Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Erfarne Minecraft-spillere - kan dere hjelpe meg?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-12, 17:41   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Erfarne Minecraft-spillere - kan dere hjelpe meg?

Poden spiller så langt kun enspiller, men ønsker å spille i flerspillermodus. Dette gjelder både versjonen han har på iPoden sin og på laptopen. Så vidt jeg vet er det to ulike versjoner av spillet (?) (jeg spiller ikke minecraft selv) og det er kanskje vel ikke slik at han kan komme inn på den verdenen han har laget i fullversjonen (laptop) fra iPoden?

Videre, hvordan går han frem for å spille i flerspillermodus? Jeg tror han vil ha sin egen verden, men få besøk av venner der (men ikke av en mengde ukjente som kan ødelegge - for det er mulig å rive ned og ødelegge andres bygg - er det ikke?) Da må det vel settes opp en server? Hvordan i all verden kan jeg gjøre det???

Videre; begge gutta har minecraft på sine iPoder, men de klarer ikke å komme inn på flerspiller. Dvs at via WIFI kommer brukernavnet opp, men de får feilmelingen "Could not connect! Outdated client!" Hvordan løser jeg det?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 19:07   #2
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfarne Minecraft-spillere - kan dere hjelpe meg?

I følge mannen, må du først oppdatere softwaren til spillet. Før man logger seg inn på må du trykke på knappen over logg som heter options. Der kan du oppdatere spillet.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no