jeg anta at dere bruker trådløst nettverk. Hvordan er trådløsruteren plassert i forhold til tv-en?

sjekket om det er noen funksjoner for å oppgradere programvaren i tv-en?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no