Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

God kommunikasjon - gratis seminar for frivillige organisasjoner 9. oktober 2012

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-12, 18:50   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God kommunikasjon - gratis seminar for frivillige organisasjoner 9. oktober 2012

Denne fikk jeg på mail i dag, og det synes jeg er et så godt tilbud at jeg gjerne vil dele det med andre som det kan være relevant for. Hvis dette strider mot reglene for markedsføring på forumet, vil jeg gjerne ha tilbakemelding på det.

Gjelder Østlandet/Oslo.

Sitat:

Hei!

Kjenner du noen i en frivillig organisasjon som vil bli bedre til å kommunisere?

Tirsdag 9. oktober 16.00-19.00 arrangerer Apeland igjen "God kommunikasjon", et gratis seminar for frivillige organiasjoner. I år samarbeider vi med Latter og venner i bransjeorganisasjonen KOMM. Målet er å gi frivillige en faglig vitamininnsprøytning og inspirasjon til å jobbe mer målrettet med kommunikasjon.

Hovedpunkter i programmet:

- Slik skaffer du organisasjonen omtale i media
- Slik skaffer du sponsorer til organisasjonen
- Slik får du politikerne til å høre på deg
- Spennende case fra Regnskogfondet og Stiftelsen Organdonasjon
- God råd gratis: Lederne for Norges fem største kommunikasjonsbyråer gir gratis råd*

For nærmere informasjon og påmelding, se*www.godkommunikasjon.no.

Vi håper du vil spre informasjon om God kommunikasjon til ildsjeler du kjenner. Takk!


Vennlig hilsen

Ole Christian Apeland
+47 90 50 60 10,*ole@apeland.no*

APELAND - Rådgivere i målrettet kommunikasjon.*
Skjolden 1, 1363 Høvik, Norway. +47 67 56 67 56
apeland.no*-*facebook.com/apeland*-*twitter.com/apeland

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no